ΓΔ: 1401.58 0.28% Τζίρος: 97.06 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 DATA
Φώτο: Shutterstock

Γερμανικά ΜΜΕ: Στην κορυφή των τουριστικών κρατήσεων η Ελλάδα

Δημοσίευμα φιλοξενείται, μεταξύ άλλων, στην εφημερίδα Die Rheinpfalz, η οποία επισημαίνει χαρακτηριστικά ότι «οικοδεσπότες δεν μπορούν να περιμένουν άλλο και οι επισκέπτες κάθονται πάνω σε έτοιμες βαλίτσες».

Το άνοιγμα της θερινής τουριστικής περιόδου στις 14 Μαΐου καλύπτεται εκτενώς από τα γερμανικά ΜΜΕ, καθώς η Ελλάδα παραμένει στην κορυφή της προτίμησης για τους Γερμανούς, με τα δημοσιεύματα να αναφέρονται με λεπτομέρειες στους όρους που θα ισχύουν φέτος για τους επισκέπτες, με πιστοποιητικό εμβολιασμού ή αρνητικό αποτέλεσμα σε τεστ για κορονοϊό.

«Η ελπίδα να ταξιδέψει κανείς και πάλι το καλοκαίρι ανέμελα είναι μεγάλη. Για όποιον αγαπάει τον ήλιο και τη θάλασσα, η Ελλάδα είναι ακριβώς η σωστή επιλογή. Η χώρα θέλει σύντομα να άρει τους όρους καραντίνας για τους επισκέπτες και να ανοίξει έτσι τις πύλες για τους τουρίστες. Με μία προϋπόθεση», αναφέρει το ιδιωτικό τηλεοπτικό δίκτυο n-tv και εξηγεί ότι «οι πολίτες από τις άλλες χώρες της ΕΕ θα μπορούν από τις 14 Μαΐου να ταξιδέψουν στην Ελλάδα και να κάνουν διακοπές χωρίς υποχρέωση καραντίνας», παραπέμποντας στις πρόσφατες δηλώσεις της υφυπουργού Τουρισμού Σοφίας Ζαχαράκη. Αυτό θα ισχύει επιπλέον και για τους επισκέπτες π.χ. από τη Βρετανία και τη Σερβία, ενώ έχει ήδη τεθεί σε εφαρμογή για τους τουρίστες από το Ισραήλ.

«Τα πρώτα ξενοδοχεία ανοιχτά: έτσι θέλει η Ελλάδα να αρχίσει τον τουρισμό από τις 14 Μαΐου», γράφει το δίκτυο RND σε ανταπόκριση από την Αθήνα και τονίζει ότι «η Ελλάδα είναι αυτή την άνοιξη ο υπ.αρ.1 επιθυμητός ταξιδιωτικός προορισμός» για τους Γερμανούς, στους οποίους «κανένας άλλος ταξιδιωτικός προορισμός δεν ασκεί τόσο μεγάλη έλξη». Το RND επισημαίνει, μεταξύ άλλων, ότι η Ελλάδα είναι αυτή τη στιγμή στην κορυφή των κρατήσεων και ακολουθείται από την Ισπανία και την Τουρκία, ενώ μεγάλο ενδιαφέρον για διακοπές στην Ελλάδα καταγράφεται στην Ελβετία και την Αυστρία.

«Ένας από τους λόγους είναι ότι οι Έλληνες μέχρι τώρα τα έχουν καταφέρει σχετικά καλά με την πανδημία», τονίζει ο συντάκτης και παραθέτει δηλώσεις του υπουργού Τουρισμού Χάρη Θεοχάρη, ο οποίος εξηγεί τις προϋποθέσεις εμβολιασμού ή αρνητικού τεστ που θα ισχύουν για τους τουρίστες, αλλά και τα τεστ που θα διενεργούνται στα αεροδρόμια και στα σύνορα και τον τακτικό έλεγχο των εργαζόμενων στην εστίαση και τον τουρισμό. Η ανταπόκριση αναφέρεται ακόμη στα ξενοδοχεία που λειτουργούν ήδη στη Ρόδο και στην Πελοπόννησο, σε πιλοτικά προγράμματα.

Ανάλογο δημοσίευμα φιλοξενείται στην Berliner Zeitung με τον τίτλο «Η Ελλάδα ανοίγει τον Τουρισμό στις 14 Μαΐου», ενώ η Stuttgarter Zeitung γράφει ότι «από τις 14 Μαΐου μπορούν οι πολίτες της ΕΕ να κάνουν και πάλι διακοπές στην Ελλάδα χωρίς καραντίνα».

Αντίστοιχο δημοσίευμα φιλοξενείται στην εφημερίδα Die Rheinpfalz, η οποία επισημαίνει χαρακτηριστικά ότι «οικοδεσπότες δεν μπορούν να περιμένουν άλλο και οι επισκέπτες κάθονται πάνω σε έτοιμες βαλίτσες».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

nisia-simaia
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Γερμανία: Ταξιδιωτική οδηγία για ελληνικά νησιά λόγω της πανδημίας

Η αύξηση των κρουσμάτων οδήγησε τη γερμανική κυβέρνηση να κατατάξει στην κατηγορία «υψηλού κινδύνου» Κρήτη, Ρόδο, Κω, Μύκονο και Νάξο, με την εφαρμογή της οδηγίας να ξεκινά στις 24 Αυγούστου.
businessdaily-Andros-Island-Greece
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Οι Ολλανδοί τουρίστες συνεχίζουν να «ψηφίζουν» ελληνικούς προορισμούς

Στην εκδήλωση της Tourism Media & Events πραγματοποιήθηκαν Business to Business (B2B) συναντήσεις μεταξύ ελληνικών προορισμών, καθώς και εκπροσώπων ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων, με ολλανδικές επιχειρήσεις.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Θεοδωρικάκος - Κιντλ: Οι ελληνογερμανικές οικονομικές σχέσεις στο επίκεντρο

Έμφαση δόθηκε στην έρευνα και την καινοτομία, καθώς υπάρχουν κοινές ερευνητικές δράσεις που αναπτύσσουν οι δύο χώρες, στη βιομηχανία και στις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειες (ΑΠΕ).
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Η Ελλάδα εντυπωσιάζει με ψηφιακή διαφημιστική καμπάνια στο UEFA Euro 2024

Η καμπάνια η οποία ξεκίνησε στις 12 Ιουνίου και θα διαρκέσει έως τις 14 Ιουλίου 2024, υπό το σύνθημα "Greece: A life-changing experience", περιλαμβάνει την προβολή εντυπωσιακού διαφημιστικού spot σε 7.434 ψηφιακές οθόνες.