ΓΔ: 2055.51 -0.19% Τζίρος: 148.02 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:04
Φώτο: Shutterstock

Οικονομική ενίσχυση τουλάχιστον 5.000 ευρώ ζητούν οι ιδιοκτήτες φορτηγών Δ.Χ

Το Συνδικάτο Μεταφορέων υποστηρίζει πως το μεταφορικό έργο μειώθηκε σε ποσοστό άνω του 70% λόγω εξάπλωσης της πανδημίας του COVID-19.

Οικονομική ενίσχυση των μεταφορικών επιχειρήσεων με 5.000 ευρώ τουλάχιστον ανά αυτοκίνητο «γιατί διαφορετικά ο ήδη καθημαγμένος κλάδος των οδικών εμπορευματικών μεταφορών Φορτηγών Δημόσιας Χρήσης θα οδηγηθεί στη χρεωκοπία» ζητά με επιστολή του προς τους υπουργούς Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Οικονομικών και Υποδομών και Μεταφορών, το Πανελλήνιο Συνδικάτο Χερσαίων Εμπορευματικών Μεταφορών.

Το Συνδικάτο μεταφορέων στην επιστολή του δηλώνει πως το μεταφορικό έργο μειώθηκε σε ποσοστό άνω του 70% λόγω εξάπλωσης της πανδημίας του COVID-19, επισημαίνοντας ωστόσο πως αν και υπήρξε αναγνώριση του προβλήματος από την πλευρά του κράτους και τους συμπεριέλαβε στους ΚΑΔ, αυτό είναι προσωρινή λύση και δεν αντιμετωπίζει το πρόβλημα.

«Ο Κλάδος των Ιδιοκτητών Φορτηγών Δ.Χ. όπως γνωρίζεται στην διάρκεια της 10ετούς κρίσης της οικονομίας εκτός από τον μηδενισμό της αξίας της περιουσίας του αντιμετώπισε και μείωση των εισοδημάτων του σε ποσοστό άνω του 50%, λόγω της μείωσης του μεταφορικού έργου και δυστυχώς πριν προλάβουμε να επανέλθουμε στην κανονικότητα η πανδημία του κορονοϊού έστειλε τον κλάδο στην εντατική, αφού το μεταφορικό έργο μειώθηκε σε ποσοστό άνω του 70%» αναφέρει στην επιστολή του το Συνδικάτο Χερσαίων Εμπορευματικών Μεταφορών.

Και συνεχίζει «το υπόλοιπο 20 έως 30% του μεταφορικού έργου που απέμεινε, οι μεταφορείς το εκτελούν με πολύ μεγάλο ρίσκο να προσβληθούν από COVID-19, τόσο στο εσωτερικό, όσο και στο εξωτερικό σε χώρες υψηλού κινδύνου για να τροφοδοτήσουν με πλήρη επάρκεια αγαθών τη χώρα μας, γι' αυτό ο Ελληνικός λαός εκτός από τους υγειονομικούς επιβραβεύει για την προσφορά τους και τους Έλληνες μεταφορείς οι οποίοι όμως εάν δεν ενισχυθούν οικονομικά από το κράτος δε θα μπορέσουν να συνεχίσουν το μεταφορικό τους έργο. Βεβαίως το κράτος σε πρώτη φάση αναγνώρισε το πρόβλημα και συμπεριέλαβε τον ΚΑΔ στους πληττώμενους κλάδους, όμως αυτό είναι προσωρινή λύση και δεν αντιμετωπίζει το πρόβλημα».

Για να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα και να υπάρξει επανεκκίνηση των μεταφορικών επιχειρήσεων, καταλήγει η επιστολή, επιβάλλεται το κράτος να τις ενισχύσει οικονομικά με 5.000 ευρώ τουλάχιστον ανά αυτοκίνητο, γιατί διαφορετικά ο ήδη καθημαγμένος κλάδος των οδικών εμπορευματικών μεταφορών Φ.Δ.Χ. θα οδηγηθεί στη χρεωκοπία.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Λογότυπο IRIS σε υπολογιστή
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Έμποροι Πειραιά: Αίτημα για ανώτατο όριο 0,5% στις προμήθειες POS και IRIS

Οι έμποροι του Πειραιά ζητούν ανώτατο όριο 0,5% στις προμήθειες POS και IRIS, επισημαίνοντας ότι οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις επιβαρύνονται υπέρμετρα από τις τραπεζικές χρεώσεις και τα πάγια έξοδα.
Χέρι με δέμα courier
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΕΕΑ: Θεσμοθέτηση εθνικού τέλους στα μικροδέματα για δίκαιο ανταγωνισμό

Επείγουσα έκκληση απευθύνει το ΕΕΑ για την επιβολή εθνικού τέλους 7€ ανά δέμα από τρίτες χώρες, προκειμένου να περιοριστεί ο αθέμιτος ανταγωνισμός και να ενισχυθεί ο ψηφιακός μετασχηματισμός.
Άτομα με σακούλες αγορών
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Οι Έμποροι προειδοποιούν για λουκέτα χωρίς μέτρα για την επαγγελματική στέγη

Οι έμποροι καλούν την κυβέρνηση να λάβει άμεσα μέτρα για την επαγγελματική στέγη, προειδοποιώντας ότι οι αυξήσεις ενοικίων απειλούν μικρομεσαίες επιχειρήσεις με κλείσιμο.
Δήμας
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Δήμας: Σε εξαιρετικό επίπεδο οι διμερείς σχέσεις με τη Βουλγαρία

Κατά τη διάρκεια της σύσκεψης, συζήτησαν την ενίσχυση των διμερών σχέσεων,  τη διεύρυνση των οικονομικών δεσμών, για την επιχειρηματική/εξαγωγική δραστηριότητα και τις επενδύσεις σε επιμέρους τομείς.