Θετικά αποτιμά το 2022 η διοίκηση των Αττικών Πολυκαταστημάτων, αλλά και τις πρώτες ημέρες του 2023, ως προς την ψυχολογία των καταναλωτών και την αγοραστική κίνηση. Μιλώντας στο BD, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, κ. Δημοσθένης Μπούμης, σημείωσε το πολύ θετικό τελευταίο τρίμηνο του έτους, υπογραμμίζοντας ειδικότερα την ικανοποίηση του για την τόνωση της αγοραστικής κίνησης τις τελευταίες δύο εβδομάδες του Δεκεμβρίου. «Ο κόσμος είχε καλή διάθεση κι έκανε αγορές», επισημαίνει ο ίδιος, κάνοντας λόγο για βελτιωμένη εικόνα στο σύνολο των πολυκαταστημάτων Attica.
Σύμφωνα με τον κ. Μπούμη, οι πωλήσεις συνολικά το 2022 επανήλθαν στα επίπεδα του 2019, μετά από δύο δύσκολα έτη, προσφέροντας ικανοποίηση για την απόδοση των επενδύσεων που έγιναν την προηγούμενη διετία κι εξακολουθούν να υλοποιούνται και μέσα στο 2023. Σημειώνεται ότι οι πωλήσεις των Αττικών Πολυκαταστημάτων είχαν διαμορφωθεί σε 183 εκατ ευρώ το 2019, για να υποχωρήσουν σε 98,8 το 2020 και να ανακάμψουν σε 144 εκατ ευρώ το 2021. Ο κ. Μπούμης σημειώνει περαιτέρω ότι η εταιρεία υλοποιεί εδώ και αρκετό καιρό αυτό που αποκαλεί "elevation project", δηλαδή την αναβάθμιση της εμπειρίας του αγοραστή/επισκέπτη από κάθε πλευρά, είτε στα φυσικά καταστήματα είτε στο ψηφιακό περιβάλλον.
Βασικές παράμετροι αυτής της προσπάθειας είναι τόσο η αισθητική αναβάθμιση των χώρων των πολυκαταστημάτων -χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα του Attica στο Citylink όπου πλέον λειτουργεί cafe, wine bar αλλά και κομμωτήριο- όσο και η δημιουργία εμπορικών χώρων με φυσικό φως καθώς και με πιο ιδιαίτερες συλλογές -luxury boutiques με συγκεκριμένα brands στο ανδρικό τμήμα αλλά και στο γυναικείο- αλλά και η συνεχής εκπαίδευση του προσωπικού των καταστημάτων, ώστε να είναι σε θέση να εξυπηρετούν με τον βέλτιστο τρόπο τον πελάτη. Παράλληλα, η εταιρεία εμπλουτίζει συνεχώς την γκάμα των διαθέσιμων ειδών στο ηλεκτρονικό της κατάστημα, προσθέτοντας νέες κατηγορίες προϊόντων, όπως μαγιώ, ρούχα κι αξεσουάρ αλλά και τις υπηρεσίες Loyalty σε συνεργασία με την Aegean, ενώ έμφαση δίνεται επίσης στην δυνατότητα παραγγελίας online και παραλαβής από το κατάστημα -υπηρεσία click & collect- σε μία πρωτοβουλία που φέρνει πιο κοντά τους πελάτες του e-shop.
Ως προς το τελευταίο, ο κ. Μπούμης αναφέρει ότι η κατηγορία των καλλυντικών είναι εκείνη με τις πιο αξιοσημείωτες επιδόσεις, πραγματοποιώντας περίπου το 15% των πωλήσεων των φυσικών καταστημάτων. Νέες προσθήκες ως προς τις μάρκες καλλυντικών αποτελούν δε τα Rituals, Aesop και L’Occitane, ενώ θα ακολουθήσουν κι άλλα το επόμενο διάστημα. Ως προς τις συλλογές ρούχων, περισσότερα από 20 νέα brands προστίθενται το επόμενη διάστημα στους χώρους των πολυκαταστημάτων Attica, όπως μεταξύ άλλων τα Marni, JW Anderson, Ganni, Self-Portrait, και Ami Paris στα υποδήματα.
Σημειώνεται τέλος ότι μέσα στον Μάρτιο προγραμματίζεται το άνοιγμα του καταστήματος Boss στο εμπορικό κέντρο Golden Hall και παράλληλα αναμένεται η ολοκλήρωση των έργων επέκτασης του ορόφου κατά 2.000 τμ στον 5ο όροφο του Attica στο Citylink.