ΓΔ: 1392.57 -0.36% Τζίρος: 40.52 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 13:46:00 DATA
Φωτο: Shutterstock

Έσπασε το φράγμα των 100 εκ. ο κύκλος εργασιών της Βίκος το 2022

Η εταιρεία συνεχίζει την αναπτυξιακή της πορεία με εντυπωσιακή δυναμική το 2023. Υπολογίζεται ότι θα παρουσιάσει αύξηση περίπου 10% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.

Άνοδο 16,16% κατέγραψε το 2022 στον κύκλο εργασιών της η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων (ΒΙΚΟΣ Α.Ε.), απορροφώντας την αύξηση του κόστους παραγωγής και επιτυγχάνοντας να συγκρατήσει τις τιμές πώλησης των προϊόντων στους καταναλωτές, στα επίπεδα του 2021. 

Σε εφαρμογή του αναπτυξιακού σχεδιασμού και σύμφωνα με τις προβλέψεις που είχαν ανακοινωθεί, ο ετήσιος κύκλος εργασιών υπερέβη το «φράγμα» των 100 εκατομμυρίων. Συγκεκριμένα, όπως καταδεικνύουν τα οικονομικά αποτελέσματα για το έτος 2022, ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 100.729.509,35. Τα κέρδη προ φόρων μειώθηκαν κατά 70,37% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Η μείωση αυτή προέρχεται από τη ραγδαία, διεθνή άνοδο της τιμής του πετρελαίου και των παραγώγων του, καθώς και από τη μεγάλη άνοδο του κόστους της ηλεκτρικής ενέργειας. Οι θέσεις εργασίας αυξήθηκαν κατά 15,08% και ο μέσος όρος του προσωπικού έφτασε τα 412 άτομα, αποδεικνύοντας έμπρακτα για μία ακόμη χρονιά ότι οι θέσεις εργασίας όχι μόνο προστατεύονται αλλά και αυξάνονται, παρά τη σημαντική υποχώρηση της κερδοφορίας. 

Η εταιρεία συνεχίζει τη δυναμική της πορεία, αφουγκράζεται τις ανάγκες των καταναλωτών και της κοινωνίας και ανταποκρίνεται άμεσα και αποτελεσματικά. Το 2022 ολοκληρώθηκε η επένδυση 22 εκατ. του νέου βιομηχανοστασίου στο Καλπάκι Ιωάννινων και εισήλθε στην αγορά HO.RE.CA λανσάροντας νέες συσκευασίες γυαλιού και αλουμινίου για τα φυσικά μεταλλικά αναψυκτικά.

Η εταιρεία συνεχίζει την αναπτυξιακή της πορεία με εντυπωσιακή δυναμική το 2023. Υπολογίζεται ότι θα παρουσιάσει αύξηση περίπου 10% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, ενισχύοντας το μερίδιο αγοράς της στους κλάδους της εστίασης και της φιλοξενίας μέσω στρατηγικών ενεργειών στον τομέα των πωλήσεων και της εισαγωγής νέων προϊόντων. Παράλληλα, η ΒΙΚΟΣ συνεχίζει να επενδύει σε υποδομές, να εξελίσσεται ψηφιακά και να ενδυναμώνει το ανθρώπινο δυναμικό της, δημιουργώντας ένα εποικοδομητικό αποτύπωμα στην περιφερειακή ανάπτυξη της Ηπείρου.
 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αύξηση καθαρών εσόδων 13,7% στο εννεάμηνο για την Coca Cola HBC

«Τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου αποδεικνύουν ξεκάθαρα ότι το χαρτοφυλάκιο προϊόντων 24/7 κατανάλωσης, μπορεί να οδηγήσει σε καλής ποιότητας ανάπτυξη υπό ποικίλες συνθήκες αγοράς» ανέφερε ο Zoran Bogdanovic.