ΓΔ: 1402.03 0.03% Τζίρος: 8.08 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 11:11:05 DATA
businessdaily-Skrekas-Kostas
Φωτο: Υπουργείο Ανάπτυξης

Σκρέκας: Μόνιμα τα μέτρα για τις τιμές, διορθώνουν παθογένειες δεκαετιών

Ο υπουργός Ανάπτυξης επισκέφθηκε σούπερ μάρκετ με αφορμή την έναρξη εφαρμογής των τεσσάρων διαρθρωτικών κυβερνητικών μέτρων για την αντιμετώπιση της ακρίβειας.

«Μέχρι στιγμής έχουν μειωθεί οι τιμές σε 3.900 βασικά προϊόντα για κάθε νοικοκυριό. Ήδη διαπιστώσαμε ότι και στο βρεφικό γάλα οι τιμές στο ράφι έχουν μειωθεί κατά 15%. Δεν θα σταματήσουμε την προσπάθειά μας...»

Αυτό σημείωσε ο υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας κατά την επίσκεψή του σε κατάστημα μεγάλης αλυσίδας σούπερ μάρκετ, με αφορμή την έναρξη εφαρμογής των τεσσάρων διαρθρωτικών κυβερνητικών μέτρων για την αντιμετώπιση της ακρίβειας.

Συγκεκριμένα ο υπουργός δήλωσε: «Τα μέτρα που λάβαμε είναι μόνιμα, διαρθρωτικά και αποσκοπούν στο να διορθώσουν δομικές στρεβλώσεις δεκαετιών στην αγορά. Στόχος μας είναι να βοηθήσουμε όλους τους πολίτες απέναντι στο μεγάλο πρόβλημα της ακρίβειας και να οδηγηθούμε σε μόνιμη αποκλιμάκωση του πληθωρισμού.

Μέχρι στιγμής έχουν μειωθεί οι τιμές σε 3.900 βασικά προϊόντα για κάθε νοικοκυριό. Ήδη διαπιστώσαμε ότι και στο βρεφικό γάλα οι τιμές στο ράφι έχουν μειωθεί κατά 15%. Δεν θα σταματήσουμε την προσπάθειά μας, ώστε οι καταναλωτές να βλέπουν μόνιμα χαμηλότερες τιμές στα σούπερ μάρκετ».

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του υπουργείου Ανάπτυξης: «Tα μέτρα αυτά συνιστούν αφενός μία δέσμη παρεμβάσεων άμεσης εφαρμογής με σκοπό την αντιμετώπιση των συνεπειών της κρίσης για τους καταναλωτές και αφετέρου για μία δομική μεταρρύθμιση στη λειτουργία της αγοράς του λιανεμπορίου, στην οποία παρατηρούνται χρόνιες παθογένειες και στρεβλώσεις».

Η πλειονότητα των εταιρειών έχει μπει στη λογική της μείωσης των τιμοκαταλόγων

Οι εταιρείες ανακοίνωσαν ότι μείωσαν τους τιμοκαταλόγους τους από 5% μέχρι 35% είπε στο ΕΡΤNEWS ο πρόεδρος της Ένωσης Μικρομεσαίων Σουπερμάρκετ Ελλάδας Γιάννης Πηλίδης.

Κάνουν, είπε, αυτό που ζητούσε πάντοτε και η κυβέρνηση και όλος ο κόσμος, να έχουν δηλαδή μόνιμα χαμηλές τιμές. Το μόνιμα χαμηλωμένη τιμή είναι κέρδος για τον καταναλωτή.

Υπάρχουν όμως και εταιρείες που δεν κάνανε μειώσεις τιμοκαταλόγου, σε αυτές έχουν απαγορεύσει να κάνουνε προσφορές, άρα τα προϊόντα τους παραμένουν ακριβά στο ράφι και προφανώς δεν πουλάνε, είπε.

Η πλειονότητα όμως έχει μπει στη λογική της μείωσης των τιμοκαταλόγων.

Αυτό το μέτρο, αν διαρκέσει σε μόνιμη βάση, είναι αυτό που ήθελε και η αγορά, συμπλήρωσε ο ίδιος.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Skrekas-Kostas
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σε ισχύ από 22/4 το «Καλάθι των νονών», από 24/4 το «Καλάθι του Πάσχα»

Tο «Καλάθι του Πάσχα» αποτελεί επέκταση του «Καλαθιού του Νοικοκυριού», καθώς προστίθενται τέσσερις νέες κατηγορίες τροφίμων, ώστε να αποτελέσει μία επιπλέον διέξοδο για τους καταναλωτές.
businessdaily-Skrekas-Kostas
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Κ. Σκρέκας: Συνεχίζουμε με αποφασιστικότητα τη μάχη κατά της ακρίβειας

Τα προϊόντα αυτά προστίθενται στις κατηγορίες εκείνες που από την 1η Μαρτίου εντάσσονται στην παρέμβαση που περιορίζει τις συνολικές εκπτώσεις των προμηθευτών στα σούπερ μάρκετ κατά 30%.
Kostas Skrekas, Ypourgeio Anaptixis
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σκρέκας: Θα δούμε άμεσα μειώσεις τιμών σε προϊόντα ευρείας κατανάλωσης

Σύμφωνα με τον υπουργό Ανάπτυξης «για να διασφαλίσουμε την απόλυτη διαφάνεια στην εφοδιαστική αλυσίδα, υποχρεώνουμε τους προμηθευτές να πωλούν τα προϊόντα στο λιανεμπόριο σε "καθαρές" τιμές».
Kostas Skrekas, Ypourgeio Anaptixis
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Κ. Σκρέκας: Οι έλεγχοι για την αθέμιτη κερδοφορία θα συνεχιστούν

Στα νέα μέτρα κατά της ακρίβειας στα σούπερ μάρκετ - η εφαρμογή των οποίων θα αρχίσει να ισχύει από την 1η Μαρτίου 2024 - προβλέπεται μεταξύ άλλων η θέσπιση πλαφόν 7% στο μεικτό περιθώριο κέρδους στο βρεφικό γάλα.