ΓΔ: 0 0.00% Τζίρος: 0.00 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 09:28:58 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Pixabay

Facebook και Instagram «ρίχνουν» την ποιότητα των βίντεο στην Ευρώπη

Στόχος είναι να μην υπερφορτωθούν τα ευρυζωνικά δίκτυα, λόγω των απαιτήσεων ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, τηλεργασίας, εκπαίδευσης εξ αποστάσεως, ψυχαγωγίας και ηλεκτρονικών υπηρεσιών υγείας εξαιτίας του κορονοϊού.

To Facebook θα υποβαθμίσει την ποιότητα του βίντεo streaming τόσο στη δική του πλατφόρμα όσο και σε εκείνη του θυγατρικού Instagram στην Ευρώπη, ανταποκρινόμενο στην έκκληση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής την προηγούμενη εβδομάδα.

Αυτό γίνεται προκειμένου να μην υπερφορτωθούν και υποστούν συμφόρηση τα ευρυζωνικά δίκτυα, λόγω των αυξημένων απαιτήσεων ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, τηλεργασίας, εκπαίδευσης εξ αποστάσεως, ψηφιακής ψυχαγωγίας, αλλά και ηλεκτρονικών υπηρεσιών υγείας εξαιτίας του κορονοϊού.

Είχε προηγηθεί ανάλογη πρωτοβουλία εκ μέρους του Netflix, του YouTube και της Amazon. Εκπρόσωπος του Facebook δήλωσε ότι «προκειμένου να συμβάλουμε, ώστε να αποτραπεί τυχόν συμφόρηση του δικτύου, θα μειώσουμε πρόσκαιρα τα bits των βίντεο στο Facebook και στο Instagram στην Ευρώπη». Αυτό θα κρατήσει όσο συνεχίσουν να υπάρχουν ανησυχίες για την ομαλή λειτουργία των δικτύων, σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters.

Το Netflix και το YouTube έχουν ορίσει ένα όριο 30 ημερών για την υποβάθμιση της ποιότητας των δικών τους βίντεο, ενώ η Disney είπε ότι θα κάνει περικοπή κατά τουλάχιστον 25% της ποιότητας των δικών της βίντεο σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες όπου θα θέσει σε κυκλοφορία την επόμενη εβδομάδα τη νέα υπηρεσία της Disney+, ανταγωνιστική του Netflix.

Το βίντεο συνεχούς ροής (streaming) μπορεί να καταλαμβάνει ακόμη και τα δύο τρίτα της κίνησης δεδομένων στα σταθερά και κινητά ευρυζωνικά δίκτυα.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ενώσεις καταναλωτών καταγγέλλουν την Meta στην Κομισιόν για αθέμιτη πρακτική

Όπως αναφέρει ανακοίνωση της ΕΚΠΟΙΖΩ, η Meta αλλάζει τις υπηρεσίες της στην Ε.Ε. και καλεί τους χρήστες του Facebook και Instagram, μέσω ειδοποίησης στις οθόνες τους, είτε να επιλέξουν, είτε να απορρίψουν τη συνδρομή.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Με ποιο τρόπο κερδίζει τα social media η Θεσσαλονίκη

Η φωτογραφία φαίνεται πως είναι το "ισχυρό χαρτί" για την προβολή της Θεσσαλονίκης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς έχει τη μεγαλύτερη απήχηση στους χρήστες, ενώ το βίντεο έχει μεγαλύτερη διάδραση μέσω των social media.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Uber Boat: Έναρξη λειτουργίας σε Μύκονο, Σαντορίνη, Κέρκυρα και Αθήνα

«Η επέκταση αυτής της υπηρεσίας σε τρεις νέες περιοχές αποτελεί ένα ακόμη βήμα στο πλαίσιο της στρατηγικής της εταιρείας, που θέτει την Ελλάδα στο επίκεντρο της αγοράς της Ευρώπης» σημειώνεται σε ανακοίνωση της εταιρείας.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ημερίδα για τις αξίες του Ανθρωπισμού με 45 ακαδημαϊκούς και επιστήμονες

Την Επιστημονική Ημερίδα «Η Ευρώπη στο Μέλλον, Επιστροφή στον Άνθρωπο»,  διοργάνωσε και συντόνισε στο Ωδείο Αθηνών η δημοσιογράφος-κλασική φιλόλογος και υποψήφια Ευρωβουλευτής ΝΔ Βίκυ Φλέσσα.