ΓΔ: 1399.81 -0.59% Τζίρος: 32.52 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 13:23:35 DATA
Φώτο: ΔΕΗ

Διευρυμένο ωράριο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης των καταναλωτών από τη ΔΕΗ

Παράλληλα, η εταιρεία διενεργεί τηλεφωνική έρευνα προκειμένου να διαπιστωθεί ο βαθμός ικανοποίησης από την εμπειρία εξυπηρέτησης του κοινού.

Διευρύνεται από σήμερα το ωράριο λειτουργίας του τηλεφωνικού κέντρου της ΔΕΗ (800 900 1000) το οποίο προσφέρει πλέον τη δυνατότητα επικοινωνίας και εξυπηρέτησης καθημερινά από τις 07:00 έως τις 23:00 και τα Σάββατα από τις 10:00 έως τις 20:00.

Το τηλεφωνικό κέντρο λειτουργεί δωρεάν για τους καταναλωτές και παρέχει τις εξής υπηρεσίες:

  • προσφέρει ενημέρωση για νέα προϊόντα και υπηρεσίες,
  • δέχεται αιτήματα για τη σύναψη σύμβασης ρεύματος και φυσικού αερίου,
  • πραγματοποιεί διακανονισμούς πληρωμών,
  • πραγματοποιεί εξόφληση λογαριασμών με τη χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας,
  • παρέχει πληροφορίες και διευκρινίσεις σχετικά με χρεώσεις που περιλαμβάνουν οι λογαριασμοί,
  • προσφέρει βοήθεια σε θέματα τεχνικής υποστήριξης e-bill.

Επιπλέον, κατά τη διάρκεια των μη εργασίμων ωρών, οι πελάτες της επιχείρησης μπορούν να λαμβάνουν αυτοματοποιημένες πληροφορίες για το υπόλοιπο του λογαριασμού τους και τους τρόπους εξόφλησής του, καθώς και για την εξέλιξη της πορείας των αιτήσεών τους προς τη ΔΕΗ. Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΔΕΗ, το 2021 απαντήθηκαν περισσότερες από 4 εκατομμύρια κλήσεις, ενώ μέσα στο 2022 κάθε μήνα εξυπηρετούνται περισσότεροι από 400 χιλιάδες πελάτες. Για το 80% αυτών των κλήσεων ο μέσος χρόνος αναμονής δεν ξεπερνά τα 20 δευτερόλεπτα.

Παράλληλα, η ΔΕΗ διενεργεί τηλεφωνική έρευνα προκειμένου να διαπιστωθεί ο βαθμός ικανοποίησης από την εμπειρία εξυπηρέτησης. Σημειώνεται ότι το 80% των ερωτηθέντων δηλώνουν ικανοποιημένοι ή απόλυτα ικανοποιημένοι από τις παρεχόμενες υπηρεσίες.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

energeia-reuma
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Απορρίφθηκαν οι αγωγές κατά της ΔΕΗ για τη ρήτρα αναπροσαρμογής

Το δικαστήριο επικαλούμενο οδηγίες και κανονισμούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την ηλεκτρική ενέργεια τόνισε ότι η η ρήτρα όχι μόνο δεν είναι αδόκιμη αλλά συνιστά μία συναλλακτικώς αποδεκτή πρακτική στην αγορά ηλεκτρικής ενέργειας.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

«Έξυπνος» μετρητής ηλεκτρικής ενέργειας υπέρ των ασθενέστερων

Ένα φιλόδοξο σχέδιο με την ονομασία «Ilion Payg», το οποίο ήδη εφαρμόζεται πιλοτικά σ' ένα Δημοτικό Σχολείο Ιλίου και στα Δημοτικά Ιατρεία της πόλης, προκειμένου να ελεγχθούν οι ενεργειακές δαπάνες.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Δεν θα κόβεται το ρεύμα σε ευάλωτους με προσωρινή διαταγή δικαστηρίου

Εν μέρει δεκτή έγινε η αίτηση καταναλωτικών οργανώσεων στη δίκη για τη ρήτρα αναπροσαρμογής. Η προσωρινή απαγόρευση αποσύνδεσης δεν καλύπτει όλους τους καταναλωτές, αλλά μόνο τους ευάλωτους.
Kostas Skrekas, Kivernisi
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Επιστολή Σκρέκα στους προμηθευτές ρεύματος για τις επιδοτήσεις λογαριασμών

Όπως ανέφερε ο υπουργός σήμερα, οι πληρωμές προς τους προμηθευτές θα γίνουν πριν από το τέλος του χρόνου ενώ ορισμένοι όπως η ΔΕΗ έχουν ήδη ξεκινήσει να εμφανίζουν στους λογαριασμούς διακριτά το ποσό της επιδότησης.