ΓΔ: 1390.49 0.56% Τζίρος: 113.37 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02 DATA
Φώτο: Attica

Στα μεγέθη προ πανδημίας επιστρέφουν τα πολυκαταστήματα Attica

Η εταιρεία θα κλείσει το φετινό έτος ελαφρώς χαμηλότερα από το 2019, έχοντας καταγράψει πολύ θετικές επιδόσεις μέχρι στιγμής. Σε εξέλιξη η περαιτέρω επέκταση του Attica στο CityLink και η διάθεση νέων σημάτων από τον χώρο της μόδας.

Νέα επέκταση των χώρων του πολυκαταστήματος Attica στο κέντρο της Αθήνας υλοποιεί η εταιρεία Αττικά Πολυκαταστήματα, ενώ στον σχεδιασμό της  για την φετινή χρονιά συμπεριλαμβάνεται και η προσθήκη νέων εταιρειών μόδας, ως αποκλειστικός αντιπρόσωπος.

Όπως σημειώνει στο Business Daily ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, κ. Δημοσθένης Μπούμης, το 2022 εξελίσσεται καλύτερα του αναμενομένου για την εταιρεία, παρά το δυσμενές ξεκίνημα κατά το πρώτο δίμηνο. Έτσι, το οκτάμηνο φέτος κινείται πολύ κοντά στα μεγέθη του 2019, με μικρές αυξομειώσεις ανά μήνα σε επίπεδο πωλήσεων, με αποτέλεσμα συνολικά το 2022 να εκτιμάται ότι θα κλείσει οριακά χαμηλότερα του 2019, σε μονοψήφιο ποσοστό.

Ο κ. Μπούμης σημειώνει μάλιστα ότι τα έσοδα της Αττικά Πολυκαταστήματα ενισχύονται φέτος χάρη και στους Έλληνες καταναλωτές, ενώ τα πιο κεντρικά σημεία στο CityLink στην Αθήνα και στο κέντρο της Θεσσαλονίκης δείχνουν να επωφελούνται και από τις αυξημένες τουριστικές ροές.

Ειδικότερα, οι αγορές tax free φέτος εκτιμάται ότι θα συνεισφέρουν περί το 7% των συνολικών πωλήσεων των πολυκαταστημάτων φέτος, έναντι 10% που ήταν προ πανδημίας. Ο κ. Μπούμης επισημαίνει ότι Αμερικανοί, Ισραηλινοί και Ευρωπαίοι επισκέπτες συνεισέφεραν στην διατήρηση των συγκεκριμένων εσόδων σε ικανοποιητικά επίπεδα, ωστόσο, καθίσταται εμφανές ότι η δυναμική των Κινέζων επισκεπτών που απουσιάζουν και φέτος δύσκολα αναπληρώνεται.

Σε εξέλιξη βρίσκεται, εξάλλου, η επέκταση του πέμπτου ορόφου του πολυκαταστήματος Attica στο κέντρο της Αθήνας, κατά 2.000 τμ, με χρονικό ορίζοντα ολοκλήρωσης τον Μάρτιο. Στον συγκεκριμένο χώρο θα διατίθενται ρούχα και αξεσουάρ τόσο από ήδη υπάρχοντα brands όσο και από νέα που θα προστεθούν από την άνοιξη. Ήδη πάντως, η εταιρεία φέρνει στην αγορά νέες εταιρείες όπως οι Common Project, C.P. Company, James Pierce, Victoria Beckham καθώς και Philip Plein, στοχεύοντας ιδιαίτερα σε συλλογές που εμπίπτουν στην κατηγορία της προσιτής πολυτέλειας.

Ικανοποιητικές κρίνονται επίσης οι επιδόσεις του ηλεκτρονικού καταστήματος των attica, με τα καλλυντικά να κυριαρχούν στις προτιμήσεις των επισκεπτών του, ενώ σταδιακά μέσα στο φθινόπωρο το προϊοντικό μίγμα του atticadps.gr θα εμπλουτίζεται με περισσότερα ρούχα και αξεσουάρ. Όπως σημειώνει ο κ. Μπούμης, πολλοί καταναλωτές επιλέγουν να αναζητήσουν διαδικτυακά το είδος που τους ενδιαφέρει και στην συνέχεια να το αγοράσουν σε φυσικό κατάστημα, επιλογή που πριμοδοτεί τα πολυκαταστήματα δεδομένης της μεγάλης ποικιλίας ειδών που διαθέτουν.

Υπενθυμίζεται ακόμη ότι, σε συνεργασία με την Lamda Development, η Αττικά Πολυκαταστήματα σχεδιάζει την λειτουργία δύο νέων Attica στους χώρους του Ελληνικού, ενός μεγάλου στο πιο εμπορικό τμήμα της ανάπτυξης, επί της λεωφόρου Βουλιαγμάνης, στο οποίο θα διατίθενται τσάντες, καλλυντικά, ενδύματα και υποδήματα, καθώς κι ενός μικρότερου Attica retail spot στους χώρους της Marina Galleria, με έμφαση σε πιο πολυτελή είδη. Το χρονοδιάγραμμα λειτουργίας τους θα αποσαφηνιστεί τους επόμενους μήνες, αναλόγως και της προόδου των εργασιών της Lamda εν γένει στο Ελληνικό.

Σημειώνεται τέλος ότι η Αττικά Πολυκαταστήματα έκλεισε την χρήση του 2021 με πωλήσεις ύψους 144 εκατ ευρώ, ενισχυμένες κατά 46% συγκριτικά με το 2020 (98,8 εκατ ευρώ) αλλά μειωμένες κατά 22% συγκριτικά με το 2019 (183,7 εκατ ευρώ), ενώ τα κέρδη EBITDA ανέκαμψαν εντυπωσιακά σε 14,5 εκατ ευρώ, έναντι 4,5 εκατ ευρώ το 2020 και 18 εκατ ευρώ το 2019.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Νέες φίρμες στα πολυκαταστήματα Attica, διψήφια αύξηση πωλήσεων το 2023

Διεύρυνση εμπορικών συνεργασιών με νέα διεθνή brands, τόσο στην ένδυση όσο και στα καλλυντικά. Μέχρι τον Σεπτέμβριο η ριζική ανακαίνιση του Attica στο Golden Hall. Αύξηση πωλήσεων 12% και καθαρών κερδών 25% το 2023.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Το σχέδιο των πολυκαταστημάτων Attica για αύξηση ηλεκτρονικών πωλήσεων

Νέα είδη ένδυσης και υπόδυσης θα προστεθούν στο ηλεκτρονικό κατάστημα από το φθινόπωρο, τονίζει στο BD ο διευθύνων σύμβουλος της Αττικά Πολυκαταστήματα, Δ. Μπούμης. Στα επίπεδα του 2019 οι πωλήσεις του 2022.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Τριπλασιασμός ηλεκτρονικών πωλήσεων για τα Αττικά Πολυκαταστήματα

Η εκτίναξη των μεγεθών του ηλεκτρονικού καταστήματος του ομίλου αποδίδεται στην στροφή των καταναλωτών στο ψηφιακό κανάλι και στον εμπλουτισμό της προϊοντικής γκάμας. Στο -30% η πτώση πωλήσεων για το 2020.