Ανακοινώθηκαν σήμερα οι νικητές στα βραβεία-Tourism Awards 2020 που για 7η χρονιά επιβραβεύουν τους καινοτόμους και τους άριστους στον τουριστικό κλάδο. Στην παρέμβαση του ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης σημείωσε ότι φέτος η βράβευση των αρίστων έχει μεγαλύτερη σημασία από ποτέ. Οι άριστοι, οι ξεχωριστοί, οι καινοτόμοι, είναι αυτοί που μας καθοδηγούν σαν φάροι μέσα σε καιρούς αβεβαιότητας και σκοτεινιάς. Ο άριστος είναι αυτός που γίνεται παράδειγμα. Που ξεχωρίζει ακριβώς για να ωθήσει και να τραβήξει τους υπόλοιπους στο να προχωρήσουν. Και είναι ακριβώς στην επόμενη μέρα μιας μεγάλης κρίσης που θα ξεχωρίσουν οι πραγματικά άριστοι. Εκείνοι που θα προσφέρουν υπηρεσίες ακόμη πιο ποιοτικές, ακόμη πιο πρωτότυπες, ακόμη πιο σύγχρονες και ασφαλείς στους επισκέπτες της χώρας μας, ανάφερε ο κ. Θεοχάρης.
Τους νικητές συνεχάρη η Μάγια Τσόκλη, πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής, τονίζοντας ότι «ο χρόνος του εγκλεισμού μας έκανε σοφότερους, ότι η πανδημία είναι μία ευκαιρία να επανεφεύρουμε τους εαυτούς μας και να απομακρυνθούμε από βαρίδια του παρελθόντος».
Στην παρέμβαση του ο Γιάννης Ρέτσος, πρόεδρος του ΣΕΤΕ, ανάφερε ότι «βιώνουμε πρωτόγνωρες συνθήκες που, τουλάχιστον η δική μας γενιά, δεν έχει ξαναδεί. Μια παγκόσμια υγειονομική κρίση που αλλάζει τη ζωή μας σε όλα τα επίπεδα. Σε ένα τέτοιο περιβάλλον, απαιτείται από όλους να δείξουμε τα ηγετικά μας χαρακτηριστικά. Να λειτουργήσουμε με τρόπο υπεύθυνο, ψύχραιμο και αποτελεσματικό σε όλα τα πεδία δραστηριότητάς μας -ατομικά και κοινωνικά, στην οικογένειά μας, στη δουλειά μας. Οι καιροί απαιτούν ηγεσία».
Τα 14 Platinum βραβεία των Tourism Awards 2020 είναι τα εξής:
- Strategy: ΤΕΜΕΣ Α.Ε. για τις νέες επενδύσεις στην Costa Navarino
- Innovation: Attica Group για το ηλεκτρονικό εισιτήριο και την ηλεκτρονική κάρτα επιβίβασης
- Hotels&Resorts: Poseidonion Grand Hotel στις Σπέτσες
- Specialty Travel: ΜΑΙΝΑΛΟΝ Κοινωνική Συνεταιριστική Επιχείρηση, για την υλοποίηση δικτύου μονοπατιών 1.000 χλμ τα οποία συνδέουν τους αρχαιολογικούς χώρους της Πελοποννήσου.
- Guest Experience: Celestyal Cruises, για τις παρεχόμενες υπηρεσίες και δραστηριότητες εν πλω
- Travel: Mideast Travel Worldwide
- ourist Attractions: Windmills.gr, για την αναστήλωση 200 ανεμόμυλων και την ανάδειξη του αιολικού πάρκου του Οροπεδίου Λασιθίου
- Architecture & Interior Design: Elastic Architects - Ever Eden Hotel, Ανάβυσσος
- Greek Design: Anamnesia, για τα σουβενίρ της
- Gastronomy: Aldemar Resorts - Sympossio Greek Gourmet Touring
- Branding: Marketing Greece για την καμπάνια Oh My Greece | Unlock the Feeling
- Digital Tourism: Ferryhopper για την online παρουσία της μηχανής αναζήτησης ακτοπλοϊκών δρομολογίων
- Technology: LG Electronics για λύσεις που φέρνουν το Internet of Things στο ξενοδοχείο
- Sustainability: Navarino Challenge των Active Media Group και Costa Navarino, για την εφαρμογή αρχών αειφορίας στην συγκεκριμένη διοργάνωση.
Ανάμεσα στα ηχηρά brands και τους φορείς που διακρίθηκαν φέτος περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, και οι: Phaea Resorts, Hilton Athens, Grecotel Hotels&Resorts, H Hotels Collection, Μινωικές Γραμμές, Blue Star Ferries, Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, Περιφέρεια Θεσσαλίας, Δήμος Ηρακλείου, Navigator Travel, Όμιλος Μουζενίδη, Eurobank και LG.