Δυναμική είσοδο στο γυναικείο υπόδημα σχεδιάζει για φέτος η ελληνική εταιρεία παραγωγής υποδημάτων Boss Shoes, η οποία είναι κυρίως γνωστή στην αγορά για τα ποιοτικά ανδρικά της υποδήματα. Παράλληλα, η εταιρεία επενδύει στην ψηφιακή της παρουσία, ενισχύοντας το ηλεκτρονικό της κατάστημα κι επενδύοντας σε διαφημιστικές καμπάνιες μέσω των κοινωνικών δικτύων, διαβλέποντας την αυξανόμενη δυναμική τους.
Η Boss λειτουργεί σήμερα ένα κατάστημα λιανικής στην Αθήνα καθώς κι ένα shop-in-shop στο πολυκατάστημα Notos Galleries, ενώ διαθέτει σημαντικό αριθμό συνεργατών χονδρικής σε όλη την χώρα, οι οποίοι αποτελούν τον βασικό κορμό των εσόδων της.
«Είμαστε μία εταιρεία που σε ποσοστό 99% στηριζόμαστε στους συνεργάτες χονδρικής, ωστόσο, εξετάζουμε το ενδεχόμενο περαιτέρω επέκτασης της παρουσίας μας και στην αγορά της λιανικής, μέσα από το άνοιγμα δύο ή τριών νέων σημείων», αναφέρει στο BD ο κ. Ρότζερ Βρεχόπουλος, εκπροσωπώντας τη δεύτερη γενιά στην διοίκηση της ελληνικής εταιρείας.
Το δειγματολόγιο είναι ήδη έτοιμο για τη διάθεση μίας περιορισμένης συλλογής γυναικείων υποδημάτων με την υπογραφή Boss Shoes, στο δίκτυο των συνεργατών χονδρικής της εταιρείας, από την άνοιξη του 2023, μετά τη θετική υποδοχή που είχε η συλλογή στο μοναδικό κατάστημα της εταιρείας στην Γλυφάδα, το προηγούμενο διάστημα.
Αν και η κατανάλωση στην Ελλάδα έχει συρρικνωθεί την τελευταία δεκαετία, η Boss Shoes είναι μεταξύ των λίγων εταιρειών που διατηρεί την παραγωγική δυναμική της, δημιουργώντας υποδήματα για γνωστά brands του εξωτερικού, και υποστηρίζοντας παράλληλα το δικό της εμπορικό σήμα.
«Πέραν του δικού μας σήματος, έχουμε αναλάβει επίσης την χονδρική διάθεση σε υποδήματα και τσάντες για την αμερικανική φίρμα US Polo Association, καθώς και την παραγωγή των υποδημάτων με την υπογραφή O’Neill και Lee Cooper για την Ελλάδα», σημειώνει ο κ. Βρεχόπουλος.
Σε ό,τι αφορά τις οικονομικές επιδόσεις, ο κ. Βρεχόπουλος επισημαίνει ότι το 2022 εξελίσσεται πολύ θετικά για την Boss Shoes, σε συνέχεια ενός επίσης προσοδοφόρου έτους. Ειδικότερα, η εταιρεία έκλεισε το 2021 με αυξημένες πωλήσεις κατά 23%, συνολικού ύψους 3,12 εκατ ευρώ, έναντι πωλήσεων ύψους 2,54 εκατ ευρώ το 2020, ενώ βελτίωσε τα μεικτά της αποτελέσματα κατά 47%, στα 988.546 ευρώ.
Τα κέρδη EBITDA ενισχύθηκαν κατά 15,6%, στα 191.474 ευρώ, ενώ τα κέρδη προ φόρων υπερδιπλασιάστηκαν το 2021 σε 105.109 ευρώ, έναντι 43.546 ευρώ το 2020 κι ανάλογη εξέλιξη είχαν και τα κέρδη μετά φόρων, διαμορφούμενα σε 81.985 ευρώ, έναντι 30.000 ευρώ το 2020.
Αξίζει να σημειωθεί τέλος ότι η νέα γυναικεία συλλογή με την υπογραφή Boss Shoes κατατάσσεται στην κατηγορία premium, η οποία εμφανίζει σημαντική δυναμική διεθνώς. Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη της Future Market Insights, η παγκόσμια αγορά γυναικείων υποδημάτων αναμένεται να αγγίξει σε αξία τα 39 δισ δολάρια μέχρι το 2029, από 30 δισ. που υπολογίζεται σήμερα, αποτελώντας το 10% - 12% της παγκόσμιας αγοράς υποδημάτων.