Σε περαιτέρω ενίσχυση των οικονομικών της μεγεθών προσβλέπει η διοίκηση της Αττικά Πολυκαταστήματα ΑΕ για το τρέχον έτος, καθώς ολοκληρώνει επενδύσεις ύψους 5,5 εκατ. ευρώ για την ανακαίνιση κι επέκταση του καταστήματος Attica στο CityLink.
Όπως επισημαίνει στο BD ο Οικονομικός Διευθυντής της εταιρείας, κ. Διονύσης Δουλαβέρης, οι πωλήσεις αναμένεται να αυξηθούν περί το 2% φέτος συγκριτικά με πέρσι, οπότε είχαν διαμορφωθεί σε 181,3 εκατ. ευρώ, ενώ περί το 2%-3% αναμένεται να αυξηθούν τα λειτουργικά της κέρδη, από 16,2 εκατ. ευρώ πέρσι.
«Εντυπωσιακότερη θα είναι η αύξηση στα κέρδη EBITDA της εταιρείας, περί το 15% φέτος, εξαιτίας της εφαρμογής του διεθνούς προτύπου 16», σημειώνει ο κ. Δουλαβέρης, υπογραμμίζοντας ότι η εταιρεία έχει μηδενικό δανεισμό, ενώ έχει διαθέσει επενδυτικά κεφάλαια συνολικού ύψους 60 εκατ. ευρώ από την αρχή της λειτουργίας της το 2005.
Πωλήσεις on-line
Πέραν της φυσικής επέκτασης του καταστήματος στο CityLink, κατά 4.000 τμ, η διοίκηση της εταιρείας σχεδιάζει την δραστηριοποίησή της και στις διαδικτυακές αγορές, σε συνέχεια του πολύ επιτυχημένου λανσαρίσματος του atticabeauty.gr, του ηλεκτρονικού της πολυκαταστήματος καλλυντικών.
Ειδικότερα, μέσα στο 2020 αναμένεται το λανσάρισμα του online καταστήματος Attica, μέσω της διάθεσης αρχικά αξεσουάρ και στην συνέχεια όλων των brands ένδυσης και υπόδησης που είναι διαθέσιμα στο φυσικό κατάστημα. «Πρόκειται για μία δραστηριότητα που μπορεί να προσθέσει σταδιακά έως και 25 εκατ. ευρώ σε ετήσιες πωλήσεις», σημειώνει ο κ. Δουλαβέρης.
Οι εκτιμήσεις αυτές αντανακλούν την αισιόδοξη οπτική της διοίκησης της εταιρείας σε ό,τι αφορά το μέλλον του retail, που αδιαμφισβήτητα βρίσκεται και στο Διαδίκτυο, ενώ στηρίζονται και στις εκπληκτικές επιδόσεις του atticabeauty.gr, το οποίο δείχνει να «τρέχει» με ρυθμούς της τάξης του 70%.
Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις του ανήλθαν σε 3,2 εκατ. ευρώ το 2018, έτος έναρξης της λειτουργίας του, ενώ για φέτος εκτιμάται ότι θα αγγίξουν τα 5,6 εκατ. ευρώ. Το atticabeauty.gr λειτουργεί μέσω της θυγατρικής εταιρείας Cosmobrands, στις επιδιώξεις της οποίας είναι η αντιπροσώπευση νέων εμπορικών σημάτων κατ’αποκλειστικότητα –ήδη διαθέτει την Acqua di Parma μεταξύ άλλων- ενώ βρίσκεται σε επαφές για την κατοχύρωση και της Shiseido, ενός brand που αναμένεται να προσθέσει έως και 10 εκατ. ευρώ στις ετήσιες πωλήσεις της εταιρείας.
Τέλος, μέσω της συμμετοχής της σε ποσοστό 49% στη νέα εταιρεία Retail Vision United Distribution ΑΕ, η Αττικά Πολυκαταστήματα αντιπροσωπεύει στην Ελλάδα τα σήματα Samsonite και Scotch & Soda, τα οποία από κοινού της φέρνουν τζίρο περί τα 6 εκατ. ευρώ, ενώ στο εκτενές και διαρκώς επεκτεινόμενο portfolio της συγκαταλέγονται οι εταιρείες Armani Exchange, Zegna, Burberry, John Varvatos, Moncler και Hugo Boss.