Μείωση έως 35% σε περισσότερα από 160 επιλεγμένα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας ανακοίνωσε η Lidl.
Με πρωταρχικό της μέλημα τη στήριξη της ελληνικής οικογένειας, όπως αναφέρει η εταιρεία σε ανακοίνωσή της, κάνει ένα επιπλέον βήμα προχωρώντας όχι μόνο σε εκπτώσεις και προσφορές, αλλά και σε μόνιμα χαμηλές τιμές σε περισσότερα από 160 προϊόντα.
Αξιοποιώντας τη διαπραγματευτική δύναμη του δικτύου της, εξασφαλίζει σε συνεργασία με τους προμηθευτές της, για ακόμη μία φορά, τις πιο συμφέρουσες τιμές στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας της, επιτυγχάνοντας μείωση έως 35% σε επιλεγμένα προϊόντα.
Στην ανακοίνωση σημειώνεται ότι μέσα από μία προσεκτικά επιλεγμένη και υπεύθυνη γκάμα προϊόντων, στόχος της Lidl Ελλάς είναι να καλύψει τις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή εύκολα, γρήγορα και κυρίως οικονομικά.
«Με τις υψηλότερες προδιαγραφές στο σύνολο της εφοδιαστικής της αλυσίδας, η Lidl Ελλάς μένει πιστή στη δέσμευσή της να προσφέρει γεμάτο καρότσι… αλλά και γεμάτο πορτοφόλι. Σύμφωνα με έρευνες που εκπονεί εσωτερικά και σε τακτική βάση σε πάνω από 200 προϊόντα βασικής ανάγκης, προκύπτει πως η Lidl Ελλάς είναι τουλάχιστον 10% φθηνότερη σε σχέση με τα υπόλοιπα σούπερ μάρκετ», τονίζεται στην ανακοίνωση.