Σε αλλαγή της επιχειρησιακής τους λειτουργίας οδηγούνται καθημερινά πλέον μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο που κάνουν το βήμα και μπαίνουν στη νέα εποχή ενσωμάτωσης των κριτηρίων ESG (Environment, Social and Governance). Η στροφή σε «πράσινες» επιλογές, η ισότητα και η συμπερίληψη αποτελούν πλέον ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα για τις επιχειρήσεις που επιλέγουν την ενεργητική παρέμβαση με το βλέμμα σε ένα καλύτερο αύριο.
Το ζήτημα της προσβασιμότητας σε καθημερινές υπηρεσίες και δραστηριότητες των ατόμων με αναπηρία αποτελεί μία ένα έμπρακτο παράδειγμα του πώς μία κοινωνία αντιμετωπίζει ισότιμα τους πολίτες της. Στη χώρα μας, σύμφωνα με στοιχεία της Εθνικής Συνομοσπονδίας ΑμεΑ, ΕΣΑμεΑ το ποσοστό των Ατόμων με κάθε είδους Αναπηρία εκτιμάται ότι ανέρχεται στο 10%. Μάλιστα τα άτομα με κάθε είδους Αναπηρία είναι κατά 14% ηλικιωμένοι 60-74 ετών, κατά 6% άνω των 75 ετών, το 11% είναι βρέφη και νήπια έως 4 ετών με τους συνοδούς τους και κατά 1,5% είναι γυναίκες σε φάση εγκυμοσύνης.
Έως και σήμερα, παραμένουν πολλά τα θέματα πρόσβασης και εμπόδια σε απλές λειτουργίες που συχνά δε σκεφτόμαστε καν. Στο πλαίσιο αυτό, σημαντική είναι η συμβολή της ΔΕΗ στην κατεύθυνση της ισότιμης εξυπηρέτησης και πρόσβασης για όλους. Αναγνωρίζοντας ότι η προσβασιμότητα στις υπηρεσίες της χωρίς αποκλεισμούς αποτελεί κοινωνική και ηθική υποχρέωση της, η εταιρεία επεκτείνει τις δυνατότητες εξυπηρέτησης και παροχής υπηρεσιών και προς τους καταναλωτές που αντιμετωπίζουν προβλήματα ακοής (κωφούς και βαρήκοους).
Απόλυτα εναρμονισμένη με τους στόχους της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και την πελατοκεντρική πολιτική που εφαρμόζει, δεσμεύεται για την ισότιμη πρόσβασή τους, επιδιώκοντας όχι μόνο την ικανοποίηση των αναγκών τους αλλά την εξυπηρέτηση και διευκόλυνσή τους.
Ήδη από τον περασμένο Ιούλιο, μέσω της νέας υπηρεσίας Εξυπηρέτησης «Service for all», το καταναλωτικό κοινό με προβλήματα ακοής μπορεί αυτόνομα, εύκολα και με ασφάλεια να προσεγγίσει και να χρησιμοποιήσει τις υπηρεσίες της ΔΕΗ.
Μέσω της νέας υπηρεσία εξυπηρέτησης που εγκαινίασε πρόσφατα η ΔΕΗ παρέχεται η δυνατότητα σε κωφά και βαρήκοα άτομα να έχουν πρόσβαση σε ουσιαστική και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση. Ειδικότερα, οι πελάτες της ΔΕΗ αλλά και κάθε ενδιαφερόμενος/η μπορούν μέσω του https://www.dei.gr/ να επισκεφθούν την εφαρμογή https://serviceforall.dei.gr/ για να προγραμματίσουν το ραντεβού τους με εκπρόσωπο της Εξυπηρέτησης Πελατών, παρουσία διερμηνέα νοηματικής προκειμένου να πάρουν πληροφορίες αλλά και να επιλύσουν κάθε αίτημά τους. Συγκεκριμένα:
- Η επιλογή του ραντεβού πραγματοποιείται με απλά βήματα μέσω της εφαρμογής https://serviceforall.dei.gr/ όπου ο πελάτης λαμβάνει επιβεβαιωτικός sms και e–mail με τα στοιχεία εισόδου,
- Κατά το προγραμματισμένο ραντεβού ο πελάτης συμμετέχει σε βιντεοκλήση, παρουσία διερμηνέα που χρησιμοποιεί την Ελληνική Νοηματική Γλώσσα και εξυπηρετείται από εξειδικευμένο εκπρόσωπο της Εξυπηρέτησης πελατών,
- Μέσω της εφαρμογής, παρέχεται η δυνατότητα αποστολής εγγράφων και μηνυμάτων μέσω chat,
- Στο τέλος της επικοινωνίας, ο πελάτης λαμβάνει sms προκειμένου να απαντήσει σε Έρευνα Ικανοποίησης σε 3 σύντομες ερωτήσεις.
Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:00 έως και τις 21:00.