Να διπλασιάσει τα μερίδιά της στην ελληνική αγορά στοχεύει η κινεζική realme, που βάζει την Ελλάδα στο επίκεντρο της περιοχής των Βαλκανίων καθώς καταγράφει ισχυρή αύξηση πωλήσεων την τελευταία χρονιά.
Η realme αποτελεί τον τέταρτο παίκτη στην ελληνική αγορά smartphone το πρώτο τρίμηνο του 2023, σύμφωνα με τα στοιχεία της Canalys και όπως ανέφερε ο επικεφαλής πωλήσεων της εταιρείας για τα Βαλκάνια Ντούσαν Τομάσεβιτς στο BD, η κινεζική εταιρεία εκτιμά πως από το 4% μερίδιο αγοράς που κατείχε στο πρώτο τρίμηνο του 2023, θα διπλασιάσει τα ποσοστά της στο 8%, ενώ θετικές είναι οι προοπτικές για τις επόμενες χρονιές καθώς πρόκειται να διευρύνει το προϊοντικό της χαρτοφυλάκιο.
Σύμφωνα με τον κ. Τομασέβιτς η ελληνική αγορά αποτελεί κομβική για την παρουσία της realme στην περιοχή των Βαλκανίων, ενώ αποτελεί και την πρώτη χώρα σε πωλήσεις στην περιοχή προσπερνώντας και την αγορά της Σερβίας. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, «η Ελλάδα έχει ξεπεράσει Σερβία και Ρουμανία που είναι μεγαλύτερες αγορές σημειώνοντας σημαντική άνοδο πωλήσεων την τελευταία χρονιά».
Σημείωσε πως μετά το 2022, που ήταν μια δύσκολη χρονιά για την κινεζική εταιρεία, καταγράφει φέτος άνοδο πωλήσεων που κινείται στο 15%-17%, ενώ στην Ελλάδα σημειώνει 20% αύξηση σε μηνιαία βάση, εκφράζοντας την πεποίθηση πως η realme μπορεί ακόμα και να ξεπεράσει το 8% μερίδιο αγοράς στο τέλος της χρονιάς.
Παράλληλα η εταιρεία θέλει να ενισχύσει το αποτύπωμα της στην αγορά μέσω των χορηγικών συμφωνιών που κάνει με ομάδες και διοργανώσεις. Η realme είχε την τελευταία σεζόν χορηγικές συμφωνίες με τις ομάδες βόλεϊ αντρών και γυναικών του Παναθηναϊκού, ενώ όπως αναφέρει ο κ. Τομασέβιτς, «είμαστε σαν official partner στους ευρωπαϊκούς αγώνες στίβου που γίνονται στην Πολωνία και στο τουρνουά 3on3. Η εταιρεία βρίσκεται σε αρκετές διοργανώσεις που γίνονται στην Ευρώπη, ενώ κοιτάμε όπου υπάρχουν καλές ευκαιρίες να βρεθούμε εκεί».
«Συνολικά η Ευρώπη είναι από τις πιο σημαντικές αγορές για τη realme. Διεκδικούμε μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς, κάνοντας τα σωστά βήματα, τη σωστή στιγμή και με τον σωστό τρόπο» τόνισε ο κ. Τομασέβιτς στο πλαίσιο της ενημερωτικής συνάντησης με δημοσιογράφους για την παρουσίαση των νέων smartphones που φέρνει η realme στην Ελλάδα.
Τα νέα προϊόντα που έρχονται στην Ελλάδα
Η realme σκοπεύει να διευρύνει το προϊοντικό της χαρτοφυλάκιο για την Ελλάδα καθώς οι προσδοκίες είναι υψηλές για αυτή τη χρονιά και θέλει να εκμεταλλευτεί τις επιλογές που διαθέτει με μια σειρά από smartphones και lifestyle συσκευές τεχνολογίας, που την έχουν φέρει στα πέντε κορυφαία brands σε 30 αγορές την τελευταία τριετία.
Από χθες η εταιρεία λανσάρει στην Ελλάδα τη σειρά realme 11 Pro, που περιλαμβάνει τα realme 11 Pro+ 5G και realme 11 Pro 5G. Όπως αναφέρθηκε, η realme 11 Pro Series έχει σχεδιαστεί σε συνεργασία μεταξύ του realme Design Studio και του Matteo Menotto - πρώην σχεδιαστή του οίκου Gucci. Για την Ελλάδα οι τιμές θα είναι για το realme 11 pro 8/256 GB 429 ευρώ και για realme 11 pro+ 12/512 GB 539 ευρώ.
«Διαθέτουμε ένα πολύ καλό προϊοντικό χαρτοφυλάκιο για την ελληνική αγορά. Εκτός από τα επιτυχημένα προϊόντα των C Series, η προσθήκη της σειράς Pro 11 και οι νέες συμφωνίες με τους λιανοπωλητές μπορεί να βελτιώσουν περαιτέρω η θέση μας», δήλωσε και πρόσθεσε ότι το επόμενο διάστημα θα έρθουν στην Ελλάδα τα Air Buds 5 και Air Buds Pro, ενώ την γκάμα συμπληρώνει το smartwatch Pro 3 που έρχεται πακέτο με τα Pro 11 ως τις 6 Ιουλίου.
Σημάδια αντοχής της ελληνικής αγοράς smartphone
Παρά το γεγονός ότι η ελληνική αγορά smartphone δέχθηκε ισχυρές πιέσεις λόγω του πληθωρισμού το 2022, με τις πωλήσεις να υποχωρούν σε όγκο κατά 1,5% στις 1,88 εκατ. συσκευές, ωστόσο ήταν κατά 10,2% αυξημένη σε αξία αγοράς με τους Έλληνες καταναλωτές να ξοδεύουν την περασμένη χρονιά πάνω από 700 εκατ. ευρώ.
Η Samsung βρέθηκε στην πρώτη θέση των κατασκευαστών το 2022 με τον μεγαλύτερο όγκο πωλήσεων smartphone στην ελληνική αγορά, με την Xiaomi να ακολουθεί και την Apple να τερματίζει τρίτη, ενώ η TCL βρέθηκε στην τέταρτη θέση και η realme συμπληρώνει την πεντάδα.