Πρόστιμο 70.000 ευρώ επέβαλε το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων σε ηλεκτρονικό κατάστημα εμπορίας συσκευών κινητών τηλεφώνων και προϊόντων τεχνολογίας, καθώς παραπλανούσε τους καταναλωτές ως προς τις δεσμεύσεις για επιστροφή των χρημάτων, ενώ δεν κάλυπτε και τη νόμιμη εγγύηση.
Όπως αναφέρει η διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή το κατάστημα δεν παρέδιδε τα προϊόντα παρά το γεγονός ότι είχε καταβληθεί το τίμημα και δεν επέστρεφε τα χρήματα στους πελάτες μετά την ακύρωση της παραγγελίας, ενώ δεν παρείχε σωστή πληροφόρηση για το πότε θα παραδοθούν τα προϊόντα.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ανακοίνωση, η γενική διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή της γενικής γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, κατόπιν ελέγχου πλήθους καταγγελιών καταναλωτών, επέβαλε στο ηλεκτρονικό κατάστημα εμπορίας συσκευών κινητών τηλεφώνων και προϊόντων τεχνολογίας https://www.trackstore.gr, χρηματικό πρόστιμο συνολικού ύψους 70.000 ευρώ, για παραβάσεις της νομοθεσίας για την προστασία του καταναλωτή.
Ειδικότερα, οι παραβάσεις αφορούσαν σε:
- Μη παράδοση των παραγγελθέντων προϊόντων παρά την καταβολή του τιμήματος.
- Μη επιστροφή των χρημάτων στους καταναλωτές μετά την ακύρωση της σύμβασης.
- Παροχή εσφαλμένης πληροφόρησης σχετικά με τον χρόνο παράδοσης των προϊόντων.
- Παραπλάνηση των καταναλωτών ως προς τις δεσμεύσεις της επιχείρησης για επιστροφή των χρημάτων.
- Μη κάλυψη της νόμιμης εγγύησης.
Όπως υπογραμμίζεται στην ανακοίνωση, οι καταναλωτές που εντοπίζουν παρόμοια φαινόμενα παραπλανητικών πρακτικών από ηλεκτρονικές επιχειρήσεις, καλούνται να υποβάλουν την καταγγελία τους στην γραμμή καταναλωτή 1520, καθώς και στην ηλεκτρονική διεύθυνση της γενικής διεύθυνσης Προστασίας Καταναλωτή [email protected].