ΓΔ: 1419.51 -0.80% Τζίρος: 146.28 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:24:59 DATA
meteorisimo
Φώτο: Επιμελητήριο Τρικάλων

Παγκοσμίως γνωστή η τρικαλινή γαστρονομία με το brandname Meteorisimo

Η τοπική γαστρονομία απέκτησε το δικό της brand name, μέσω του οποίου διασυνδέεται ο γαστρονομικός πολιτισμός με τα τοπικά προϊόντα και τη σύγχρονη γαστρονομία, συμβάλλοντας στη δημιουργία της νέας γαστρονομικής ταυτότητας της περιοχής.

«To 2021 είναι η χρονιά που η τρικαλινή γαστρονομία με το brandname "Meteorisimo" θα γίνει γνωστή όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και παγκοσμίως. Ο επισκέπτης μπορεί μέσα από πιστοποιημένα εστιατόρια και ταβέρνες να απολαύσει τις γεύσεις και τα αρώματα του "Meteorisimo. Αυτά μεταξύ άλλων τονίζει στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Τρικάλων Βασίλης Γιαγιάκος, για το "Meteorisimo" που ως αντικείμενο έχει την παρουσίαση και διάδοση της τρικαλινής γαστρονομίας και των τοπικών προϊόντων, τα οποία διατίθενται μέσω των καταστημάτων εστίασης, των καταστημάτων λιανικού εμπορίου και των εταιριών παραγωγής τροφίμων και ποτών στο καταναλωτικό κοινό. Πρόκειται για χαρακτηριστικά τοπικά τρικαλινά αγροδιατροφικά προϊόντα και παραδοσιακά εδέσματα που αναδεικνύουν τη γαστρονομική παράδοση των Τρικάλων.

Όλα ξεκίνησαν το 2004, συνεχίζει ο κ. Γιαγιάκος, όταν ανέλαβα την προεδρία του Επιμελητηρίου Τρικάλων. Και εξηγεί μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ: «Μια από τις προτάσεις που έθεσα σε προτεραιότητα για υλοποίηση ήταν η ανάδειξη της πλούσιας Τρικαλινής γαστρονομίας.

Αλήθεια είναι ότι την εποχή εκείνη, ο όρος γαστρονομία ήταν άγνωστος για τους περισσότερους. Όμως, με υπομονή και την κατάλληλη επιχειρηματολογία, έγινε κατανοητή η σπουδαιότητα αυτού του εγχειρήματος και η απόδοσή του. Η καθοριστική συμβολή της τρικαλινής κουζίνας στην προώθηση των τοπικών παραγόμενων προϊόντων και στην αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος του τόπου μας».

Το 2005, δημιουργήθηκε η «ΤΡΙΚΑΛΙΝΗ ΓΕΥΣΗ ΑΕ», η οποία σε συνεργασία με τους επαγγελματίες του κλάδου της εστίασης, στόχευσε στη διατήρηση και ανάδειξη της παραδοσιακής τρικαλινής κουζίνας. Υλοποιήθηκαν μια σειρά πολυεπίπεδων δράσεων, οι οποίες συνεχίζονται τα τελευταία 16 χρόνια και κορυφώθηκαν με τη δημιουργία του «METEORISIMO».

Η τοπική γαστρονομία απέκτησε το δικό της ξεχωριστό brand name, μέσω του οποίου διασυνδέεται ο γαστρονομικός πολιτισμός με τα τοπικά προϊόντα και τη σύγχρονη γαστρονομία, συμβάλλοντας στη δημιουργία της νέας γαστρονομικής ταυτότητας της περιοχής η οποία συνδέεται άμεσα και με την Μοναστηριακή Κοινότητα των Μετεώρων και τη μοναστική κουζίνα.

Η δράση του METEORISIMO είναι συνεχής και πλέον προβάλλεται μέσω διαδραστικών σύγχρονων μέσων επικοινωνίας. Γεγονός αποτελεί η ένταξη του METEORISIMO στα τοπικά παραγόμενα προϊόντα, στα καταστήματα λιανικής πώλησης αυτών και στα επισιτιστικά καταστήματα του νομού που φέρουν το σήμα METEORISIMO, στους καταλόγους των οποίων κοσμεί ειδική κατηγορία για την τοπική κουζίνα. Για να καταλήξει τονίζοντας ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Τρικάλων:

«Σήμερα, είμαι στην ευχάριστη θέση να σας καλέσω να επισκεφθείτε το Ν. Τρικάλων για μια αξέχαστη τουριστική εμπειρία σε έναν γαστρονομικό προορισμό όπου θα νιώσετε τη φιλοξενία μας και θα γευτείτε την πλούσια γεύση της τοπικής μας κουζίνας με τα αρώματα που χαρίζουν σε αυτή τα αρωματικά φυτά του Κόζιακα. Τα αρωματικά μας φυτά, τα οποία αποτέλεσαν και τη βάση μετά την μοριακή ταυτοποίηση της άριστης ποιότητας ρίγανης για τις διαδικασίες πιστοποίησης του λουκάνικου Τρικάλων ως προϊόντος ΠΓΕ. Το METEORISIMO είναι ο τόπος μας και είναι ο τρόπος μας. Είναι η δική μας ολοκληρωμένη και διακριτή πρόταση στο κεφάλαιο που λέγεται γαστρονομία και παγκόσμιος γαστρονομικός τουρισμός. Είναι ένα κομμάτι του πολιτισμού και της καρδιάς μας που προσφέρουμε απλόχερα με αγάπη και φροντίδα σ' όλο τον κόσμο».

 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού στο Λονδίνο η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας

Οι Βρετανοί επισκέπτες της έκθεσης, που αποτελούν ένα κοινό ιδιαίτερου ενδιαφέροντος για την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, ζήτησαν πληροφορίες για διακοπές που θα τους επιτρέψουν να συνδυάσουν ποικίλες μορφές τουρισμού.
agrotes-trofima
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Πότε θα ξεκινήσει η διανομή τροφίμων σε ευάλωτες οικογένειες της Αττικής

Η Περιφέρεια Αττικής θα διανείμει τρόφιμα (ξηρά, νωπά) και είδη πρώτης ανάγκης σε 7.821 οικογένειες που διαμένουν σε δήμους της Περιφερειακής Ενότητας Πειραιώς και Νήσων, στο πλαίσιο του προγράμματος ΤΕΒΑ.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Νέα στρατηγική για την κυκλική τουριστική οικονομία μικρών νησιών

Η νέα στρατηγική έχει στόχο να υποστηρίξει τους νησιωτικούς δήμους της περιφέρειας Αττικής ώστε να προωθηθούν δράσεις για την ενδυνάμωση της βιώσιμης ανάπτυξης και του βιώσιμου τουρισμού.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα ο γαστρονομικός τουρισμός για τη Θεσσαλονίκη

Κόμβο γαστρονομικού τουρισμού για όλη την ευρύτερη περιοχή της νοτιοανατολικής Ευρώπης αλλά ακόμη και της ανατολικής Μεσογείου μπορεί να αποτελέσει η Θεσσαλονίκη, σημείωσε η υφυπουργός Τουρισμού Σοφία Ζαχαράκη.