ΓΔ: 1397.63 0.94% Τζίρος: 86.84 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 DATA
emporio, eshop, e-commerce
Φώτο: Shutterstock

Διευρύνουν τη συνεργασία τους στο ηλεκτρονικό εμπόριο Skroutz και Softone

Η στρατηγική συμμαχία των δυο εταιρειών θα δώσει την δυνατότητα στις επιχειρήσεις να εισάγουν τα προϊόντα τους στο skroutz marketplace μέσα από το περιβάλλον της εμπορικής τους εφαρμογής, ανεξάρτητα από το εάν διαθέτουν ηλεκτρονικό κατάστημα ή όχι.

Ο όμιλος εταιρειών SOFTONE και η Skroutz ανακοίνωσαν ότι διευρύνουν την πολυετή κι επιτυχημένη συνεργασία τους, παρέχοντας στους πελάτες τους τη δυνατότητα να αναπτύξουν περαιτέρω τη δυναμική των πωλήσεών τους μέσα από την πλήρη αυτοματοποίηση των διαδικασιών ηλεκτρονικής διάθεσης των προϊόντων τους.

Μετά το Prosvasis GO, που αποτέλεσε το πρώτο integration μίας λύσης λογισμικού της αγοράς με το skroutz marketplace, οι δύο οργανισμοί επεκτείνουν τη real-time διασύνδεση της μεγαλύτερης πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου με το σύνολο των εμπορικών εφαρμογών του ομίλου SOFTONE,καθώς και τη νέα πρωτοποριακή λύση λιανικής GO RetailOn Cloud.

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, αξιοποιώντας προηγμένες τεχνολογίες επικοινωνίας και ταχύτατης, ασφαλούς μεταφοράς δεδομένων, η διασύνδεση επιτρέπει στις επιχειρήσεις να διαχειρίζονται το σύνολο των συναλλαγών -και των σχετικών εργασιών τους- με το skroutzmarketplace, μέσα από το περιβάλλον των εφαρμογών SOFTONE

Αυτοματοποιημένα, χωρίς λάθη ή καθυστερήσεις στη λήψη, δρομολόγηση και εκτέλεση των παραγγελιών, συμβάλλοντας με τον τρόπο αυτό στη βελτίωση της εξυπηρέτησης των τελικών πελατών τους. Με τη διεύρυνση του integration των λύσεων των δύο κορυφαίων οργανισμών, οι επιχειρήσεις έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν τα προϊόντα τους στο skroutz marketplace μέσα από το περιβάλλον της εμπορικής τους εφαρμογής, ανεξάρτητα από το εάν διαθέτουν ηλεκτρονικό κατάστημα ή όχι. Την ίδια στιγμή, αυτή ενημερώνεται σε πραγματικό χρόνο με τα στοιχεία των παραγγελιών που καταχωρούνται στο skroutz, δημιουργώντας αυτόματα όλες τις απαραίτητες εγγραφές, χωρίς χειροκίνητες καταχωρήσεις.

Όπως υπογράμμισαν εκπρόσωποι των δύο πλευρών, η στρατηγική συνεργασία του ομίλου SOFTONE και της Skroutz εναρμονίζεται πλήρως με τη γενικότερη φιλοσοφία των δύο οργανισμών αναφορικά με την αξιοποίηση της καινοτομίας, αντανακλώντας παράλληλα την κοινή δέσμευσή τους για τη συστηματική εισαγωγή ψηφιακών λύσεων που αναβαθμίζουν έμπρακτα την καθημερινή λειτουργία των ελληνικών επιχειρήσεων.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

skroutz
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ξεπέρασε τα 50 ευρώ η μέση αξία καλαθιού του Skroutz στο πεντάμηνο

Στο πρώτο πεντάμηνο του 2023 έχουν πραγματοποιηθεί 3 εκατ. παραγγελίες που έχουν πληρωθεί μέσω χρεωστικής. Κερδίζουν συνεχώς έδαφος οι αγορές με δόσεις με την μέση αξία καλαθιού να διαμορφώνεται στα 450 ευρώ.
skroutz
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Τι ψώνισαν οι Έλληνες την περίοδο του Πάσχα μέσω της Skroutz

Αύξηση παρουσίασε η μέση τιμή του καλαθιού του καταναλωτή αγγίζοντας τα 60 ευρώ σχεδόν, αύξηση της τάξεως του 16,65% εν συγκρίσει με πέρυσι. Την ίδια στιγμή σημαντικά αυξήθηκε και ο αριθμός των παραγγελιών.