ΓΔ: 1430.91 0.18% Τζίρος: 149.47 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 DATA

Delivery... αγάπης από το efood με νέες δράσεις κοινωνικής προσφοράς

Πώς η δημοφιλής πλατφόρμα delivery μετατρέπεται σε εργαλείο κοινωνικής προσφοράς. Με δωρεές από χρήστες καθαρίστηκαν σκουπίδια και ξερά χόρτα σε περιοχές της Αττικής με υψηλό κίνδυνο πυρκαγιάς.

Μπορεί μια δημοφιλής πλατφόρμα delivery να μετατραπεί σε ένα δυναμικό εργαλείο κοινωνικής προσφοράς; Σε αυτή τη μεγάλη πρόκληση απαντά το efood, αξιοποιώντας τη συμμετοχή χιλιάδων χρηστών των υπηρεσιών του για να κάνει... delivery αγάπης, μέσα από το πρόγραμμα Love Delivered, που υλοποιεί δράσεις ευρύτερου κοινωνικού ενδιαφέροντος.

Το efood έχει ενσωματώσει την κοινωνική προσφορά στην λειτουργία του, προσπαθώντας να βρίσκεται συνεχώς κοντά σε ανθρώπους σε ανάγκη. Αξιοποιώντας την δημοφιλή πλατφόρμα του, ευαισθητοποιεί και ενεργοποιεί τους χρήστες του, οι οποίοι με κάθε ευκαιρία αποδεικνύουν ότι η αλληλεγγύη και η κοινωνική προσφορά παραμένει μια σταθερή αξία στην ελληνική κοινωνία.  

Μέσα από το διευρυμένο πρόγραμμά κοινωνικής προσφοράς, Love Delivered, συνεργάζεται με φορείς και στηρίζει κοινωνικούς και περιβαλλοντικούς σκοπούς, έκτακτους ή διαρκείς, θεωρώντας ότι οι μεγάλες επιχειρήσεις οφείλουν να αναλαμβάνουν τον επιπρόσθετο ρόλο της μετατροπής της κοινωνικής υπευθυνότητας σε δράσεις άμεσης κοινωνικής συνεισφοράς και παρέμβασης.

Όλη αυτή η προσπάθεια, είναι αποτέλεσμα της ομαδικότητας και της θέλησης για προσφορά των ανθρώπων του efood, σε συνδυασμό με την εμπιστοσύνη και έμπρακτη συμβολή των χρηστών του.

Μέσα από το πρόγραμμα LoveDelivered και σε συνεργασία με την We4All, έναν οργανισμό με στόχο την προστασία και την φροντίδα του πλανήτη, το efood έδωσε τη δυνατότητα στους χρήστες για 2 εβδομάδες (06-20/06) να στηρίξουν με δικές τους δωρεές, δασικές περιοχές που το είχαν ανάγκη.

Μέσα από αυτή την πρωτοβουλία, συγκεντρώθηκαν 4.500€ από δωρεές 2.799 χρηστών.

 

Με τη στήριξη των χρηστών του efood, καθαρίστηκαν από σκουπίδια και ξερά χόρτα επικίνδυνες περιοχές για πυρκαγιά, όπως οι παρυφές του Ποικίλου Όρους στην Δυτική Αττική, αλλά και οι περιοχές της Ραφήνας και της Παιανίας στον Υμηττό. Η δράση ολοκληρώνεται με την τοποθέτηση δεξαμενών με νερό σε βουνά της Αττικής, για να χρησιμοποιηθούν σε περίπτωση ανάγκης.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

efood
ESG

efood: Διευρυμένο κοινωνικό και περιβαλλοντικό αποτύπωμα και το 2022

Στον κοινωνικό απολογισμό τον οποίο έκδωσε, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, το efood κατεγράφη το σύνολο των δράσεων που ανέλαβε, για το προηγούμενο έτος, αποτυπώνοντας τον κεντρικό του προσανατολισμό της εταιρείας.
efood
ESG

Δίπλα στον καταναλωτή το efood με ανταγωνιστικές τιμές και προσφορές

Τα προϊόντα που περιλαμβάνονται στο καλάθι του νοικοκυριού επιλέγονται βάσει τριών κεντρικών χαρακτηριστικών: να καλύπτουν βασικές ανάγκες, να είναι επώνυμα και να βρίσκονται ταυτόχρονα στις βασικές επιλογές (πιο δημοφιλή) των καταναλωτών του efood.