Στον προθάλαμο μίας διαδικασίας ανανέωσης και αναμόρφωσης βρίσκεται το εμπορικό κέντρο Avenue στο Μαρούσι, το παλαιότερο στην ελληνική αγορά, καθώς το 2024 σηματοδοτεί και την αναβάθμιση της ευρύτερης περιοχής, η οποία ξαναβρίσκει την κινητικότητα και το επενδυτικό ενδιαφέρον της περιόδου των Ολυμπιακών Αγώνων. Όπως σημειώνει στο BD η Διευθύντρια Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας του κέντρου, Λίλα Καλαϊτζή, λίγο προτού συμπληρωθούν 20 έτη λειτουργίας, το Avenue έχει να επιδείξει μακροχρόνιες μισθώσεις, με τις περισσότερες να μετρούν πάνω από μία δεκαετία, αλλά και σταθερή ανανέωση του product mix.
«Το 2023 πήρε τη σκυτάλη από το 2022, όπου η απελευθέρωση από τους περιορισμούς της covid επανέφερε την έννοια του physical shopping στις συνήθειές μας. Εμείς παραμείναμε σε λειτουργία και εν μέσω lockdown, λόγω του σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης που λειτουργεί στο κέντρο μας. Ανήκουμε στους εμπορικούς προορισμούς που είδαν την επισκεψιμότητα τους να αυξάνεται σταθερά, με τον τζίρο να το επιβεβαιώνει. Στο πλαίσιο αυτό, το πρώτο 9μηνο του 2023 καταγράφουμε αύξηση τζίρου της τάξης του 16%, πoσοστό που αποτελεί για εμάς επιβεβαίωση της εναλλακτικής πρότασης που παρέχουμε», επισημαίνει η κ. Καλαϊτζή.
Την περίοδο αυτή, το Avenue βρίσκεται σε πολύ καλή φάση ανάπτυξης, καθώς έχει προχωρήσει στην προσθήκη αρκετών νέων εμπορικών προτάσεων στους χώρους του, προκειμένου να καλύψει τις ανάγκες όλης της οικογένειας, σε έναν χώρο που διευκολύνει τις αγορές του κοινού, χωρίς να το εγκλωβίζει. Έτσι, νέες προσθήκες στο προϊοντικό του μείγμα αποτελούν οι διεθνείς αλυσίδες Pepco, Lili Drogerie, Dpam, Pink Woman, Panaidis, Anna Maria Mazaraki καθώς και τα καταστήματα Semiology & Urban. Με δεδομένη την θετική εξέλιξη του φετινού εννεαμήνου αλλά και τις ενέργειες που το κέντρο προετοιμάζει για το τελευταίο δίμηνο του έτους, η κα Καλαϊτζή εκτιμά ότι το 2023 θα κλείσει με ακόμη μεγαλύτερη αύξηση τις πωλήσεις, σε υψηλό διψήφιο ποσοστό, σε σχέση με το 2024.
Πολύ αισιόδοξες είναι οι εκτιμήσεις, τέλος, και για τις επιδόσεις του κέντρου την επερχόμενη Black Friday, στο τέλος του Νοεμβρίου. Παρά το γεγονός ότι τα είδη τεχνολογίας που παραδοσιακά σχετίζονται με την συγκεκριμένη προωθητική ενέργεια, δεν έχουν παρουσία στο Avenue, εντούτοις το κέντρο είχε πέρσι αυξημένη επισκεψιμότητα κατά 21% συγκριτικά με το 2021, στοιχείο που σύμφωνα με την κα Καλαϊτζή προϊδεάζει για ακόμη καλύτερες επιδόσεις κατά την φετινή περίοδο, δεδομένου μάλιστα ότι στους χώρους διαθέτουν παρουσία αλυσίδες που επενδύουν στην ημέρα αυτή με εντυπωσιακές προσφορές.