ΓΔ: 1392.7 -0.35% Τζίρος: 38.93 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 13:33:30 DATA
Φώτο: Shutterstock

Πάνω από 3.000 τα αιτήματα πολιτών στο 1544 της Περιφέρειας Αττικής

Μέσω του 1544 επιτυγχάνεται η άμεση ενημέρωση των τεχνικών υπηρεσιών της περιφέρειας και η γρήγορη αντιμετώπιση οποιουδήποτε συμβάντος στο οδικό δίκτυο.

Περισσότερα από 3.000 ήταν τα αιτήματα των πολιτών για έκτακτα συμβάντα στους δρόμους της Αττικής, τα οποία έλαβε και αποκατέστησε άμεσα η περιφέρεια κατά τον ενάμιση χρόνο λειτουργίας του τετραψήφιου αριθμού 1544.

Τα περισσότερα αιτήματα αφορούν στην αντιμετώπιση βλαβών, κυρίως του οδικού δικτύου και της οδοσήμανσης, ενώ 450 εξ αυτών εμπίπτουν στην αρμοδιότητα άλλων φορέων, τα οποία και τους διαβιβάζονται (Δήμοι, Τροχαία, πάροχοι υπηρεσιών κοινής ωφέλειας)

Ενδεικτικά έχουν καταγραφεί τα αιτήματα ως εξής:

  • 700 για φθορές ή ζημιές στο οδόστρωμα και 640 στην σήμανση
  • 60 για έκτακτες βλάβες ηλεκτροφωτισμού και 160 σηματοδότησης
  • 60 για το πράσινο στις κεντρικές νησίδες
  • 290 για ζημιές στο οδικό δίκτυο έπειτα από τροχαίο και 70 από βανδαλισμό
  • 80 για καθαρισμούς φρεατίων
  • 250 για απομάκρυνση αντικειμένων από το οδόστρωμα και 80 για περισυλλογή νεκρών ζώων
  • 70 για απομάκρυνση παράνομης αφισσορύπανσης
  • 50 για αναπροσαρμογή της φωτεινής σηματοδότησης και 40 για την ενίσχυση της προσβασιμότητας πεζών και ΑμεΑ

Επισημαίνεται πως μέσω του 1544 επιτυγχάνεται η άμεση ενημέρωση των τεχνικών υπηρεσιών της περιφέρειας και η γρήγορη αντιμετώπιση οποιουδήποτε συμβάντος στο οδικό δίκτυο.

Σημειώνεται πως η περιφέρεια έχει πλέον τη δυνατότητα σε ελάχιστο χρόνο να επέμβει και να αποκαταστήσει οποιαδήποτε βλάβη στο οδικό δίκτυο καθώς διαθέτει έναν αποτελεσματικό και άμεσο μηχανισμό τόσο με τα 7 οχήματα κλειστού τύπου που περιπολούν σε καθημερινή βάση όσο και με το δίκτυο των 250 καμερών που επιτηρεί την κυκλοφορία. Σύντομα δε, θα υπάρχει και ανάλογη εφαρμογή σε iOS και Αndroid ώστε οι πολίτες φωτογραφίζοντας την βλάβη μέσω της εφαρμογής θα την αποστέλλουν σε πραγματικό χρόνο στην αρμόδια υπηρεσία ώστε να συντομευτεί ακόμα περισσότερο ο χρόνος απόκρισης.

Σε δηλώσεις του ο περιφερειάρχης Γιώργος Πατούλης επισημαίνει: «Με καινοτόμα εργαλεία συνεχίζουμε να μεριμνούμε για την εξυπηρέτηση των πολιτών έχοντας ως απόλυτη προτεραιότητα την προστασία της ζωής τους.

Καλούμε όλους τους πολίτες της Αττικής να συμμετέχουν ενεργά στο έργο της Περιφέρειας Αττικής για τη βελτίωση του οδικού δικτύου και να συνεχίσουν να καλούν τον τετραψήφιο τηλεφωνικό αριθμό 1544 για να αναφέρουν οποιοδήποτε πρόβλημα αφορά τους κεντρικούς οδικούς άξονες αρμοδιότητας της περιφέρειας μας».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού στο Λονδίνο η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας

Οι Βρετανοί επισκέπτες της έκθεσης, που αποτελούν ένα κοινό ιδιαίτερου ενδιαφέροντος για την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, ζήτησαν πληροφορίες για διακοπές που θα τους επιτρέψουν να συνδυάσουν ποικίλες μορφές τουρισμού.
Nikos Hardalias, Nikos Xardalias
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Χαρδαλιάς: Ολοκληρώσαμε τον καθαρισμό σε 11,5 χλμ. ρεμάτων του ν. Τομέα

O κ. Χαρδαλιάς συνυπέγραψε με τον δήμαρχο Γλυφάδας Γιώργο Παπανικολάου, προγραμματική σύμβαση για τα έργα αποκατάστασης και τις κατασκευές πεζοδρόμων, καθώς και για ασφαλίσεις, προϋπολογισμού 5,5 εκατ.