ΓΔ: 1430.91 0.18% Τζίρος: 149.47 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 DATA
efood
Φωτο: efood

Δίπλα στον καταναλωτή το efood με ανταγωνιστικές τιμές και προσφορές

Τα προϊόντα που περιλαμβάνονται στο καλάθι του νοικοκυριού επιλέγονται βάσει τριών κεντρικών χαρακτηριστικών: να καλύπτουν βασικές ανάγκες, να είναι επώνυμα και να βρίσκονται ταυτόχρονα στις βασικές επιλογές (πιο δημοφιλή) των καταναλωτών του efood.

Δυναμική είσοδο στο «καλάθι του νοικοκυριού» που δημιούργησε το Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων κάνει το efood, προσφέροντας στους καταναλωτές περισσότερα προϊόντα από όσα περιλαμβάνονται υποχρεωτικά στη λίστα και στην πλειονότητά τους επώνυμα.

Αυτή τη στιγμή το «καλάθι του νοικοκυριού» του efood διαθέτει 99 προϊόντα, που με εξαίρεση μια σειρά έτοιμων γευμάτων που έχει δημιουργήσει το efood market σε συνεργασία με σεφ, είναι επώνυμα, με τις τιμές να διαμορφώνονται σε ανταγωνιστικά επίπεδα έναντι των αλυσίδων σούπερ μάρκετ.

Αποτελεί στρατηγική επιλογή της εταιρείας ότι τα προϊόντα που περιλαμβάνονται στο καλάθι του νοικοκυριού του efood market να επιλέγονται βάσει τριών κεντρικών χαρακτηριστικών: να καλύπτουν βασικές ανάγκες, να είναι επώνυμα και να βρίσκονται ταυτόχρονα στις βασικές επιλογές (πιο δημοφιλή) των καταναλωτών του efood.

Αφορούν όλες τις κατηγορίες ειδών πρώτης ανάγκης, όπως ψωμί, ζυμαρικά, ρύζι, όσπρια, γάλα, καφέ, τσάι, ζάχαρη, απορρυπαντικά, χαρτικά. Πρόθεση της εταιρείας είναι να αυξάνει τον αριθμό τους ανάλογα με τις βασικές ανάγκες των καταναλωτών.

Θέλοντας να διατηρήσει χαμηλά τις τιμές, το efood συνεχίζει να αναζητά και νέους προμηθευτές, ενώ παράλληλα συνεχίζονται οι προσπάθειες για να μην καταγράφονται ελλείψεις στα προϊόντα που περιλαμβάνονται στο καλάθι του νοικοκυριού.

Καλάθι του νοικοκυριού και εκτός ωραρίων των φυσικών καταστημάτων

Όπως έχουν αναφέρει στελέχη του efood, η πλατφόρμα αποφάσισε να εισέλθει στην πρωτοβουλία αυτή, θέλοντας να στηρίξει τις αυξημένες ανάγκες του Έλληνα καταναλωτή εν μέσω των πληθωριστικών πιέσεων. 

Επίσης, με τα ωράρια λειτουργίας που έχει το efood market, διασφαλίζεται ότι ακόμα και αν οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ είναι κλειστές, οι καταναλωτές θα μπορούν να αγοράζουν προϊόντα που θα βρίσκονται γρήγορα στην πόρτα τους, χάρη στο ανεπτυγμένο δίκτυο dark store που έχει δημιουργήσει η πλατφόρμα.

Σήμερα το efood market λειτουργεί στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη, την Πάτρα, τη Λάρισα, τον Βόλο, τα Ιωάννινα και το Ηράκλειο Κρήτης. Εξάλλου, η εξαγορά του ομίλου Μούχαλη δίνει στο efood ένα μεγάλο δίκτυο χονδρικής και σημείων που μπορούν να λειτουργήσουν ως hub σε όλες τις μεγάλες πόλεις της χώρας.

Σημειώνεται πως μέσω της πλατφόρμας της efood μπορεί κανείς να έχει πρόσβαση και στο «καλάθι του νοικοκυριού» της Σκλαβενίτης, με την οποία η πλατφόρμα έχει στενή συνεργασία.

Προσφορές για τη στήριξη των νοικοκυριών

Εκτός από τη συμμετοχή στο «καλάθι του νοικοκυριού», το efood δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να κάνουν «έξυπνες» και φθηνές επιλογές, παρέχοντας καθημερινά προσφορές που ενισχύουν την προσπάθεια να παραμείνει σε χαμηλά επίπεδα ο προϋπολογισμός του νοικοκυριού.

Ειδικότερα, το efood παρέχει στους καταναλωτές προσφορές όπως τα «breakfast deals», που αφορούν προϊόντα που επιλέγουν οι καταναλωτές για το πρωινό τους, όπως και το «1+1», όπου χρήστες μπορούν να παραγγείλουν από καταστήματα που τους παρέχουν ένα επιπλέον πιάτο φαγητού δωρεάν.

Το efood έχει δημιουργήσει επίσης και ένα φίλτρο για τους χρήστες που αναζητούν να ξοδέψουν κάτω από 5 ευρώ, με επιλογή της αντίστοιχης προσφοράς σε πολλά καταστήματα. Το πρόγραμμα «Rubies» δίνει την ευκαιρία στους καταναλωτές να έχουν πρόσβαση σε προσφορές και χρηματικά κουπόνια για μελλοντικές παραγγελίες από τα καταστήματα που παραγγέλνουν πιο συχνά.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

efood
ESG

efood: Διευρυμένο κοινωνικό και περιβαλλοντικό αποτύπωμα και το 2022

Στον κοινωνικό απολογισμό τον οποίο έκδωσε, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, το efood κατεγράφη το σύνολο των δράσεων που ανέλαβε, για το προηγούμενο έτος, αποτυπώνοντας τον κεντρικό του προσανατολισμό της εταιρείας.
ESG

Συνεργασία e-food με We4all για την προστασία των ελληνικών δασών

Έως τη Δευτέρα 20 Ιουνίου 2022, οι χρήστες της πλατφόρμας του efood, θα έχουν τη δυνατότητα να συμμετέχουν στον καθαρισμό και στην προστασία των δασών. Η δράση αυτή έρχεται μετά το πρόγραμμα όπου ανακαινίστηκαν τα σχολεία στη Β. Εύβοια.