Άνοιγμα των σχολείων αλλά με τήρηση αυστηρών μέτρων προστασίας είναι το βασικό σενάριο που θα εξετάσει σήμερα σε συνεδρίασή της η αρμόδια επιτροπή λοιμωξιολόγων, προκειμένου η επιστροφή των μαθητών στα θρανία να μην προκαλέσει αύξηση των κρουσμάτων του κορονοϊού.
Όπως αναφέρουν καλά πληροφορημένες πηγές τα βασικά σενάρια που θα εξετασθούν είναι:
- Η υποχρεωτική χρήση μάσκας από όλους.
- Η εκ περιτροπής διδασκαλία.
- Το ωράριο λειτουργίας των σχολείων, με εναλλαγή πρωινού - απογευματινού.
Αυτό που θα καθορίσει τον τελικό τρόπο λειτουργίας είναι φυσικά η εξέλιξη της πανδημίας, με την κυρία Αναστασία Γκίκα, Γενική Γραμματέας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στο υπουργείο Παιδείας να τονίζει σε δηλώσεις της ότι το επικρατέστερο σενάριο αποτελεί η εκ περιτροπής διδασκαλία, ενώ υπάρχει και το σενάριο να αρχίσει το σχολικό έτος με όλους τους μαθητές και αυξημένα μέτρα. Η κυρία Γκίκα πρόσθεσε ότι για τη χρήση μάσκας δεν έχει ληφθεί κάποια απόφαση και τόνισε ότι αν χρειαστεί να φορεθεί και από μαθητές, θα υπάρξει ενημέρωση και εκμάθηση για τη σωστή χρήση της.
Υπενθυμίζεται ότι σε χθεσινή του συνέντευξη στον τηλεοπτικό σταθμό Open, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Στ. Πέτσας, ξεκαθάρισε ότι η νέα σχολική χρονικά θα ξεκινήσει στις 7 Σεπτεμβρίου, με λήψη πολύ συγκεκριμένων μέτρων ατομικής υγιεινής και προστασίας.
«Να δώσουμε την εικόνα στα παιδιά ότι αν τηρούμε αποστάσεις, πλένουμε τα χέρια μας και φοράμε μάσκα όπου πρέπει εκτός σχολείου ή και εντός σχολείου αν χρειαστεί, αυτό θα μας προστατεύσει από τη διασπορά του ιού στο σχολικό περιβάλλον», τόνισε, σημειώνοντας ότι «εμείς εργαζόμαστε από τώρα μέχρι τις 7 Σεπτεμβρίου για να υπάρξει αναστροφή της αύξησης των κρουσμάτων, προκειμένου να μπορέσουμε να μπούμε στο φθινόπωρο με καλύτερες συνθήκες. Γιατί ξέρετε ότι όσο πλησιάζουμε τον Οκτώβριο και το Νοέμβριο θα υπάρχει η πιθανότητα αναζωπύρωσης του ιού».
«Η αναβολή δύσκολων αποφάσεων, όπως το άνοιγμα των σχολείων, δεν βελτιώνει το αποτέλεσμα. Η τήρηση των μέτρων φέρνει αποτέλεσμα» είπε ο κ. Πέτσας, απαντώντας σε όσους θεωρούν ότι η έναρξη της σχολικής χρονιάς πρέπει να γίνει αργότερα