ΓΔ: 2087.2 1.05% Τζίρος: 225.96 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03
Glyfada Riviera Hotel

Έντονο ενδιαφέρον ξενοδοχειακών ομίλων για την αγορά της Βόρειας Ελλάδας

«Όλα τα πρότζεκτ μας πηγαίνουν εξαιρετικά καλά στη Βόρεια Ελλάδα, είμαστε εξαιρετικά ικανοποιημένοι με τις επιδόσεις. Δεν είναι όμως εύκολο να βρούμε νέες ιδιοκτησίες. Οι ιδιοκτήτες είναι συναισθηματικά δεμένοι με τις ιδιοκτησίες τους» επισήμανε ο ιδρυτής της εταιρείας "ΗotelBrain", Πάνος Παλαιολόγος.

Την ανυπομονησία της "ΗotelBrain" να εντάξει νέες ξενοδοχειακές μονάδες στο χαρτοφυλάκιό της, αλλά και τη δυσκολία που αντιμετωπίζει ενίοτε στην εξεύρεση των απαιτούμενων ακινήτων, ιδίως στη Βόρεια Ελλάδα, όπου οι ιδιοκτήτες είναι «συναισθηματικά πιο δεμένοι» με τις ιδιοκτησίες τους, εξέφρασε ο πρόεδρος και ιδρυτής της εταιρείας Πάνος Παλαιολόγος, μιλώντας στο 7ο συνέδριο Prodexpo North.

«Όλα τα πρότζεκτ μας πηγαίνουν εξαιρετικά καλά στη Βόρεια Ελλάδα, είμαστε εξαιρετικά ικανοποιημένοι με τις επιδόσεις. Δεν είναι όμως εύκολο να βρούμε νέες ιδιοκτησίες. Οι ιδιοκτήτες είναι συναισθηματικά δεμένοι με τις ιδιοκτησίες τους, περισσότερο από ό,τι σε άλλες περιοχές της Ελλάδας, η δε Χαλκιδική είναι ένας τεράστιος τουριστικός προορισμός εδώ και χρόνια (οπότε τα διαθέσιμα ακίνητα είναι ακόμα λιγότερα). Σε άλλες περιοχές της Ελλάδας είναι πιο εύκολο (να βρούμε ακίνητα). Αναζητούμε διαρκώς χώρους να εντάξουμε στο χαρτοφυλάκιό μας» επισήμανε ο κ. Παλαιολόγος, σύμφωνα με τον οποίο η περιοχή της Βόρειας Ελλάδας συγκεντρώνει εξαιρετικό ανθρώπινο ταλέντο στον τομέα της φιλοξενίας.

Η εταιρεία ελέγχει - μεταξύ άλλων - ένα ξενοδοχείο στη Χαλκιδική, έχει μεγάλη παρουσία στη Θάσο, δύο ιδιοκτησίες σε Μαρώνεια και Αλεξανδρούπολη, 10 στη Ρόδο, επτά στην Κω και πέντε στην Κέρκυρα. «Στη Χαλκιδική δεν μπορούμε ακόμα να καλύψουμε τις ανάγκες, για αυτό ψάχνουμε για περισσότερες ιδιοκτησίες» συνόψισε. 

«Κάποτε οι τουριστικοί πράκτορες δεν πουλούσαν τη Χαλκιδική, αλλά το Sani. Σήμερα η ιστορία είναι διαφορετική: έχουμε πεντάστερα ξενοδοχεία, έχουμε γνωστά brands που έρχονται στην περιοχή, οπότε πλέον ο προορισμός μπορεί να είναι η ίδια η Χαλκιδική» επισήμανε ο Κωνσταντίνος Αλεξόπουλος, εκτελεστικός πρόεδρος της DHR Services, ενώ πρόσθεσε ότι ακόμα δεν είδαμε τι μπορεί να αποφέρει σε όρους τουριστικών ροών προς τη Χαλκιδική ο δεύτερος διάδρομος προσαπογειώσεων στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης.

