ΓΔ: 1390.65 0.01% Τζίρος: 68.38 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 DATA
Πηγή: Zeus International Hotels

Zeus: Επενδύει 150 εκατ. σε ξενοδοχεία από την Κάνιγγος ως την Κρήτη

Χαρτοφυλάκιο από 21 πολυτελή ξενοδοχεία έχει στην ιδιοκτησία της ή διαχειρίζεται η ZEUS International Hotels & Resorts. Ισχυρή αναπτυξιακή δυναμική της Αθήνας στον τουρισμό βλέπει ο επικεφαλής της εταιρείας, Χ. Σιγανός.

Επενδύσεις που θα φτάσουν τα 150 εκατ. ευρώ υλοποιεί την τελευταία εξαετία η εταιρεία ZEUS International Hotels & Resorts, η οποία ιδρύθηκε το 2014 από το Χάρη Σιγανό, ενώ πλέον έχει υπό διαχείριση ή ιδιοκτησία 21 πολυτελή ξενοδοχεία σε κορυφαίους προορισμούς της Μεσογείου και της Ανατολικής Ευρώπης, με περίπου 4.000 δωμάτια και φιλοξενεί πάνω από 1 εκατ. επισκέπτες ετησίως.

Χθες, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ZEUS International ανακοίνωσε την απόκτηση του management δύο ακόμη ξενοδοχείων με μακροχρόνιες μισθώσεις, που εμπλουτίζουν το χαρτοφυλάκιό της. Το πρώτο είναι το πρώην ξενοδοχείο Κάνιγγος 21 στην οδό Χαλκοκονδύλη 12, το οποίο η ZEUS μίσθωσε για 30 χρόνια από το Ταμείο Ασφαλιστών, μετατρέποντάς το στο πεντάστερο Athens Key Hotel και το δεύτερο είναι το Ajul Luxury Hotel & Spa Resort στη Χαλκιδική, στο οποίο επίσης απέκτησε το management για πολλά χρόνια.

Το Athens Key Hotel άνοιξε στα τέλη Δεκεμβρίου 2022 και ήταν μια επένδυση (πλήρης ανακαίνιση) 3,5 εκατ. ευρώ, ενώ στο Ajul Luxury Hotel & Spa Resort, όπως είπε ο κ. Σιγανός, η συνολική επένδυση θα πλησιάσει τα 40 εκατ. ευρώ, καθώς από τα 171 δωμάτια που είναι το δυναμικό σήμερα θα φτάσει στα 260 με τις επεκτάσεις που θα γίνουν, σε εκτάσεις που ήδη υπάρχουν οι άδειες.

Πλέον, το portfolio της ZEUS International περιλαμβάνει 1.000 ιδιόκτητα δωμάτια σε εφτά ξενοδοχεία, 1.500 δωμάτια με μακροχρόνιες μισθώσεις (όλες άνω των 15 ετών), ενώ έχει κάνει συμβάσεις και σε άλλα πολυτελή ξενοδοχεία των οποίων οι ιδιοκτήτες εμπιστεύονται στην εταιρεία τη διαχείρισή τους.

Θυμίζουμε πως το πρώτο μεγάλο βήμα της ZEUS που την καθιέρωσε στον ξενοδοχειακό χάρτη ήταν το άνοιγμα την 1η Δεκεμβρίου 2016 του Wyndham Grand Athens στην Πλατεία Καραϊσκάκη στην Αθήνα, μια επένδυση που ξεπέρασε τα 5 εκατ. ευρώ, σε κτήριο που ανήκει στον όμιλο Viohalco και ο μεγάλος αμερικανικός ξενοδοχειακός όμιλος Wyndham μαζί με της ZEUS έχει μισθώσει για πολλά χρόνια. Έγινε ολοκληρωτική ανακαίνιση στο κτήριο, ενώ απασχολούνται πάνω από 200 εργαζόμενοι όλων των ειδικοτήτων, στη μονάδα που αναβάθμισε πλήρως τη συγκεκριμένη περιοχή των Αθηνών.

