ΓΔ: 1390.25 -0.88% Τζίρος: 130.99 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:24:59 DATA
Φωτο: Shutterstock

Νέες δράσεις κοντά στους καταναλωτές- μικρές επιχειρήσεις από τον ΕΧΜ)

Ως καταξιωμένος θεσμός αυτορρύθμισης του χρηματοοικονομικού τομέα ο ΕΧΜ, όπως επισημαίνει με αφορμή τις νέες του δράσεις, παρακολουθεί το διαρκώς εξελισσόμενο χρηματοπιστωτικό περιβάλλον.

Τη διευρυμένη κατά αντικείμενο δράση του για την ενίσχυση της προστασίας καταναλωτών και επιχειρήσεων, παρουσιάζει ο Ελληνικός Χρηματοοικονομικός Μεσολαβητής (ΕΧΜ) συμπληρώνοντας εφέτος 25 χρόνια λειτουργίας. Ως καταξιωμένος θεσμός αυτορρύθμισης του χρηματοοικονομικού τομέα ο ΕΧΜ, όπως επισημαίνει με αφορμή τις νέες του δράσεις, παρακολουθεί το διαρκώς εξελισσόμενο χρηματοπιστωτικό περιβάλλον και εκπροσωπεί την χώρα μας σε Δίκτυα Χρηματοοικονομικών Μεσολαβητών σε ευρωπαϊκό (FIN-NET) και διεθνές (INFO Network) επίπεδο.

Εξετάζει δωρεάν παράπονα ιδιωτών και μικρών επιχειρήσεων, καλύπτοντας ένα ευρύ φάσμα διαφορών, τόσο εγχώριων όσο και διασυνοριακών, σχετικά με καθημερινές συναλλαγές τους με παρόχους χρηματοοικονομικών υπηρεσιών (Πιστωτικά Ιδρύματα, Εταιρίες Παροχής Επενδυτικών Υπηρεσιών, Εταιρίες Διαχείρισης Αμοιβαίων Κεφαλαίων).

Διεύρυνση αρμοδιοτήτων-Σε ποιους απευθύνεται

Σήμερα ο ΕΧΜ, υιοθετώντας τις προτάσεις τρίτου ανεξάρτητου συμβούλου και σύμφωνα με τις βέλτιστες ευρωπαϊκές πρακτικές, διευρύνει την αρμοδιότητά του σε επιχειρήσεις με  κύκλο εργασιών έως 3 εκατομμύρια ευρώ και συγχρόνως παρέχει τη δυνατότητα συμμετοχής στις διαδικασίες του σε περισσότερους παρόχους χρηματοοικονομικών υπηρεσιών (παρόχους υπηρεσιών πληρωμών, εταιρείες διαχείρισης απαιτήσεων από δάνεια και πιστώσεις, εταιρείες factoring, leasing κ.ά.). 

Με τη νέα αυτή προσέγγιση ο ΕΧΜ, όπως επισημαίνει, πρωτοπορεί συμβάλλοντας ακόμα περισσότερο στη διάδοση της φιλικής επίλυσης των διαφορών και κάνει ένα ακόμη βήμα προς την κατεύθυνση της ενίσχυσης της ουσιαστικής, σε όλα τα στάδια - και στο στάδιο της επίλυσης των διαφορών-, συνεργασίας καταναλωτών, επιχειρήσεων και παρόχων χρηματοοικονομικών υπηρεσιών.

Παράλληλα, στο πλαίσιο του ουσιαστικού εκσυγχρονισμού του, ο ΕΧΜ διευρύνοντας τις εργασίες του, υποστηρίζει με υπηρεσίες και στοχευμένες δράσεις (π.χ. εξειδικευμένη εκπαίδευση διαμεσολαβητών), την επίλυση διαφορών μέσω της Διαμεσολάβησης του Ν. 4640/2019. Η Διαμεσολάβηση συμβάλλει όχι μόνο στον περιορισμό του φόρτου των δικαστηρίων, αλλά και στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της εθνικής οικονομίας, επαναφέροντας τα συμβαλλόμενα μέρη σε καθεστώς κανονικότητας και διατήρησης της συναλλακτικής τους σχέσης.

Ο εκσυγχρονισμός των εργασιών του ΕΧΜ αποτυπώνεται πλέον και στον τρόπο επικοινωνίας, καθώς η ευρεία ψηφιοποίηση των εργασιών του, παρέχει τη δυνατότητα online υποβολής παραπόνου και ηλεκτρονικής διασύνδεσης με τους παρόχους, με αυστηρή πάντα προσήλωση στην προστασία των προσωπικών δεδομένων. Οι ενδιαφερόμενοι για  περισσότερες πληροφορίες μπορούν να επισκεφθούν την ιστοσελίδα www.hobis.gr

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

DYPA, DIPA, YPOYRGEIO ERGASIAS
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Σχεδόν 8 στους 10 πολίτες αξιολογούν θετικά τις υπηρεσίες της ΔΥΠΑ

«Πλέον, στη συνείδηση των πολιτών η ΔΥΠΑ συνδέεται ξεκάθαρα με την απασχόληση, τις δεξιότητες, τον ψηφιακό μετασχηματισμό και την εξωστρέφεια» ανέφερε ο διοικητής της ΔΥΠΑ, Σπύρος Πρωτοψάλτης.
tourism.mykonos
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ως τις 10 Οκτωβρίου οι αιτήσεις για δωρεάν σπουδές στις Σχολές Τουρισμού

«Οι σχολές μας είναι οι μοναδικές στην Ελλάδα που παρέχουν υποδειγματική διφυή εκπαίδευση, η οποία πραγματοποιείται στην πλειοψηφία της σε εκπαιδευτικά ξενοδοχεία» επισήμανε η υφυπουργός Τουρισμού, αρμόδια για την Τουριστική Εκπαίδευση, Έλενας Ράπτη.
DYPA, DIPA, YPOYRGEIO ERGASIAS
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΥΠΑ: Πάνω από 6.000 οι θέσεις εργασίας στις Ημέρες Καριέρας στην Αθήνα

Κατά τη διάρκεια του διημέρου, οι ενδιαφερόμενοι πολίτες θα έχουν την ευκαιρία να συνομιλήσουν απευθείας με εκπροσώπους επιχειρήσεων, που αναζητούν προσωπικό, χωρίς προκαθορισμένο ραντεβού.
Ηλεκτρικό ρεύμα
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Accenture: Το 37% των νοικοκυριών δυσκολεύεται να πληρώσει το ρεύμα

Οι καταναλωτές σε όλες τις ηπείρους δυσκολεύονται σημαντικά στο να πληρώσουν τους λογαριασμούς ενέργειας -κυρίως στη Βόρεια Αμερική (45%) και τη Λατινική Αμερική (47%) σε σχέση με την περιοχή της EMEA (33%) και της Ασίας (29%).