ΓΔ: 1397.63 0.94% Τζίρος: 86.84 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 DATA
Φώτο: Shutterstock

Ακόμη 13 προξενικές Αρχές στην ψηφιακή εξυπηρέτηση του myConsulLive

Εξυπηρέτηση με ψηφιακό ραντεβού για Έλληνες πολίτες και ομογενείς του εξωτερικού συνολικά από 86 πρεσβείες και προξενεία σε 55 χώρες. Συνεργασία των υπουργείων Εξωτερικών και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Ακόμα περισσότεροι Έλληνες πολίτες και ομογενείς που κατοικούν μόνιμα στο εξωτερικό έχουν πλέον τη δυνατότητα να διεκπεραιώνουν υποθέσεις τους με το ελληνικό Δημόσιο μέσω βιντεοκλήσης, καθώς τα υπουργεία Εξωτερικών και Ψηφιακής Διακυβέρνησης προχωρούν στην προσθήκη 13 ακόμα Αρχών στην υπηρεσία myConsulLive. Ειδικότερα, από Τρίτη 5 Απριλίου εντάσσονται οι πρεσβείες της Ελλάδας σε Αμμάν, Αμπούτζα, Βαγδάτη, Κουβέιτ, Μανίλα, Μπανγκόκ, Ναϊρόμπι, Πεκίνο, Ραμπάτ, Τόκυο, Τρίπολη, Τύνιδα, καθώς επίσης και το προξενείο Αδριανούπολης.

Με την προσθήκη των νέων Αρχών, η δυνατότητα εξυπηρέτησης με ψηφιακό ραντεβού διατίθεται συνολικά από 86 πρεσβείες και γενικά προξενεία σε 55 χώρες, ενώ προβλέπεται η σταδιακή επέκταση της εξ αποστάσεως παροχής προξενικών υπηρεσιών, μέσω του myConsulLive, από το σύνολο των Αρχών που διαθέτει η Ελλάδα στο εξωτερικό. Έτσι, όσες προξενικές αρχές εντάσσονται στο πρόγραμμα, μπορούν να παρέχουν εξυπηρέτηση με βιντεοκλήση για τις ακόλουθες διοικητικές πράξεις:

  •    Έκδοση πιστοποιητικού μονίμου κατοίκου εξωτερικού
  •    Βεβαίωση οικογενειακής κατάστασης ή γέννησης
  •    Βεβαίωση διαμονής
  •    Αντίγραφα ή αποσπάσματα ληξιαρχικών πράξεων
  •    Δήλωση δικαιούχου σύνταξης
  •    Υποβολή αιτήσεων ή δηλώσεων στην προξενική Αρχή.

   Τα ραντεβού προγραμματίζονται για συγκεκριμένη ημέρα και ώρα στο myConsulLive.gov.gr. Για την αυθεντικοποίηση στην πλατφόρμα είναι απαραίτητη η χρήση κωδικών Taxisnet, ενώ κατά την έναρξη της βιντεοκλήσης ο ενδιαφερόμενος ταυτοποιείται με την επίδειξη αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατηρίου.

Υπενθυμίζεται ότι η εν λόγω υπηρεσία ξεκίνησε να εφαρμόζεται πιλοτικά τον Δεκέμβριο του 2020 με την συνεργασία των υπουργών Εξωτερικών Νίκου Δένδια και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκου Πιερρακάκη. Ο σχεδιασμός και η υλοποίησή της πραγματοποιήθηκε από την γενική γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, στο πρότυπο των αντίστοιχων υπηρεσιών ψηφιακών ραντεβού που παρέχουν τα ΚΕΠ, ο ΟΑΕΔ, η ΑΑΔΕ, ο eΕΦΚΑ, το ελληνικό Κτηματολόγιο και οι δήμοι (πιλοτικά στον Δήμο Χανίων).

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Νέα ψηφιακή υπηρεσία έρχεται το 2024 για τους απόδημους Έλληνες

Η νέα ψηφιακή υπηρεσία διαχείρισης αιτημάτων θα δίνει την δυνατότητα στους Έλληνες του εξωτερικού να υποβάλλουν ψηφιακά στις προξενικές αρχές τα αιτήματά τους, αλλά και τα δικαιολογητικά που απαιτούνται.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Παροχή νέων υπηρεσιών από τα προξενεία για τους Έλληνες του εξωτερικού

Οι υπάλληλοι των προξενείων καταχωρούν απευθείας στο αναβαθμισμένο "Μητρώο Πολιτών" τις ληξιαρχικές πράξεις που υποδέχονται και στη συνέχεια οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα να εκδώσουν από το gov.gr το αντίστοιχο πιστοποιητικό.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Υπ. Ψηφιακής Διακυβέρνησης: Αναβάθμιση υποδομών βάσεων δεδομένων

Η αναβάθμιση πραγματοποιείται σε τρεις διακριτές φάσεις, λόγω της κρισιμότητας και του μεγέθους των υποδομών και για να μειωθεί η επίπτωση από τη μη διαθεσιμότητα των σχετικών υπηρεσιών.