Πρόσθεσε δε, ότι το γεγονός ότι η διάρκεια της πτήσης προς Θεσσαλονίκη από την Κεντρική Ευρώπη είναι μια ώρα συντομότερη, σε σχέση πχ. με τα νησιά του Αιγαίου, δίνει ένα σημαντικό πλεονέκτημα στους tour operators: «Οι tour operators, που στην ουσία είναι αεροπορικές εταιρείες, μπορούν έτσι να χρησιμοποιήσουν το ίδιο αεροσκάφος ακόμα και τρεις φορές ημερησίως, ενώ όταν πετούν προς τα νησιά του Αιγαίου δεν έχουν τέτοιες δυνατότητες». Επισήμανε ακόμη ότι χρειάζεται να γίνει καλύτερο branding στη Θεσσαλονίκη και τη Χαλκιδική και να αξιοποιηθούν οι δυνατότητες των συνεργειών.

«Πολλή κίνηση και πολύ momentum» βλέπει στον ξενοδοχειακό τομέα της Θεσσαλονίκης ο Αννίβας Βασιλόπουλος, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας ANICON, σύμφωνα με τον οποίο αυτή τη στιγμή γίνονται στη Βόρεια Ελλάδα πολλές συναλλαγές. Όπως είπε, παρότι τα τελευταία δύο χρόνια ακούμε για περισσότερες επενδύσεις σε περιοχές όπως η Αθήνα, η Μύκονος και η Πάρος, εσχάτως πληθαίνουν οι επενδυτικές κινήσεις σε πιο απομακρυσμένους προορισμούς όπως τα Κουφονήσια.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Συνέντευξη Τύπου εκπροσώπου
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Γκιουλέκας: Αναδεικνύει το όραμα για Βόρεια Ελλάδα στο 2ο Investment Forum

Ο Κώστας Γκιουλέκας υπογράμμισε πως η ανάπτυξη στη Βόρεια Ελλάδα θα έχει εθνικό αντίκτυπο, αναφέροντας τα λιμάνια, τα ΑΕΙ και τη γεωγραφική θέση ως πλεονεκτήματα, ενώ εξήρε το ThessINTEC και τις προοπτικές της Θεσσαλονίκης.
Συνέντευξη Τύπου εκπροσώπου
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Γκιουλέκας: Η έκθεση Αλέξανδρος 2000 ταξιδεύει στη Βιβλιοθήκη Αλεξάνδρειας

Ο Κώστας Γκιουλέκας τονίζει τον συμβολισμό της παρουσίασης της έκθεσης «Αλέξανδρος 2000» στη Βιβλιοθήκη Αλεξάνδρειας, αναδεικνύοντας τους ισχυρούς πολιτιστικούς δεσμούς Ελλάδας–Αιγύπτου και τη διεθνή απήχηση του έργου.
Αεροδρόμιο Μακεδονία Θεσσαλονίκη
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Θεσσαλονίκη: Άνοδος 9,7% στην κίνηση του αεροδρομίου Μακεδονία τον Οκτώβριο

Αύξηση 9,7% σημείωσε η επιβατική κίνηση στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» τον Οκτώβριο, με 755.920 ταξιδιώτες. Ισχυρή άνοδος στις διεθνείς πτήσεις, ενώ Έλληνες, Γερμανοί, Κύπριοι, Άγγλοι και Ιταλοί ήταν οι κορυφαίες εθνικότητες.
Ιεράρχης Αγίου Δημητρίου
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Τασούλας: Γεγονότα που δυναμώνουν την Ελλάδα μάς γεμίζουν αισιοδοξία

Ο Κ. Τασούλας τόνισε ότι τα γεγονότα που ενισχύουν ή διπλασιάζουν την Ελλάδα και η αντίσταση στη φασιστική Ιταλία μάς επιτρέπουν να κοιτάμε το μέλλον με αυτοπεποίθηση και αισιοδοξία, τιμώντας τους αγώνες που διαμόρφωσαν τον Ελληνισμό.