ΓΔ: 1471.26 0.63% Τζίρος: 142.71 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02 DATA
Φωτο: ΟΑΣΘ

Επιβίβαση από τη μπροστινή πόρτα σε δέκα λεωφορειακές γραμμές του ΟΑΣΘ

Υπενθυμίζεται ότι η επιβίβαση από την μπροστινή πόρτα υπάγεται σε ένα πλέγμα μέτρων για τον περιορισμό της εισιτηριοδιαφυγής, το οποίο έχει εκπονήσει ο ΟΑΣΘ και έχει εγκρίνει ο ΟΣΕΘ.

Ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι τη Δευτέρα, 23 Σεπτεμβρίου, η επιβίβαση σε δέκα λεωφορειακές γραμμές του ΟΑΣΘ θα γίνεται αποκλειστικά από την μπροστινή πόρτα.

Το μέτρο αφορά τις εξής γραμμές:

  • Γραμμή 4, που εκτελεί το δρομολόγιο Καλαμαριά - Χαριλάου
  • Γραμμή 7, που εκτελεί το δρομολόγιο Άγιος Ιωάννης - Πανεπιστήμιο
  • Γραμμή 11Τ, που εκτελεί το δρομολόγιο Πυλαία - Χαριλάου
  • Γραμμή 24, που εκτελεί το δρομολόγιο Πλατεία Ελευθερίας - Χίλια Δένδρα
  • Γραμμή 26, που εκτελεί το δρομολόγιο Καλλιθέα – Πλατεία Ελευθερίας
  • Γραμμή 28, που εκτελεί το δρομολόγιο Τ.Σ. Ευκαρπίας – Σκλαβενίτης - Παπαγεωργίου - Πανεπιστήμιο
  • Γραμμή 30, που εκτελεί το δρομολόγιο Τριανδρία - Αποθήκη
  • Γραμμή 35, που εκτελεί το δρομολόγιο Μετέωρα - Βενιζέλου
  • Γραμμή 37, που εκτελεί το δρομολόγιο Ν.Σ. Σταθμός – Κρυονέρι
  • Γραμμή 38, που εκτελεί το δρομολόγιο Νέα Ευκαρπία – Αριστοτέλους

Το μέτρο της επιβίβασης από την μπροστινή πόρτα έχει πιλοτικό χαρακτήρα, στοχεύει στη μεταφορά επιβατών με χρήση εισιτηρίου ή κάρτας απεριορίστων διαδρομών και θα αξιολογηθεί, με προοπτική να επεκταθεί και σε άλλες λεωφορειακές γραμμές του ΟΑΣΘ.

Υπενθυμίζεται ότι η επιβίβαση από την μπροστινή πόρτα υπάγεται σε ένα πλέγμα μέτρων για τον περιορισμό της εισιτηριοδιαφυγής, το οποίο έχει εκπονήσει ο ΟΑΣΘ και έχει εγκρίνει ο ΟΣΕΘ.

Στο πλαίσιο του σχεδίου αυτού, στα λεωφορεία του Οργανισμού έχει τοποθετηθεί σήμανση, η οποία προτρέπει στη χρήση εισιτηρίου και ταυτόχρονα προειδοποιεί για τα πρόστιμα.

Επιπλέον, στελέχη του ΟΑΣΘ ήδη επισκέπτονται Γυμνάσια και Λύκεια της Θεσσαλονίκης, μετά από έγκριση από τους αρμόδιους εκπαιδευτικούς φορείς, συμμετέχοντας σε ενημερωτικές εκδηλώσεις. Στις εκδηλώσεις αυτές τα στελέχη του Οργανισμού ενημερώνουν τους μαθητές για τη σημαντικότητα των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς στα μεγάλα αστικά κέντρα και τα προβλήματα που δημιουργεί στο κοινωνικό σύνολο η εισιτηριοδιαφυγή. Σκοπός των ενημερωτικών αυτών εκδηλώσεων είναι η ευαισθητοποίηση των εφήβων και η ενδυνάμωση της κοινωνικής ευθύνης σε νεαρή ηλικία.

Τέλος, ο ΟΑΣΘ προχωρά στον πολλαπλασιασμό ελέγχων και προστίμων, αυξάνοντας τουλάχιστον κατά 60 τους ελεγκτές του. Περισσότεροι πλέον από 130 ελεγκτές θα διενεργούν καθημερινά ελέγχους, με στόχο την αύξηση της χρήσης εισιτηρίων.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΟΑΣΘ: Χωρίς προβλήματα το μέτρο για τον περιορισμό της εισιτηριοδιαφυγής

«Στην αυτοψία μας διαπιστώσαμε ότι οι επιβάτες ανεβαίνουν στα λεωφορεία χωρίς καθυστέρηση επιδεικνύοντας εισιτήρια ή κάρτες ή εκδίδοντας απ’ ευθείας από τα μηχανήματα» ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕΘ Γιάννης Τόσκας.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Β. Οικονόμου: Στόχος η αλλαγή όλων των αστικών λεωφορείων έως το 2027

«Με ένα μεγάλο πρόγραμμα ύψους 2 δισεκατομμυρίων ευρώ, ανανεώνομαι τον στόλο της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης. Αυτό θα προσφέρει δημόσια συγκοινωνία υψηλού επιπέδου, την οποία αξίζει ο πολίτης» είπε ο υφυπουργός Μεταφορών.
Ekptoseis, Discounts, Sales
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Εμπορικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης: Ξεκινούν στις 8 Ιουλίου οι εκπτώσεις

Ο Σύλλογος υπενθυμίζει ότι σε κάθε ανακοίνωση περί μείωσης τιμής υποδεικνύεται η προγενέστερη τιμή που εφάρμοζε ο έμπορος για καθορισμένο χρονικό διάστημα πριν από την εφαρμογή της μείωσης της τιμής.
Chistos Staikouras
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Χρ. Σταϊκούρας: Έρχονται τα 110 ηλεκτρικά λεωφορεία στη Θεσσαλονίκη

«Η πρόοδος του έργου, από τις 19 Μαΐου, όταν και βρεθήκαμε για τελευταία φορά στον ίδιο χώρο, είναι σημαντική. Σήμερα, λειτουργούν 41 φορτιστές, που μπορούν να φορτίζουν, σε ένα 8ωρο, 164 λεωφορεία» τόνισε ο κ. Σταϊκούρας.
Chistos Staikouras
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σταϊκούρας: Ολοκληρώνεται ο σταθμός φόρτισης 110 ηλεκτρικών λεωφορείων

«Επισκεφτήκαμε για μια ακόμη φορά τους χώρους του σταθμού φόρτισης των ηλεκτρικών λεωφορείων. Πρόκειται για ένα δύσκολο εμβληματικό έργο, ένα έργο παρακαταθήκη για την πόλη της Θεσσαλονίκης» επισήμανε ο κ. Σταϊκούρας.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΟΑΣΘ: Αλλάζει το μοντέλο αστικών συγκοινωνιών στην Θεσσαλονίκη

«Η βελτίωση του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου και η συνέπεια προς τους πολίτες στην εκτέλεσή του αποτελούν τη θεμελιώδη μας προτεραιότητα», αναφέρει το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.