ΓΔ: 1396.68 -0.07% Τζίρος: 57.53 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 15:26:00 DATA
kofoi
Πηγή: Shutterstock

Η προσβασιμότητα για όλους ψηλά στην ατζέντα των επιχειρήσεων

Ουσιαστική η προσφορά της υπηρεσίας Εξυπηρέτησης «Service for all», της ΔΕΗ μέσω της οποίας πολίτες με προβλήματα ακοής μπορούν εύκολα να χρησιμοποιήσουν τις υπηρεσίες της.

Σε αλλαγή της επιχειρησιακής τους λειτουργίας οδηγούνται καθημερινά πλέον μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο που κάνουν το βήμα και μπαίνουν στη νέα εποχή ενσωμάτωσης των κριτηρίων ESG (Environment, Social and Governance). Η στροφή σε «πράσινες» επιλογές, η ισότητα και η συμπερίληψη αποτελούν πλέον ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα για τις επιχειρήσεις που επιλέγουν την ενεργητική παρέμβαση με το βλέμμα σε ένα καλύτερο αύριο.

Το ζήτημα της προσβασιμότητας σε καθημερινές υπηρεσίες και δραστηριότητες των ατόμων με αναπηρία αποτελεί μία ένα έμπρακτο παράδειγμα του πώς μία κοινωνία αντιμετωπίζει ισότιμα τους πολίτες της. Στη χώρα μας, σύμφωνα με στοιχεία της Εθνικής Συνομοσπονδίας ΑμεΑ, ΕΣΑμεΑ το ποσοστό των Ατόμων με κάθε είδους Αναπηρία εκτιμάται ότι ανέρχεται στο 10%. Μάλιστα τα άτομα με κάθε είδους Αναπηρία είναι κατά 14% ηλικιωμένοι 60-74 ετών, κατά 6% άνω των 75 ετών, το 11% είναι βρέφη και νήπια έως 4 ετών με τους συνοδούς τους και κατά 1,5% είναι γυναίκες σε φάση εγκυμοσύνης.

Έως και σήμερα, παραμένουν πολλά τα θέματα πρόσβασης και εμπόδια σε απλές λειτουργίες που συχνά δε σκεφτόμαστε καν. Στο πλαίσιο αυτό, σημαντική είναι η συμβολή της ΔΕΗ στην κατεύθυνση της ισότιμης εξυπηρέτησης και πρόσβασης για όλους. Αναγνωρίζοντας ότι η προσβασιμότητα στις υπηρεσίες της χωρίς αποκλεισμούς αποτελεί κοινωνική και ηθική υποχρέωση της, η εταιρεία επεκτείνει τις δυνατότητες εξυπηρέτησης και παροχής υπηρεσιών και προς τους καταναλωτές που αντιμετωπίζουν προβλήματα ακοής (κωφούς και βαρήκοους). 

Απόλυτα εναρμονισμένη με τους στόχους της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και την πελατοκεντρική πολιτική που εφαρμόζει, δεσμεύεται για την ισότιμη πρόσβασή τους, επιδιώκοντας όχι μόνο την ικανοποίηση των αναγκών τους αλλά την εξυπηρέτηση και διευκόλυνσή τους.

Ήδη από τον περασμένο Ιούλιο, μέσω της νέας υπηρεσίας Εξυπηρέτησης «Service for all», το καταναλωτικό κοινό με προβλήματα ακοής μπορεί αυτόνομα, εύκολα και με ασφάλεια να προσεγγίσει και να χρησιμοποιήσει τις υπηρεσίες της ΔΕΗ.

