ΓΔ: 2055.51 -0.19% Τζίρος: 148.02 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:04
Φώτο: ΑΠΕ

Να γίνει το ελληνικό καλοκαίρι ένα ξεχωριστό brand ο στόχος του υπ. Τουρισμού

Ο Χ. Θεοχάρης εξήγησε τις προσπάθειες που καταβάλλει το υπουργείο Τουρισμού για να ξεκινήσει η φετινή τουριστική περίοδος που θα είναι διαφορετική σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια.

Δεν μπορεί να κριθεί με τα δεδομένα του 2019 ή των προηγούμενων ετών η φετινή χρονιά για τον τουρισμό ανέφερε ο αρμόδιος υπουργός Χάρης Θεοχάρης που υπογράμμισε την προσπάθεια για να ξεκινήσει φέτος η τουριστική χρονιά αναφέροντας πως βρίσκεται «μια ανάσα πριν από το άνοιγμα του».

Μιλώντας στο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών, ο υπουργός Τουρισμού εξήγησε πως η προσπάθεια του υπουργείου είναι πολυμέτωπη, αφού περιλαμβάνει δράσεις και συνεννοήσεις στο υγειονομικό σκέλος, στο οικονομικό πεδίο, αλλά και στον διπλωματικό άξονα. Μάλιστα προανήγγειλε ότι την επόμενη εβδομάδα θα ταξιδεύσει στο Ισραήλ με τον πρωθυπουργό.

Εστιάζοντας στον επικοινωνιακό σχεδιασμό της καμπάνιας επεσήμανε ότι η ασφάλεια τίθεται σε πρώτο πλάνο και για το λόγο αυτό το υπουργείο έχει προβεί στην υλοποίηση εφαρμογής για κινητές συσκευές προκειμένου το VisitGreece να προσφέρει κάθε πληροφόρηση στον ξένο επισκέπτη μας. Αναφορικά με το τρέχον σποτ προβολής του ελληνικού τουρισμού ο κ. Θεοχάρης επεσήμανε ότι στόχος είναι το ελληνικό καλοκαίρι να γίνει ένα ξεχωριστό "brand" στη συνείδηση του κοινού που στοχεύει η εκστρατεία προβολής της χώρας.

Νωρίτερα ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης, σε άλλο πάνελ του Φόρουμ, υπογράμμισε ότι η επανεκκίνηση του τουρισμού εφέτος δεν είναι ένα σπριντ αλλά ένας Μαραθώνιος. Δεν ήταν αυτονόητο ότι θα εκκινούσε ο τουρισμός, υπογράμμισε ο κ. Φραγκάκης αλλά τελικά η Ελλάδα τα κατάφερε.

Απευθυνόμενος μάλιστα στους επαγγελματίες του κλαδου, ο κ. Φραγκάκης ανάφερε ότι «η κυβέρνηση είναι εδώ και στηρίζει τις επιχειρήσεις και οι επιχειρήσεις έχουν υποχρέωση να βάλλουν πλάτη. Στόχος είναι να μείνουμε όρθιοι ως τουριστικός προορισμός το 2020, ή θα το κερδίσουμε όλοι μαζί ή θα το χάσουμε μαζί αυτό το στοίχημα».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ομπρέλες παραλίας και ξαπλώστρες
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Τουρισμός για όλους 2025: Ανακοίνωση νέων δικαιούχων από το Υπουργείο

Το πρόγραμμα «Τουρισμός για Όλους 2025» επεκτείνεται με περισσότερους δικαιούχους για τη χαμηλή περίοδο, αξιοποιώντας αδιάθετα ποσά από κάρτες υψηλής περιόδου, με ανακατανομή 4,5 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με νέα υπουργική απόφαση.
Όλγα Κεφαλογιάννη ομιλία
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Όλγα Κεφαλογιάννη: Στρατηγικό όραμα για τον ελληνικό τουρισμό

Η υπουργός Τουρισμού, εγκαινιάζοντας την 40ή Philoxenia στη Θεσσαλονίκη, τόνισε τη συνεχιζόμενη αύξηση του ελληνικού τουρισμού και το στρατηγικό όραμα για το 2025, μετά από δύο συνεχόμενες χρονιές-ρεκόρ.
Όλγα Κεφαλογιάννη βουλή
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Κεφαλογιάννη: Ενίσχυση τουριστικής συνεργασίας Ελλάδας – Καζακστάν

Η Όλγα Κεφαλογιάννη συναντήθηκε με τον Πρέσβη του Καζακστάν, συζητώντας την ενίσχυση της αεροπορικής συνδεσιμότητας και τη διεύρυνση της τουριστικής και επενδυτικής συνεργασίας Ελλάδας–Καζακστάν.
Ακρόπολη Λίνδου Ρόδου
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Βέττα: Υποβάθμιση του τουρισμού και του πολιτισμού στη Ρόδο λόγω αδράνειας

Η Καλλιόπη Βέττα κατέθεσε ερώτηση στη Βουλή για την υποστελέχωση της ΠΥΤ Ρόδου, τα προβλήματα στη Σχολή Ξεναγών και τις ελλείψεις στους αρχαιολογικούς χώρους, ζητώντας άμεσες παρεμβάσεις.