ΓΔ: 1396.22 -0.10% Τζίρος: 54.29 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 15:11:30 DATA
Φώτο: Attica

Αττικά Πολυκαταστήματα: Νέες συνεργασίες και πωλήσεις πάνω από το 2019

Ενισχυμένες οι πωλήσεις το δίμηνο Σεπτεμβρίου - Οκτωβρίου να χαρίζει χαμόγελα με ώθηση και από τον τουρισμό. Ολοκλήρωση της επέκτασης του CityLink, νέο κατάστημα Hugo Boss στο Golden Hall την προσεχή άνοιξη.

Ένα νέο κατάστημα της γερμανικής φίρμας ένδυσης Hugo Boss πρόκειται να ανοίξει στους χώρους του εμπορικού κέντρου Golden Hall από τον όμιλο των Αττικών Πολυκαταστημάτων μέσα στην άνοιξη, επεκτείνοντας την παρουσία της εταιρείας στον χώρο της λιανικής. Όπως σημειώνει στο BD ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, κ. Δημοσθένης Μπούμης, το νέο κατάστημα θα διαθέτει τις πλήρεις συλλογές ανδρικών και γυναικείων ειδών της γερμανικής φίρμας, συμπληρώνοντας ιδανικά το χαρτοφυλάκιο των συνεργαζόμενων brands που η εταιρεία έχει συγκεντρώσει τα τελευταία χρόνια.

Τα πολυκαταστήματα Attica καταγράφουν πολύ θετικές επιδόσεις αυτή την περίοδο, επιδεικνύοντας ανθεκτικότητα παρά την δύσκολη συγκυρία για το λιανεμπόριο συνολικά, εξαιτίας των πληθωριστικών πιέσεων. Σύμφωνα με τον κ. Μπούμη, τόσο ο Σεπτέμβριος όσο και ο Οκτώβριος εξελίσσονται μέχρι στιγμής σε επίπεδα πολύ κοντά με το αντίστοιχο διάστημα του 2019, από την άποψη των εσόδων, επιβεβαιώνοντας τις εκτιμήσεις της διοίκησης για ένα πολύ θετικό κλείσιμο του έτους, με αυξημένο τζίρο σε σχέση με πέρσι και πολύ κοντά στα επίπεδα του προπανδημικού έτους.

Έλληνες καταναλωτές αλλά και ξένοι τουρίστες που εξακολουθούν να επισκέπτονται την χώρα μας τονώνουν τα έσοδα ειδικά των πολυκαταστημάτων στο κέντρο της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, με κατηγορίες ενδυμάτων όπως τα επίσημα ενδύματα και τα κοστούμια να παρουσιάζουν αύξηση της ζήτησης, στην βάση της ανάκαμψης των κοινωνικών εκδηλώσεων.

Ο κ. Μπούμης σημειώνει επίσης την πολύ καλή υποδοχή που επιφυλάσσει το αγοραστικό κοινό των Attica και στα νέα εμπορικά σήματα που προστέθηκαν στους χώρους των πολυκαταστημάτων μέσα στο φθινόπωρο, όπως είναι τα Philip Plein, Santoni και C.P. Company μεταξύ άλλων, εμπλουτίζοντας τον πιο premium χώρο του πρώτο ορόφου στο CityLink. Ομοιόμορφα και ικανοποιητικά κινείται επίσης η ζήτηση και στα καλλυντικά, μεταξύ προϊόντων μακιγιάζ, περιποίησης κι αρωμάτων, κι αυτό παρά το γεγονός ότι έχουν γίνει αυξήσεις τιμών από αρκετές εταιρείες τόσο της επιλεκτικής όσο και της ευρείας διανομής, αλλά και την διενέργεια λιγότερων προωθητικών ενεργειών σε σχέση με τις προηγούμενες δύο χρονιές.

Σημειώνεται ότι η Αττικά Πολυκαταστήματα έκλεισε τη χρήση του 2021 με αύξηση πωλήσεων κατά 46% συγκριτικά με το 2019, στα 144 εκατ ευρώ και με εντυπωσιακά ενισχυμένα κέρδη EBITDA, ύψους 14,5 εκατ ευρώ.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Νέες φίρμες στα πολυκαταστήματα Attica, διψήφια αύξηση πωλήσεων το 2023

Διεύρυνση εμπορικών συνεργασιών με νέα διεθνή brands, τόσο στην ένδυση όσο και στα καλλυντικά. Μέχρι τον Σεπτέμβριο η ριζική ανακαίνιση του Attica στο Golden Hall. Αύξηση πωλήσεων 12% και καθαρών κερδών 25% το 2023.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Το σχέδιο των πολυκαταστημάτων Attica για αύξηση ηλεκτρονικών πωλήσεων

Νέα είδη ένδυσης και υπόδυσης θα προστεθούν στο ηλεκτρονικό κατάστημα από το φθινόπωρο, τονίζει στο BD ο διευθύνων σύμβουλος της Αττικά Πολυκαταστήματα, Δ. Μπούμης. Στα επίπεδα του 2019 οι πωλήσεις του 2022.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στα μεγέθη προ πανδημίας επιστρέφουν τα πολυκαταστήματα Attica

Η εταιρεία θα κλείσει το φετινό έτος ελαφρώς χαμηλότερα από το 2019, έχοντας καταγράψει πολύ θετικές επιδόσεις μέχρι στιγμής. Σε εξέλιξη η περαιτέρω επέκταση του Attica στο CityLink και η διάθεση νέων σημάτων από τον χώρο της μόδας.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Νέες φίρμες στα πολυκαταστήματα Attica, επιστροφή στα μεγέθη του 2019

Διεύρυνση του portfolio επώνυμων εταιρειών στο χώρο της ένδυσης και συζητήσεις με Lamda για δύο καταστήματα στο Ελληνικό. Τον Μάρτιο και Απρίλιο τα μεγέθη επέστρεψαν στα προ πανδημίας επίπεδα.