Μέσω της νέας υπηρεσία εξυπηρέτησης που εγκαινίασε πρόσφατα η ΔΕΗ παρέχεται η δυνατότητα σε κωφά και βαρήκοα άτομα να έχουν πρόσβαση σε ουσιαστική και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση. Ειδικότερα, οι πελάτες της ΔΕΗ αλλά και κάθε ενδιαφερόμενος/η μπορούν μέσω του https://www.dei.gr/ να επισκεφθούν την εφαρμογή https://serviceforall.dei.gr/ για να προγραμματίσουν το ραντεβού τους με εκπρόσωπο της Εξυπηρέτησης Πελατών, παρουσία διερμηνέα νοηματικής προκειμένου να πάρουν πληροφορίες αλλά και να επιλύσουν κάθε αίτημά τους. Συγκεκριμένα:

  • Η επιλογή του ραντεβού πραγματοποιείται με απλά βήματα μέσω της εφαρμογής https://serviceforall.dei.gr/ όπου ο πελάτης λαμβάνει επιβεβαιωτικός sms και e–mail με τα στοιχεία εισόδου,
  • Κατά το προγραμματισμένο ραντεβού ο πελάτης συμμετέχει σε βιντεοκλήση, παρουσία διερμηνέα που χρησιμοποιεί την Ελληνική Νοηματική Γλώσσα και εξυπηρετείται από εξειδικευμένο εκπρόσωπο της Εξυπηρέτησης πελατών,
  • Μέσω της εφαρμογής, παρέχεται η δυνατότητα αποστολής εγγράφων και μηνυμάτων μέσω chat,
  • Στο τέλος της επικοινωνίας, ο πελάτης λαμβάνει sms προκειμένου να απαντήσει σε Έρευνα Ικανοποίησης σε 3 σύντομες ερωτήσεις.

Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:00 έως και τις 21:00.

 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Συμβολικός αποκλεισμός διαμαρτυρίας του ΒΟΑΚ αύριο λόγω δυστυχήματος

Όπως επισημαίνει ο Γιάννης Παυλάκης, πρόεδρος της Ομοσπονδία Επαγγελματιών Βιοτεχνών και Εμπόρων Ν. Χανίων ΟΕΒΕΝΧ, «τις τελευταίες δεκαετίες η Κρήτη βιώνει μία τραγωδία με δεκάδες νεκρούς στο βωμό της ασφάλτου του ΒΟΑΚ».
energeia-reuma
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Απορρίφθηκαν οι αγωγές κατά της ΔΕΗ για τη ρήτρα αναπροσαρμογής

Το δικαστήριο επικαλούμενο οδηγίες και κανονισμούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την ηλεκτρική ενέργεια τόνισε ότι η η ρήτρα όχι μόνο δεν είναι αδόκιμη αλλά συνιστά μία συναλλακτικώς αποδεκτή πρακτική στην αγορά ηλεκτρικής ενέργειας.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Δείκτης επιτυχίας των επιχειρήσεων η προώθηση νέας εργασιακής κουλτούρας

Μία νέα εργασιακή κουλτούρα που εστιάζει στην ισότητα αλλά και στην παροχή εργαλείων και υπηρεσιών για τη διαρκή βελτίωση και εξέλιξη των εργαζομένων επιτάσσει η μετά - covid εποχή. Το παράδειγμα της ΔΕΗ.
Perivallon, Klimatiki Allagi, Klima, Clima
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Περιβάλλον και κλιματική αλλαγή: Ένα ανοιχτό και δύσκολο στοίχημα

Σημαντική για την αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης είναι η συμβολή της ιδιωτικής πρωτοβουλίας καθώς οι εταιρείες σήμερα στρέφονται στην υιοθέτηση δράσεων και πολιτικών με πρόσημο βιωσιμότητας. Για τη ΔΕΗ η προστασία του Περιβάλλοντος αποτελεί βασική προτεραιότητα.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Η ΔΕΗ ενισχύει τις προσπάθειες αποκατάστασης της Αρχαίας Ολυμπίας

Η δωρεά της ΔΕΗ θα ενισχύσει την αγορά, φύλαξη και συντήρηση 80.000 δενδρυλλίων ελιάς μέχρι αυτά να δοθούν στους πληγέντες αγρότες, φυτεύοντας έτσι τον σπόρο που θα φέρει ξανά πνοή στον τόπο της Αρχαίας Ολυμπίας.