ΓΔ: 1396.5 -0.08% Τζίρος: 51.11 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 14:51:30 DATA
Φωτο: Shutterstock

Βlack Friday: Υπερδιπλάσιες πωλήσεις online παρότι άνοιξαν τα μαγαζιά

Κατά την εφετινή χρονική περίοδο κατά την οποία υπήρξαν εκπτωτικές ενέργειες Βlack Friday υπήρξε αύξηση σε επισκεψιμότητα από 20% έως και 60% και 119% στο τριήμερο 26 - 28 Νοεμβρίου.

Με μεγάλη αύξηση πωλήσεων online συγκριτικά με όλο το υπόλοιπο 2021, παρά το γεγονός πως εφέτος τα καταστήματα ήταν ανοιχτά, έληξε η περίοδος της Black Friday.

Ειδικότερα, σύμφωνα με στοιχεία της Generation Y-International eBusiness Hub από την ελληνική αγορά, κατά την εφετινή χρονική περίοδο κατά την οποία υπήρξαν εκπτωτικές ενέργειες Βlack Friday υπήρξε αύξηση σε επισκεψιμότητα από 20% έως και 60% σε σχέση με τις υπόλοιπες ημέρες του έτους, καθώς και σε τζίρο. Ειδικότερα, δε, για το τριήμερο από 26 μέχρι 28 Νοεμβρίου 2021 τα ηλεκτρονικά καταστήματα παρουσίασαν αύξηση ημερήσιου τζίρου που ανέρχεται στο 119% κατά μέσο όρο, σε σύγκριση με το μέσο ημερήσιο τζίρο του 2021.

Ως προς τους επιμέρους κλάδους ηλεκτρονικών καταστημάτων, ο κλάδος που σημείωσε την μεγαλύτερη αύξηση ημερήσιου τζίρου είναι της ένδυσης/υπόδησης με 170% σε σχέση με μια οποιαδήποτε άλλη ημέρα του έτους και ακολουθούν των αθλητικών ειδών με αύξηση 100%, ο κλάδος των online φαρμακείων με 60% κλπ.

Επιπλέον, η αξία του μέσου καλαθιού αγορών είχε αύξηση της τάξης του 3,5%, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως και το ποσοστό μετατροπής σε πώληση (conversion rate) κατά τη διάρκεια του εφετινού Black Friday ενισχύθηκε συγκριτικά με το υπόλοιπο έτος.

Σύμφωνα με συγκλίνουσες εκτιμήσεις, η τάση για αγορές μέσω ηλεκτρονικών καταστημάτων, που ενισχύθηκε περαιτέρω στη διάρκεια της πανδημίας, ήρθε για να μείνει κάνοντας αναγκαία περισσότερο από ποτέ την πραγματοποίηση επενδύσεων σε ψηφιακό μετασχηματισμό για επιχειρήσεις κάθε μεγέθους ακόμη και για τις μικρές. Τα εναλλακτικά κανάλια αγορών που επιτρέπουν πρόσβαση σε αγορές από απόσταση, όπως από ηλεκτρονικό υπολογιστή και κινητό τηλέφωνο σε συνδυασμό με τις προηγμένες μηχανές αναζήτησης που επιτρέπουν εξατομικευμένες προτάσεις, αναδεικνύονται σε απαραίτητες επενδύσεις για την εποχή που ακολουθεί.

 

Η Generation Y - International eBusiness Hub είμαι μία αμιγώς πολυεθνική εταιρεία στον τομέα ολοκληρωμένων λύσεων ψηφιακού μετασχηματισμού και ηλεκτρονικού επιχειρείν, που παρέχει υπηρεσίες σε όλον τον κόσμο, διατηρώντας γραφεία σε 10 χώρες.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Agores, Pliromi, Sales, Ekptoseis
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Πτώση 2,8% του όγκου πωλήσεων λιανικού εμπορίου τον φετινό Ιούλιο

Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ ο τζίρος σημείωσε διψήφια πτώση σε τρόφιμα, ποτά,καπνό και έπιπλα-ηλεκτρικά είδη και οικιακό εξοπλισμό, ενώ ανοδικά κινήθηκαν οι πωλήσεις μόνο σε σούπερ μάρκετ και φαρμακεία.
Agores, Pliromi, Karta, Cards, Sales, Ekptoseis
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ενισχυμένος κατά 6,6% στα 4,25 δισ. ο τζίρος του εμπορίου τον Ιούλιο

Το λιανικό εμπόριο ρολογιών και κοσμημάτων σε ειδικευμένα καταστήματα που ενισχύθηκε κατά 15,6% και το χονδρικό εμπόριο μερών και εξαρτημάτων μηχανοκίνητων οχημάτων με άνοδο 14,5% οδήγησαν την άνοδο του τζίρου.
Agores, Pliromi, Karta, Cards, Sales, Ekptoseis
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Απαραίτητο το οικοσύστημα του εμπορίου στον αναπτυξιακό σχεδιασμό

Με αφορμή την Ημέρα Ελληνικού Εμπορίου, οι εκπρόσωποι του κλάδου υπογραμμίζουν ότι απαιτούνται από την πολιτεία να υπάρξουν στοχευμένες και κυρίως ευέλικτες πολιτικές για την εξέλιξη του εμπορίου στη χώρα.