ΓΔ: 1413.92 0.49% Τζίρος: 12.14 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 11:36:30 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Skroutz
Φωτο: Skroutz

Αυξήθηκαν κατά 28% οι online χριστουγεννιάτικες αγορές μέσω Skroutz

Η μεγαλύτερη online αγοραστική κίνηση σημειώθηκε τη Δευτέρα 18 Δεκεμβρίου, κατά την οποία το ύψος των παραγγελιών ξεπέρασε τις 45.000. Η μέση τιμή του καλαθιού κατά το εξεταζόμενο διάστημα έφτασε τα 67 ευρώ.

Αυξημένες κατά 28% σε σχέση με το 2022 ήταν φέτος οι online αγορές κατά την εορταστική περίοδο στο Skroutz Marketplace, ενώ η μεγαλύτερη online αγοραστική κίνηση σημειώθηκε τη Δευτέρα 18 Δεκεμβρίου, κατά την οποία το ύψος των παραγγελιών ξεπέρασε τις 45.000. Το Skroutz κατέγραψε την online αγοραστική κίνηση κατά τη φετινή εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων (10-22/12/2023) σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο (11-23/12/2022). 

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η μέση τιμή του καλαθιού στο Skroutz Marketplace κατά το εξεταζόμενο διάστημα έφτασε τα 67€, παρουσιάζοντας αύξηση 8,51% σε σχέση με πέρυσι. Ως προς τις κατηγορίες προϊόντων που επέλεξαν οι καταναλωτές, τη μεγαλύτερη αύξηση στις πωλήσεις σημείωσε η κατηγορία «Ανδρικές μπλούζες» (108,58%), δείχνοντας την αυξανόμενη προτίμηση των καταναλωτών στην κατηγορία Μόδα του Skroutz.

Η λίστα με τις top 10 κατηγορίες προϊόντων με τις περισσότερες πωλήσεις κατά την εορταστική περίοδο 2023 περιλαμβάνει:

  1. Θήκες Κινητών
  2. Κινητά Τηλέφωνα
  3. Ειδικά Συμπληρώματα Διατροφής
  4. Βιταμίνες
  5. Επιτραπέζια Παιχνίδια
  6. Bluetooth Handsfree
  7. Κρέμες Προσώπου
  8. Sneakers
  9. Προστασία Οθόνης Κινητών
  10. Παιχνίδια Lego

Αξιοσημείωτο είναι ότι και για τις χριστουγεννιάτικες αγορές οι καταναλωτές επέλεξαν shopping on-the-go με αγορές μέσω του Skroutz app και τις επισκέψεις στο app να αυξάνονται κατά 24,5%. Την ίδια στιγμή, αύξηση της τάξεως του 40% σε σχέση με την περσινή περίοδο παρατηρείται και για τις Express παραδόσεις μέσω Skroutz, με τις παραδόσεις μέσω Skroutz Last Mile, να αυξάνονται κατά 54%. Αξίζει δε να σημειωθεί ότι οι παραγγελίες που έφυγαν από τις αποθήκες της Skroutz (Fulfilled by Skroutz) για την περίοδο των εορτών αυξήθηκαν κατά 236% σε σχέση με την ίδια περίοδο τον προηγούμενο χρόνο.

Τέλος, αναφορικά με τον προτεινόμενο τρόπο πληρωμής, η μέση τιμή ανά παραγγελία των καταναλωτών που έπελεξαν πρόγραμμα «Δόσεις για όλους» (Buy Now, Pay Later) άγγιξε τα 380 ευρώ, ενώ οι καταναλωτές που προχώρησαν σε πληρωμή με Google και Apple Pay πραγματοποίησαν αγορές αξίας 52 ευρώ και 58 ευρώ κατά μέσο όρο αντίστοιχα.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Agores, Pliromi, Karta, Cards, Sales, Ekptoseis
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Στα 3,84 δισ. ο τζίρος του λιανικού εμπορίου τον Απρίλιο με άνοδο 12,1%

Η αύξηση στον κύκλο εργασιών του Απριλίου έναντι της περασμένης χρονιάς προήλθε από το άλμα 101,9% της πώλησης άλλων μηχανοκίνητων οχημάτων, και της αύξησης 34,8% του λιανικού εμπορίου χαλιών
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αύξηση 3,4% στον τζίρο των επιχειρήσεων του λιανικού εμπορίου το α' τρίμηνο

Για τις επιχειρήσεις του λιανικού εμπορίου χωρίς τους κλάδους οχημάτων, τροφίμων και καυσίμων, ο κύκλος εργασιών το α' τρίμηνο του 2024 ανήλθε σε 5,35 δισ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 1,6%.