Όπως είπε ο κ. Σιγανός χθες, το 2023 με την ωρίμανση των καινούριων επενδύσεων, η ZEUS αναμένει έναν κύκλο εργασιών κοντά στα 110 εκατ. ευρώ.

Πλέον η ZEUS International έχει παρουσία, είτε μέσω ιδιοκτησίας είτε κυρίως μέσω διαχείρισης σε σημεία κλειδιά της Μεσογείου και της Ευρώπης, όπως Κρήτη, Χαλκιδική, Αττική, Κω, Μιλάνο, Γένοβα, Λευκωσία και Βουκουρέστι. Η εταιρεία συνεργάζεται με διεθνείς αλυσίδες όπως Wyndham Hotels & Resorts, Hilton Worldwide Holdings Inc., Radisson Hotel Group και Marriott International, έχοντας καταστεί πλέον ένα premium hospitality brand.

Σύμφωνα με τον κ. Σιγανό, πλέον η αξία του υπό διαχείριση χαρτοφυλακίου ξενοδοχείων που έχει υπό την ομπρέλα της η εταιρεία υπερβαίνει το 1 δισ. ευρώ. Στόχος για την επόμενη πενταετία είναι να υπάρχει ένα ξενοδοχείο by Zeus σε κάθε μεγάλη ευρωπαϊκή πόλη, ενώ για το 2023 αιχμές του δόρατος θα είναι το Ajul Luxury Hotel & Spa Resort στη Χαλκιδική και το πλήρως ανακαινισμένο Wyndham Grand Crete Mirabello Βay στον Άγιο Νικόλαο Κρήτης, τα οποία αποτελούν δύο από τα κορυφαία project της ZEUS.

Το Ajul Luxury Hotel & Spa Resort αποτελείται από 171 δωμάτια, μπανγκαλόου των 100 τ.μ., σουίτες 150 τ.μ. και βίλες άνω των 220 τ.μ., ενώ το φθινόπωρο του ‘23 θα προστεθούν ακόμα 89 premium δωμάτια και βίλες με ιδιωτικές πισίνες και κήπους, αυξάνοντας το συνολικό αριθμό τους στα 260. To resort πλαισιώνεται από πέντε υπαίθριες πισίνες, εστιατόρια, μπαρ, εγκαταστάσεις Spa & Fitness, γήπεδα κ.λπ.

Το πλήρως ανακαινισμένο Wyndham Grand Crete Mirabello Bay το οποίο ανήκει στη ZEUS International, είναι ένα προνομιακό resort που υπεβλήθη σε επανασχεδιασμό το 2019 και ανακαίνιση το 2022 για τον εκσυγχρονισμό των δωματίων και την αναβάθμιση της εμπειρίας των επισκεπτών.

Μετά και την τρίτη φάση της ανακαίνισης, που ολοκληρώνεται οσονούπω και περιλαμβάνει 108 δωμάτια, το Wyndham Grand Crete Mirabello Bay, σύμφωνα με τον κ. Σιγανό φιλοδοξεί να εδραιωθεί ως ένα από τα κορυφαία στον τουρισμό υπερπολυτελείας στην Κρήτη. Διαθέτει 318 δωμάτια με 115 ιδιωτικές πισίνες, ιδιωτική μαρίνα (τη μεγαλύτερη εντός ξενοδοχειακής μονάδας, ιδιόκτητη μαρίνα της Κρήτης), εστιατόρια κ.λπ.

Επίσης, η ZEUS απέκτησε το Ammos Resort, τεσσάρων αστέρων που βρίσκεται στο νησί της Κω, στο χωριό Μαστιχάρι. Φέτος το ξενοδοχείο θα λειτουργήσει ως έχει αλλά από την επόμενη σεζόν θα γίνει ολική ανακαίνιση και παράλληλα θα χτιστούν νέα δωμάτια σε παρακείμενα οικόπεδα, ώστε να φτάσει σε δύο – τρία χρόνια στα 260 δωμάτια από τα 114 που είναι σήμερα.

