ΓΔ: 1485.1 0.18% Τζίρος: 15.53 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 12:18:03 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: ΑΠΕ

Να γίνει το ελληνικό καλοκαίρι ένα ξεχωριστό brand ο στόχος του υπ. Τουρισμού

Ο Χ. Θεοχάρης εξήγησε τις προσπάθειες που καταβάλλει το υπουργείο Τουρισμού για να ξεκινήσει η φετινή τουριστική περίοδος που θα είναι διαφορετική σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια.

Δεν μπορεί να κριθεί με τα δεδομένα του 2019 ή των προηγούμενων ετών η φετινή χρονιά για τον τουρισμό ανέφερε ο αρμόδιος υπουργός Χάρης Θεοχάρης που υπογράμμισε την προσπάθεια για να ξεκινήσει φέτος η τουριστική χρονιά αναφέροντας πως βρίσκεται «μια ανάσα πριν από το άνοιγμα του».

Μιλώντας στο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών, ο υπουργός Τουρισμού εξήγησε πως η προσπάθεια του υπουργείου είναι πολυμέτωπη, αφού περιλαμβάνει δράσεις και συνεννοήσεις στο υγειονομικό σκέλος, στο οικονομικό πεδίο, αλλά και στον διπλωματικό άξονα. Μάλιστα προανήγγειλε ότι την επόμενη εβδομάδα θα ταξιδεύσει στο Ισραήλ με τον πρωθυπουργό.

Εστιάζοντας στον επικοινωνιακό σχεδιασμό της καμπάνιας επεσήμανε ότι η ασφάλεια τίθεται σε πρώτο πλάνο και για το λόγο αυτό το υπουργείο έχει προβεί στην υλοποίηση εφαρμογής για κινητές συσκευές προκειμένου το VisitGreece να προσφέρει κάθε πληροφόρηση στον ξένο επισκέπτη μας. Αναφορικά με το τρέχον σποτ προβολής του ελληνικού τουρισμού ο κ. Θεοχάρης επεσήμανε ότι στόχος είναι το ελληνικό καλοκαίρι να γίνει ένα ξεχωριστό "brand" στη συνείδηση του κοινού που στοχεύει η εκστρατεία προβολής της χώρας.

Νωρίτερα ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης, σε άλλο πάνελ του Φόρουμ, υπογράμμισε ότι η επανεκκίνηση του τουρισμού εφέτος δεν είναι ένα σπριντ αλλά ένας Μαραθώνιος. Δεν ήταν αυτονόητο ότι θα εκκινούσε ο τουρισμός, υπογράμμισε ο κ. Φραγκάκης αλλά τελικά η Ελλάδα τα κατάφερε.

Απευθυνόμενος μάλιστα στους επαγγελματίες του κλαδου, ο κ. Φραγκάκης ανάφερε ότι «η κυβέρνηση είναι εδώ και στηρίζει τις επιχειρήσεις και οι επιχειρήσεις έχουν υποχρέωση να βάλλουν πλάτη. Στόχος είναι να μείνουμε όρθιοι ως τουριστικός προορισμός το 2020, ή θα το κερδίσουμε όλοι μαζί ή θα το χάσουμε μαζί αυτό το στοίχημα».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ο ιαματικός τουρισμός μπορεί να συνεισφέρει στην άμβλυνση της εποχικότητας

Συνάντηση με τον Σύνδεσμο Δήμων Ιαματικών Πηγών Ελλάδας (ΣΔΙΠΕ) είχε η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη, η οποία τόνισε την ανάγκη στρατηγικού σχεδιασμού και επενδύσεων για την αξιοποίηση των ιαματικών πηγών.