ΓΔ: 1401.18 0.79% Τζίρος: 182.33 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02 DATA
Τουριστικά γραφεία

Ισχυρή αύξηση του κύκλου εργασιών στα τουριστικά γραφεία

Αύξηση 13,4% σημειώνει ο κύκλος εργασιών των τουριστικών γραφείων, τη μεγαλύτερη β' τριμήνου της τελευταίας πενταετίας.

Ισχυρή αύξηση 13,4% παρουσιάζει ο δείκτης του κύκλου εργασιών στις δραστηριότητες των ταξιδιωτικών πρακτορείων, γραφείων οργανωμένων ταξιδιών και υπηρεσιών κρατήσεων το δεύτερο τρίμηνο του 2019.

Παράλληλα, όπως δείχνουν τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, ο δείκτης είναι ο υψηλότερος της τελευταίες πενταετίας, ενδεικτικό της επιμήκυνσης της τουριστικής σεζόν στη χώρα μας αλλά και της αύξησης της ζήτησης των Ελλήνων για οργανωμένες διακοπές σε Ελλάδα και εξωτερικό έπειτα από μια μεγάλη περίοδο στασιμότητας των κρατήσεων στα χρόνια μετά την κρίση.

Συγκεκριμένα, ο δείκτης β' τριμήνου του 2019 διαμορφώνεται στις 146,6 μονάδες, έναντι 129,3 μονάδων την αντίστοιχη περίοδο του 2018, 114,9 μονάδων το 2017, 107,7 μονάδων το 2016 και 114,2 μονάδων το 2015.

Ο δείκτης άρχισε να ανεβαίνει από το 2017, ενώ τα προηγούμενα έτη βρισκόταν σε αρνητικό έδαφος, δείχνοντας άνοδο της ζήτησης για ταξίδια μέσω τουριστικών γραφείων, πάντα με όσα αναφέρει σε ανακοίνωση η ομοσπονδία τουριστικών γραφείων Ελλάδας, FedHatta.

 

 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Συνάντηση Χ. Θεοχάρη και Μ. Βαρβιτσιώτη για Brexit και Ρώσους τουρίστες

Μέτρα, που θα διασφαλίσουν την απρόσκοπτη κίνηση Βρετανών τουριστών προς την Ελλάδα, σε ενδεχόμενο Brexit, συζήτησαν σήμερα στο υπουργείο Τουρισμού, ο υπουργός  Χάρης Θεοχάρης και ο αναπληρωτής υπουργός Εξωτερικών Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Τουρισμός: Η μεγάλη ευκαιρία για τους εμπόρους της Αθήνας

Πάνω από 5 εκατομμύρια επισκέπτες στην πόλη, αλλά μόνο ένα στα τέσσερα καταστήματα επωφελούνται για να αυξήσουν τον τζίρο τους. Καθοριστική συμβολή των Κινέζων, που δαπανούν 1.400 ευρώ σε tax free αγορές.
businessdaily-Andros-Island-Greece
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Οι Ολλανδοί τουρίστες συνεχίζουν να «ψηφίζουν» ελληνικούς προορισμούς

Στην εκδήλωση της Tourism Media & Events πραγματοποιήθηκαν Business to Business (B2B) συναντήσεις μεταξύ ελληνικών προορισμών, καθώς και εκπροσώπων ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων, με ολλανδικές επιχειρήσεις.