Μπορεί μια δημοφιλής πλατφόρμα delivery να μετατραπεί σε ένα δυναμικό εργαλείο κοινωνικής προσφοράς; Σε αυτή τη μεγάλη πρόκληση απαντά το efood, αξιοποιώντας τη συμμετοχή χιλιάδων χρηστών των υπηρεσιών του για να κάνει... delivery αγάπης, μέσα από το πρόγραμμα Love Delivered, που υλοποιεί δράσεις ευρύτερου κοινωνικού ενδιαφέροντος.
Το efood έχει ενσωματώσει την κοινωνική προσφορά στην λειτουργία του, προσπαθώντας να βρίσκεται συνεχώς κοντά σε ανθρώπους σε ανάγκη. Αξιοποιώντας την δημοφιλή πλατφόρμα του, ευαισθητοποιεί και ενεργοποιεί τους χρήστες του, οι οποίοι με κάθε ευκαιρία αποδεικνύουν ότι η αλληλεγγύη και η κοινωνική προσφορά παραμένει μια σταθερή αξία στην ελληνική κοινωνία.
Μέσα από το διευρυμένο πρόγραμμά κοινωνικής προσφοράς, Love Delivered, συνεργάζεται με φορείς και στηρίζει κοινωνικούς και περιβαλλοντικούς σκοπούς, έκτακτους ή διαρκείς, θεωρώντας ότι οι μεγάλες επιχειρήσεις οφείλουν να αναλαμβάνουν τον επιπρόσθετο ρόλο της μετατροπής της κοινωνικής υπευθυνότητας σε δράσεις άμεσης κοινωνικής συνεισφοράς και παρέμβασης.
Όλη αυτή η προσπάθεια, είναι αποτέλεσμα της ομαδικότητας και της θέλησης για προσφορά των ανθρώπων του efood, σε συνδυασμό με την εμπιστοσύνη και έμπρακτη συμβολή των χρηστών του.
Μέσα από το πρόγραμμα LoveDelivered και σε συνεργασία με την We4All, έναν οργανισμό με στόχο την προστασία και την φροντίδα του πλανήτη, το efood έδωσε τη δυνατότητα στους χρήστες για 2 εβδομάδες (06-20/06) να στηρίξουν με δικές τους δωρεές, δασικές περιοχές που το είχαν ανάγκη.
Μέσα από αυτή την πρωτοβουλία, συγκεντρώθηκαν 4.500€ από δωρεές 2.799 χρηστών.
Με τη στήριξη των χρηστών του efood, καθαρίστηκαν από σκουπίδια και ξερά χόρτα επικίνδυνες περιοχές για πυρκαγιά, όπως οι παρυφές του Ποικίλου Όρους στην Δυτική Αττική, αλλά και οι περιοχές της Ραφήνας και της Παιανίας στον Υμηττό. Η δράση ολοκληρώνεται με την τοποθέτηση δεξαμενών με νερό σε βουνά της Αττικής, για να χρησιμοποιηθούν σε περίπτωση ανάγκης.