ΓΔ: 1482.43 1.23% Τζίρος: 89.73 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
european union-europi-europe-komision
Φώτο: Shutterstock

Κομισιόν: Από τα μεγαλύτερα έργα της Πολιτικής Συνοχής η επέκταση του μετρό

Την επέκταση του Μετρό της Αθήνας προς τον Πειραιά που εγκαινιάστηκε σήμερα χαιρέτησε με ανακοίνωσή της η Ευρωπαϊκή Επιτροπή τονίζοντας ότι είναι ένα από τα μεγαλύτερα έργα στην ΕΕ.

«Σήμερα εγκαινιάζεται ένα από τα μεγαλύτερα έργα που χρηματοδοτούνται από την πολιτική συνοχής στην Ελλάδα και σε όλη την ΕΕ, η επέκταση της γραμμής του μετρό της Αθήνας προς τον Πειραιά. Το έργο έχει λάβει χρηματοδότηση ύψους 470 εκατ. ευρώ από την ΕΕ» αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Η Επίτροπος Συνοχής και Μεταρρυθμίσεων κ. Ελίζα Φερέιρα δήλωσε σχετικά: «Χάρη στα κονδύλια της πολιτικής συνοχής, θα βελτιωθεί η ζωή των πολιτών στην ευρύτερη περιοχή της Αθήνας και του Πειραιά. Το μετρό θα φτάσει στην πόλη του Πειραιά, την τρίτη μεγαλύτερη πόλη της Ελλάδας, συνδέοντας το μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας με το μεγαλύτερο λιμάνι της σε λιγότερο από μία ώρα. Αυτό το μείζον έργο θα δώσει ώθηση στην ανάπτυξη και ωφελήσει σημαντικά την εθνική οικονομία της Ελλάδας».

Με το έργο αυτό, όπως σημειώνει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, «ολοκληρώνεται η γραμμή μετρό 3 από την Αθήνα στον Πειραιά και βελτιώνεται σημαντικά η πρόσβαση των κατοίκων του λεκανοπεδίου Αττικής στο δίκτυο αστικών συγκοινωνιών. Με τους τρεις νέους σταθμούς, Μανιάτικα, λιμάνι Πειραιά και Δημοτικό Θέατρο, για πρώτη φορά οι πολίτες θα μπορούν να φτάσουν από τα προάστια του Πειραιά, τα Μανιάτικα, τη Νίκαια και τον Κορυδαλλό και, κατ’ επέκταση, τη Νεάπολη, στο διοικητικό, εμπορικό και επιχειρηματικό κέντρο του Πειραιά μέσα σε λίγα μόλις λεπτά. Οι αναμενόμενες αλλαγές στην κινητικότητα θα είναι καθοριστικής σημασίας για τη μείωση της κυκλοφορίας στους κεντρικούς άξονες της πόλης και της ευρύτερης περιοχής. Η ολοκλήρωση του έργου αναμένεται να προσφέρει σε άλλα 174.000 άτομα εύκολη πρόσβαση στο δίκτυο του μετρό, συμβάλλοντας στη μείωση της χρήσης ιδιωτικών οχημάτων και των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα. Το έργο εντάσσεται στις ευρύτερες επενδύσεις της πολιτικής συνοχής σε υποδομές δημόσιων μεταφορών στην περιφέρεια της Αττικής, οι οποίες περιλαμβάνουν τα δίκτυα μετρό, τραμ, λεωφορείων και προαστιακού σιδηρόδρομου. Τον Μάρτιο του 2017, η Επιτροπή ενέκρινε τη δεύτερη φάση της χρηματοδότησης του μετρό από την ΕΕ».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Chistos Staikouras
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σταϊκούρας: Με ακόμη υψηλότερες ταχύτητες θα υλοποιείται το έργο του flyover

Πραγματοποιήθηκε σύσκεψη παρουσία του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών όπου συζητήθηκαν οι πρωτοβουλίες που αναλήφθηκαν για την εξέλιξη των έργων που θα αλλάξουν τον συγκοινωνιακό χάρτη της Θεσσαλονίκης
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΥΠΕΘΟ: Συμβατοί για τα επόμενα έτη οι στόχοι καθαρών πρωτογενών δαπανών

Είναι χαρακτηριστικό πως το διάστημα που ακολούθησε το ξέσπασμα της πανδημίας (δηλαδή την τριετία 2021- 2023) ο λόγος χρέους ως προς ΑΕΠ στην Ελλάδα παρουσίασε μείωση που αποτελεί ρεκόρ στην ιστορία της ευρωζώνης.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τ. Μπρετόν: Να προστατευτούν τα ναυπηγεία από τον αθέμιτο ανταγωνισμό

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΟΝΕΧ, Πάνος Ξενοκώστας, και η διοίκηση του ομίλου, παρουσίασαν στον κ. Μπρετόν τη δυναμική των ναυπηγείων της ΟΝΕΧ, σε Ελευσίνα και Σύρο και τα επενδυτικά σχέδια ύψους 250 εκατ. ευρώ.
European Union-Eyropaiki Enosi-EE
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Η ΕΕ συνιστά στην Ελλάδα περιορισμένες αυξήσεις καθαρών δαπανών για το 2025

Σύμφωνα με την Επιτροπή, οι ελληνικές αρχές θα πρέπει να ενισχύσουν τη διοικητική ικανότητα για τη διαχείριση των κονδυλίων της ΕΕ, την επιτάχυνση των επενδύσεων και τη διατήρηση της δυναμικής στην εφαρμογή των μεταρρυθμίσεων.