Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η πρόσφατη αύξηση μετοχικού κεφαλαίου της Θεόνη Α.Ε., η οποία εγγυάται πρόσθετη κεφαλαιακή επάρκεια για την πραγματοποίηση της επένδυσης εγκατάστασης νέας γραμμής παραγωγής, καθώς και την ένταξη αυτής στο νέο Αναπτυξιακό Νόμο, ενώ η εταιρεία προχωρά σε επενδύσεις προκειμένου να ανταποκριθεί στη συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση του ελληνικού φυσικού μεταλλικού νερού τόσο από την εγχώρια όσο και από τη διεθνή αγορά.
Η εταιρεία προχωρά στην εγκατάσταση γραμμής παραγωγής καθώς επίσης και στη δημιουργία κέντρου αποθήκευσης και παροχής υπηρεσιών logistics στο Μουζάκι Καρδίτσας. Όπως αναφέρει η εταιρεία οι εργασίες για την κατασκευή του logistics center, εξελίσσονται με γοργούς ρυθμούς εντός του χρονοδιαγράμματος που έχει θέσει η εταιρεία, με σκοπό την ολοκλήρωση του έργου τον ερχόμενο Ιούνιο.
Το νέο κέντρο logistics αποτελεί επένδυση άνω των 5 εκατ. ευρώ και θα λειτουργήσει μέσα στο 2023 εκμεταλλευόμενο την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στη διαχείριση των προϊόντων και θα είναι ενεργειακά «πράσινο», εκμεταλλευόμενο τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας στις εγκαταστάσεις του. Σε μία έκταση 36.000 τ.μ. θα αναπτυχθεί στεγασμένη εγκατάσταση 7.618 τ.μ. που θα δημιουργήσει άμεσα 60 και πλέον νέες θέσεις εργασίας, στηρίζοντας την τοπική κοινωνία.
Επίσης μέσα στο 2023 θα είναι έτοιμη η νέα γραμμή παραγωγής για PET και βιοδιασπώμενα μπουκάλια. Πρόκειται για μια επένδυση που θα αγγίξει τα 5,5 εκατ. ευρώ και θα δώσει στην εταιρεία τη δυνατότητα να αυξήσει κατά 130% την παραγωγική της δυναμικότητα σε σχέση με την υφιστάμενη γραμμή, ενώ παράλληλα είναι λιγότερο ενεργοβόρα.
Πρόκειται για δύο σημαντικές επενδύσεις, οι οποίες εγγυώνται την περαιτέρω ανάπτυξη της εταιρείας, καθώς και την ενίσχυση της παρουσίας της στην αγορά, με στόχο την αποτελεσματική κάλυψη της αυξανόμενης ζήτησης των προϊόντων ΘΕΟΝΗ. Επιπλέον, ιδιαίτερα σημαντικός θα είναι και ο αντίκτυπος στην τοπική οικονομία και κοινωνία με τη δημιουργία δεκάδων νέων θέσεων εργασίας, συνεισφέροντας παράλληλα στην ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας.
Με το 20% του κύκλου εργασιών να προέρχεται από εξαγωγές σε περίπου 23 χώρες, η εταιρεία επιδιώκει την περαιτέρω διεύρυνση του δικτύου της στο εξωτερικό διερευνώντας νέες αγορές. Προς αυτή τη κατεύθυνση εκτιμάται ότι θα βοηθήσουν τα περισσότερα από 60 διεθνή βραβεία που έχει λάβει για το φυσικό μεταλλικό νερό και το ανθρακούχο Θεόνη.