Η Αθήνα έχει momentum περαιτέρω ανάπτυξης

Ο κ. Σιγανός, αναφερόμενος στη δυναμική που έχει η Ελλάδα και η Αθήνα στο τουριστικό προϊόν, τόνισε πως η ελληνική πρωτεύουσα του θυμίζει το Βερολίνο πριν από 12-15 χρόνια. Ανέφερε πως οι τιμές στο real estate πριν από 15 χρόνια ήταν περίπου στα επίπεδα της Αθήνας σήμερα, ενώ πλέον η γερμανική πρωτεύουσα έχει «πάρει οκτώ με δέκα φορές πάνω». Το ίδιο πιστεύει ότι μπορεί να γίνει και με τις τιμές ανά δωμάτιο, που στην Αθήνα παραμένουν χαμηλές, παρά το momentum.

Τόνισε πως μολονότι στην Αθήνα διπλασιάστηκε η δυναμικότητα τα τελευταία 7-8 χρόνια, εντούτοις παραμένει – ως συνολική επισκεψιμότητα – πολύ χαμηλά συγκριτικά με άλλες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες. Και τούτο διότι έχει μεγάλη εποχικότητα, αντιθέτως με άλλες πρωτεύουσες που είναι φουλ όλο το χρόνο. Σημείωσε ότι αυτό πάει να αλλάξει λίγο, χαρακτηρίζοντας τα φετινά Χριστούγεννα ως τα κορυφαία – από πλευράς τουριστικών αφίξεων – στην ιστορία της Αθήνας και της χώρας ευρύτερα, όμως «παραμένουμε πολύ χαμηλά, τα περιθώρια είναι τεράστια».

Επίσης ανέφερε το παράδειγμα της Βουδαπέστης που έχει 21 εκατ. επισκέπτες το χρόνο, όταν όλη η Ελλάδα –που είναι εκ των κορυφαίων τουριστικών brands διεθνώς- το 2019 που έγινε ρεκόρ είχε 30 εκατ. αφίξεις. «Η Αθήνα μπορεί εύκολα να διπλασιάσει το τουριστικό της εκτόπισμα», σημείωσε ο επικεφαλής της ZEUS. Παράλληλα, συμπλήρωσε πως «σήμερα ο άνθρωπος “διψάει” να ταξιδέψει και να ζήσει. Αυτό, υποσκελίζει οποιοδήποτε οικονομική δυσκολία. Ζούμε σε ένα ευλογημένο μέρος του κόσμου, που έχει ακόμη μεγάλα περιθώρια εξέλιξης και ωρίμανσης στο τουριστικό προϊόν».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Νέες μεγάλες επενδύσεις σε ξενοδοχεία από τη Zeus International

Στις εξαιρετικές προοπτικές του τουρισμού στην Ελλάδα αλλά και στις υπόλοιπες χώρες που δραστηριοποιείται εξακολουθεί να ποντάρει η ελληνικών συμφερόντων Zeus International υλοποιώντας σημαντικές επενδύσεις εξαγορών ξενοδοχείων και ανακαινίσεων.
Xenodoxeia, Hotels, Ellada
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Leader στον υπερπολυτελή τουρισμό θέλει να γίνει η Grivalia Hospitality

Επενδύσεις εκατοντάδων εκατομμυρίων και επιλογή της Ελλάδας για την έδρα των δραστηριοτήτων της εταιρείας. Η νέα μεγάλη επένδυση αξίας 280 εκατ. ευρώ στην «Καραϊβική της Ελλάδας» και το χαρτοφυλάκιο των ξενοδοχείων.
businessdaily_Azur Selection Meganisi
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Προτίμησε το Euronext αντί της Αθήνας η ελληνική Azur Selection

Η ελληνικών συμφερόντων εταιρεία Azur Selection κάνει χρηματιστηριακό ντεμπούτο στη μικρή αγορά του γαλλικού Euronext. Επενδύει σε ξενοδοχεία και ακίνητα στην Αθήνα, τη Μύκονο και άλλες περιοχές, ενώ έχει σχέδια για τη γαλλική Ριβιέρα.