ΓΔ: 2107.18 0.37% Τζίρος: 32.32 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 11:21:40
Χιονοδρομικό Βασιλίτσας βουνό
Πηγή φωτο: ΤΑΙΠΕΔ

Έντονο σουηδικό ενδιαφέρον για Κεντρική Μακεδονία στην έκθεση Travel News

Η Κεντρική Μακεδονία προσέλκυσε αυξημένο ενδιαφέρον στη Travel News Market 2025, με επαγγελματίες της Σουηδίας να εξετάζουν χιονοδρομικά, ιαματικές πηγές και ποιοτικές εμπειρίες υψηλού επιπέδου.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τα χιονοδρομικά κέντρα και τις θερμές ιαματικές πηγές της Κεντρικής Μακεδονίας εκδήλωσαν επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου στη Σουηδία, στο πλαίσιο της έκθεσης Travel News Market 2025 που πραγματοποιήθηκε στη Στοκχόλμη. 

Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας συμμετείχε στη διοργάνωση σε συνεργασία με τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης, τον Τουριστικό Οργανισμό Χαλκιδικής και τον Πιερικό Οργανισμό Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής, ενώ φιλοξενήθηκε στο περίπτερο του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (Ε.Ο.Τ.).

Η σκανδιναβική αγορά, και ειδικότερα η σουηδική, αποτελεί σημαντικό στόχο για την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας. Απευθύνεται σε επισκέπτες υψηλού εισοδήματος με μεγάλη αγοραστική δύναμη, που αναζητούν ποιοτικές εμπειρίες και νέους τουριστικούς προορισμούς.

Στις επαγγελματικές συναντήσεις που πραγματοποιήθηκαν με εκπροσώπους τουριστικών επιχειρήσεων της Σουηδίας, τα μέλη της αποστολής της Περιφέρειας ανέδειξαν την πολιτιστική κληρονομιά, τον ιστορικό και φυσικό πλούτο της Κεντρικής Μακεδονίας, τα τοπικά προϊόντα, τις αυθεντικές εμπειρίες και τις σύγχρονες τουριστικές υποδομές της περιοχής.

Η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, Βίκυ Χατζηβασιλείου, τόνισε ότι, μετά τις πρόσφατες δράσεις της Περιφέρειας σε Φινλανδία, Νορβηγία και χώρες της Βαλτικής, ολοκληρώθηκε για φέτος η στρατηγική προσέγγιση των σκανδιναβικών και βορειοευρωπαϊκών αγορών.

Η Travel News Market αποτελεί τη σημαντικότερη Β2Β έκθεση τουρισμού στη Σουηδία και κορυφαία διοργάνωση για τον σκανδιναβικό εξερχόμενο τουρισμό. Ετησίως προσελκύει κορυφαίους επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου από όλη τη Βόρεια Ευρώπη. 

Κατά τη διάρκεια της φετινής έκθεσης, πραγματοποιήθηκαν πολυάριθμες προγραμματισμένες συναντήσεις με Σουηδούς αγοραστές, τουριστικά γραφεία, πράκτορες και επαγγελματίες του συνεδριακού τουρισμού.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Πανόραμα Στοκχόλμης Σουηδίας
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ελλάδα και ΕΟΤ στη Travel News Market 2025 με ισχυρή παρουσία στη Στοκχόλμη

Η Ελλάδα και ο ΕΟΤ συμμετείχαν στη Travel News Market 2025 στη Στοκχόλμη, προβάλλοντας θεματικά προϊόντα και hidden gems, ενώ οι Σκανδιναβοί επαγγελματίες έδειξαν αυξημένο ενδιαφέρον για νέους ελληνικούς προορισμούς.
Άποψη πόλης Φλώρινα
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Φλώρινα: Στόχος η καθιέρωση ως κορυφαίου τετρασезόν τουριστικού προορισμού

Ο δήμαρχος Φλώρινας παρουσίασε στη Philoxenia τη στρατηγική ανάδειξης της περιοχής, που πρόσφατα βραβεύτηκε από τον ΕΟΤ ως «Καλύτερος Ορεινός Προορισμός», τονίζοντας την αυθεντικότητα και το πλούσιο πολιτιστικό της απόθεμα.
Πρέσπες
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Πρέσπες: Άνοδος του τουρισμού και αυξημένη πληρότητα σε κάθε εποχή

Οι Πρέσπες εξελίσσονται σε δημοφιλή προορισμό με υψηλή πληρότητα, πλούσιες δραστηριότητες και διεθνές ενδιαφέρον, ενώ ο δήμος ενισχύει την προβολή της περιοχής σε εκθέσεις και δράσεις τουριστικής προώθησης.
Λευκός Πύργος Θεσσαλονίκης
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΟΤ: Η Θεσσαλονίκη ενισχύει τη θέση της ως κορυφαίος προορισμός city break

Ο ΕΟΤ, σε συνεργασία με τον Δήμο Θεσσαλονίκης, υλοποιεί στοχευμένες καμπάνιες και δράσεις για την ενίσχυση της διεθνούς παρουσίας της πόλης, με στόχο την ένταξή της στους κορυφαίους ευρωπαϊκούς προορισμούς city break και MICE.
Μπούρτζι Ναυπλίου
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ

Philoxenia: Η Πελοπόννησος προβάλλει τη γαστρονομική και τουριστική ταυτότητα

Με επιτυχημένο πρόγραμμα δράσεων στη Philoxenia, η ΠΕΔ Πελοποννήσου παρουσίασε σε 110 επισκέπτες από 36 χώρες τη γαστρονομία, τον πολιτισμό και τις φυσικές ομορφιές της, προβάλλοντας την τουριστική ταυτότητα της περιοχής.