ΓΔ: 0 0.00% Τζίρος: 0.00 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 10:13:17 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Kalathi-Noikokyrioy-Super-Market-Trofima
Φωτο: Menelaos Myrillas / SOOC

Στο 95% των προϊόντων στο «Kαλάθι του Nοικοκυριού», οι τιμές μειώνονται

Η αξία του «Καλαθιού» παραμένει σταθερή παρά τον πληθωρισμό από το σύνολο 833 προϊόντων στο «Καλάθι του Νοικοκυριού» που είναι απολύτως συγκρίσιμα στα 43, ποσοστό 5%, η τιμή μειώθηκε, τόνισε ο Αδ. Γεωργιάδης.

Στο 95% των προϊόντων που περιλαμβάνονται στο «Kαλάθι του Nοικοκυριού», οι τιμές μειώνονται ή διατηρούνται σταθερές την 12η εβδομάδα εφαρμογής της πρωτοβουλίας της Κυβέρνησης.

Αυτό αναφέρει ανακοίνωση του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων με βάση τους νέους τιμοκαταλόγους που γνωστοποίησαν στο υπουργείο σήμερα, Τετάρτη 18 Ιανουαρίου, οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ.

«Η αξία του «Καλαθιού» παραμένει σταθερή παρά τον πληθωρισμό», επισήμανε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, 'Αδωνις Γεωργιάδης.

Αναλυτικά, από το σύνολο 833 προϊόντων στο «Καλάθι του Νοικοκυριού» που είναι απολύτως συγκρίσιμα:

  • στα 43, ποσοστό 5%, η τιμή μειώθηκε,
  • στα 735, ποσοστό 89%, η τιμή παρέμεινε σταθερή
  • και μόλις σε 54, ποσοστό 6%, η τιμή αυξήθηκε.

Αναλυτικά οι τιμές των προϊόντων στο ακόλουθο link:

https://e-katanalotis.gov.gr/

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Γεωργιάδης: Οι τιμές στο καλάθι θα οδηγήσουν και τα επώνυμα προϊόντα σε μείωση

Σήμερα η ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων επισκέφθηκε δύο καταστήματα των αλυσίδων σούπερ μάρκετ Market In και Γαλαξίας καθώς κατέγραψαν τη μεγαλύτερη μείωση στις τιμές των προϊόντων του «Καλαθιού του Νοικοκυριού».
supermarket, trofima, proionta
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΤτΕ: Κατά 10% ακριβότερη η Ελλάδα στα προϊόντα σουπερμάρκετ από την Ευρωζώνη

Όπως αναφέρεται σε μελέτη της ΤτΕ παρά την αξιοσημείωτη πρόοδο που έχει επιτευχθεί την περίοδο 2011-2023, η Ελλάδα παραμένει μια ακριβή χώρα για τυποποιημένα προϊόντα σουπερμάρκετ.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τι συζητήθηκε στη συνάντηση Θεοδωρικάκου με ΣΕΒΤ και Ένωση Σούπερ Μάρκετ

Ο υπουργός επισήμανε την ανάγκη συνεργασίας πολιτείας, καταναλωτών, καταναλωτικών οργανώσεων, ανεξάρτητων αρχών και υγιούς επιχειρηματικότητας για τη στήριξη της μέσης ελληνικής οικογένειας.
Plithorismos, Inflation, Times, Prices
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Συγκρατημένη αύξηση 1,1% των τιμών στα σούπερ μάρκετ τον Απρίλιο

Οι μεγαλύτερες μειώσεις τιμών καταγράφονται στις βρεφικές και παιδικές τροφές ενώ οι μεγαλύτερες αυξήσεις σημειώθηκαν σε νερά και αναψυκτικά και στα είδα που επηρεάζονται από τις διεθνείς τιμές της ζάχαρης και του κακάο.