ΓΔ: 1401.58 0.28% Τζίρος: 97.06 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 DATA
Φωτο: Shutterstock

Athens Shopping: Όλο το εμπόριο της Αθήνας σε μία ηλεκτρονική πλατφόρμα

Ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών συνεργάζεται με τον Δήμο Αθηναίων για τη δημιουργία του ολοκληρωμένου Εμπορικού Ψηφιακού Οδηγού “Athens Shopping”. Ικανοποίηση στον εμπορικό κόσμο από την κατάργηση των ενδιάμεσων εκπτώσεων.

Ως επιβράβευση των συντονισμένων φορέων σύσσωμου του εμπορικού κόσμου υποδέχτηκε ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών την κατάργηση του παρωχημένου θεσμού των ενδιάμεσων εκπτώσεων, η οποία δρομολογήθηκε πρόσφατα. Ειδικότερα, η σχετική πρωτοβουλία έγινε πράξη μέσω μέσω του σχεδίου νόμου του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων με τίτλο “Εξυγίανση των Ναυπηγείων Ελευσίνας και άλλες διατάξεις αναπτυξιακού χαρακτήρα”. Αποτελούσε δε πάγιο αίτημα των εμπόρων, οι οποίοι έβλεπαν στην συγκεκριμένη διάταξη ένα μνημονιακό κατάλοιπο το οποίο δεν προσέφερε τίποτε το ουσιαστικό στην αγορά.

Σε δήλωση του, ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθήνας, κ. Σταύρος Καφούνης, σημείωσε ότι η Πολιτεία οφείλει να δημιουργεί τις κατάλληλες συνθήκες, ώστε ο ισχυρότερος και σοβαρότερος κλάδος της ελληνικής οικονομίας να μπορεί να αναπτύσσεται με ανταγωνιστικές επιχειρήσεις σε πανευρωπαϊκό επίπεδο. Ο ίδιος έστειλε επίσης ευχαριστήρια επιστολή στον υπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων τονίζοντας την σημασία που έχει για τον κλάδο η σχετική παρέμβαση.

Παράλληλα, αυτές τις ημέρες ο ΕΣΑ εγκαινιάζει τη συνεργασία του με τον Δήμο Αθηναίων με στόχο τη δημιουργία του πρώτου ολοκληρωμένου Εμπορικού Ψηφιακού Οδηγού “Athens Shopping”, που έχει στόχο να προβάλλει την αγορά σε Έλληνες και ξένους καταναλωτές, μέσα από ένα εύχρηστο και φιλικό ψηφιακό περιβάλλον. Η νέα ψηφιακή πλατφόρμα είναι ήδη στην διάθεση των Αθηναίων και των επισκεπτών της πόλης, σε πιλοτική προς το παρόν εφαρμογή, ώστε κάθε χρήστης να μπορεί να ανακαλύψει την ποιοτική αγορά της Αθήνας και να βρει ό,τι αναζητά ανά κατηγορία και ανά περιοχή.

athens_shopping

 

Η πλατφόρμα, που δημιουργήθηκε μέσω της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων, καλεί αυτήν την περίοδο τους επαγγελματίες που διατηρούν κάθε είδους εμπορικά καταστήματα και επιχειρήσεις στο κέντρο και τις 129 γειτονιές της Αθήνας, να εγγραφούν στο Athens Shopping, ώστε να έχουν την δυνατότητα να προωθούν δωρεάν τα προϊόντα, τις υπηρεσίες αλλά και τις προσφορές τους στο αγοραστικό κοινό. Πρόκειται επί της ουσίας για πρωτοβουλία που στοχεύει στην ενίσχυση της αθηναϊκής αγοράς και την τόνωση της οικονομίας της πόλης.

Σε ό,τι αφορά την εξέλιξη των θερινών εκπτώσεων, η αγοραστική κίνηση κρίνεται σχετικά ικανοποιητική, κυρίως όμως στην βάση της αυξημένης τουριστικής κίνησης σε συγκεκριμένες περιοχές της Αθήνας αλλά και τα νησιά. Κοινή παραδοχή των εμπόρων αποτελεί το γεγονός ότι οι Έλληνες καταναλωτές είναι εξαιρετικά συγκρατημένοι στις δαπάνες τους, στην βάση των έντονων πληθωριστικών πιέσεων αλλά και της γενικευμένης ανασφάλειας όσον αφορά το ενδεχόμενο περαιτέρω εκτίναξης του κόστους διαβίωσης από το φθινόπωρο. Σύμφωνα πάντως με τον πρόεδρο του Εμπορικού & Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιώς, κ. Βασίλη Κορκίδη, ο στόχος του λιανικού εμπορίου για το φετινό καλοκαίρι θα επιτευχθεί αφενός εάν ο τζίρος το δίμηνο Ιουλίου-Αυγούστου κινηθεί πάνω από των πήχη των 6 δισ ευρώ, αφετέρου εάν η περίοδος των εκπτώσεων καταφέρει να περιορίσει τον εθνικό πληθωρισμό τουλάχιστον κατά 1%.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ο καύσωνας και η ακρίβεια έκαψαν τις πρώτες ημέρες των εκπτώσεων

Οι υψηλές θερμοκρασίες σε συνδυασμό με τον περιορισμό του διαθέσιμου εισοδήματος συμπιέζουν την αγοραστική κίνηση. Φόβοι ακόμη και για διψήφια πτώση. Τι λένε οι εκπρόσωποι των εμπόρων.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

«Βύθιση» στο εμπόριο προκαλεί η πανδημία, πτώση 50% στον τζίρο του λιανεμπορίου

Απογοητευτική η κίνηση στα εμπορικά καταστήματα κατά τη φετινή εκπτωτική περίοδο. Κάμψη τζίρου 50%, στο -75% η πτώση πωλήσεων την παραδοσιακή αγορά της Πλάκας και του Μοναστηρακίου.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Επτά στους δέκα εμπόρους με μειωμένο ή στάσιμο τζίρο στις εκπτώσεις

«Γονάτισαν» τις πωλήσεις της επίσημης εκπτωτικής περιόδου Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου οι συνεχείς εκπτωτικές δράσεις του τελευταίου διμήνου του 2019, σύμφωνα με έρευνα του Εμπορικού Συλλόγου Αθήνας