ΓΔ: 2055.51 -0.19% Τζίρος: 148.02 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:04
Κατάστημα της αλυσίδας Mania Stores

Mania Stores: Ποια είναι η βουλγαρική αλυσίδα που έρχεται στην Ελλάδα

Με αιχμή το outlet και το second hand η έλευση της βουλγαρικής Mania Stores και πρώτο κατάστημα στο κέντρο της Αθήνας. Μεγαλώνει το αποτύπωμα των αλυσίδων από τα Βαλκάνια και την Ανατολική Ευρώπη.

Κοντά στη δημιουργία του πρώτου της καταστήματος στην Ελλάδα βρίσκεται η βουλγαρική αλυσίδα Mania Stores. Η αλυσίδα, η οποία ειδικεύεται στα ρούχα outlet και second hand, θα κάνει ντεμπούτο στην ελληνική το επόμενο διάστημα από την οδό Ευαγγελίστριας στο κέντρο της Αθήνας ενώ σε δεύτερη φάση θα έχει παρουσία μέσω e-shop.

Σύμφωνα με όσα ανέφερε στο Business Daily η εκπρόσωπος της εταιρείας, Tsvetelina Tomova, στο πρώτο κατάστημα θα διατίθενται βιώσιμα ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ από την κατηγορία outlet καθώς και second hand από premium σήματα. Παράλληλα, το κατάστημα θα διαθέτει και τμήμα με είδη σπιτιού.

Όπως σημειώνει η κ. Tomova, χωρίς όμως να ανοίγει τα χαρτιά της, υπάρχουν σχέδια για περαιτέρω επέκταση. Για την ανάπτυξη της αλυσίδας συστάθηκε πρόσφατα η εταιρεία Mania Green Fashion Μονοπρόσωπη ΙΚΕ με μετοχικό κεφάλαιο 100 χιλ. ευρώ και μοναδικό μέτοχο τη βουλγαρική εταιρεία M Holding JSCO.

Είναι η δεύτερη απόπειρα εισόδου της εταιρείας στην ελληνική αγορά, καθώς είχε προηγηθεί μία ακόμη το 2013 όταν είχε ανοίξει ένα διώροφο κατάστημα στην περιοχή της Ομόνοιας. Η κατάσταση στο κέντρο της Αθήνας την εποχή εκείνη και τα capital controls που ακολούθησαν δεν βοήθησαν ώστε να μακροημερεύσει η πρώτη προσπάθεια.

Οι υπεύθυνοι της εταιρείας θεωρούν ότι, πέρα από τη σταθεροποίηση της ελληνικής οικονομίας, σημαντικό ρόλο παίζει και η απουσία άλλων ισχυρών παικτών στην αγορά outlet και second hand, μία αγορά που γνωρίζει σημαντική άνοδο κυρίως λόγω της στροφής των νεότερων ηλικιών σε πιο υπεύθυνες αγορές στον χώρο της ένδυσης.

Το σήμα Mania ξεκίνησε από την πόλη της Βάρνας το 1996 και σήμερα είναι μία από τις μεγαλύτερες βουλγαρικές αλυσίδες στον χώρο της ένδυσης με πάνω από 40 καταστήματα σε όλη την χώρα. Αναπτύσσεται κυρίως μέσω του συστήματος franchise, με τη διοίκηση να αναφέρει ότι αρκετοί franchisees διαθέτουν περισσότερα από ένα σημεία. Η εταιρεία είναι καθετοποιημένη καθώς αναπτύσσει τρεις κύριες δραστηριότητες: συλλογή, διαλογή και εμπορία, ενώ όπως σημειώνει διαθέτει μεγάλη παραγωγική βάση με δική της γραμμή διαλογής.

Υπενθυμίζεται ότι στην Ελλάδα έχουν επεκταθεί τα τελευταία χρόνια αρκετές αλυσίδες από την Ανατολική Ευρώπη και την Τουρκία. Τα Mania είναι η δεύτερη μεγάλη βουλγαρική αλυσίδα με παρουσία στην χώρα μας καθώς έχει προηγηθεί η Sport Depot. Στον χώρο των αθλητικών παρουσία έχει και η σερβική Sport Vision, η οποία πέρα από το ομώνυμο σήμα αναπτύσσεται και με το σήμα Buzz. Από τη Σερβία και η Lilly Drogerie, η οποία έχει φθάσει αισίως τα 10 καταστήματα στον χώρο των παραφαρμακευτικών και καλλυντικών ευρείας διανομής.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Όρος Άθως στο ηλιοβασίλεμα
ΔΙΕΘΝΗ

Η βουλγαρική πρεσβεία στην Αθήνα παρουσιάζει έκθεση για το Άγιο Όρος

Από 20 Νοεμβρίου έως 4 Δεκεμβρίου, το Βυζαντινό και Χριστιανικό Μουσείο φιλοξενεί την έκθεση «Το Άγιο Όρος σε Σχέδια και Φωτογραφίες» των Αντρέι Γιάνεφ και Μίροσλαβ Ντάσεφ. Η είσοδος είναι ελεύθερη.
Σημαία Βουλγαρίας φρούριο
ΔΙΕΘΝΗ

Αύξηση 2,25% του ΑΕΠ στις αμυντικές δαπάνες της Βουλγαρίας το 2026

Στα 2,708 δισ. ευρώ διαμορφώνεται ο προϋπολογισμός Άμυνας της Βολυγαρίας για το 2026, με αυξημένες δαπάνες προσωπικού και προκλήσεις στις επενδύσεις, λόγω υστέρησης συμβάσεων και μεταφοράς πληρωμών F-16.
Ανεφοδιασμός καυσίμων αυτοκινήτου
ΔΙΕΘΝΗ

Η Σόφια εξασφάλισε αναστολή βρετανικών κυρώσεων στη Lukoil, αναμένει ΗΠΑ

Η Βρετανία ανέστειλε προσωρινά κυρώσεις για το διυλιστήριο της Lukoil στη Βουλγαρία, επιτρέποντας τη συνέχιση συνεργασίας με εταιρείες και τράπεζες, παρά τις κυρώσεις που έχουν επιβληθεί κατά ρωσικών πετρελαϊκών.
Θερμοκήπια αγροτικής καλλιέργειας
ΔΙΕΘΝΗ

Οι βιολογικές φάρμες στη Βουλγαρία αυξήθηκαν πάνω από 20% σε έναν χρόνο

Η Βουλγαρία σημείωσε πάνω από 20% αύξηση στους βιολογικούς παραγωγούς τα δύο τελευταία χρόνια, με άνοδο και στα πιστοποιημένα εδάφη και ζώα. Το 4% των αγροτικών εκτάσεων είναι πλέον βιολογικά πιστοποιημένο.