Το υπουργείο Ανάπτυξης ανακοίνωσε παράταση έως τις 24 Ιουλίου για τα τρία καθεστώτα του Αναπτυξιακού Νόμου, δίνοντας επιπλέον χρόνο σε επιχειρήσεις και επενδυτές να υποβάλουν τις προτάσεις τους.
Σύμφωνα με απόφαση του υπουργού Ανάπτυξης Τάκη Θεοδωρικάκου, η προθεσμία για την υποβολή επενδυτικών σχεδίων στα καθεστώτα «Μεγάλες Επενδύσεις», «Περιοχές Ειδικής Ενίσχυσης» και «Μεταποίηση» του Αναπτυξιακού Νόμου παρατείνεται έως τις 24 Ιουλίου 2026.