Με διψήφιο ποσοστό ανάπτυξης εξακολουθεί να «τρέχει» η αλυσίδα επίπλων και οικιακού εξοπλισμού Jysk στη χώρα μας, στη βάση του ανοίγματος νέων καταστημάτων αλλά και των θετικών επιδόσεων του e-shop, κατατάσσοντας την Ελλάδα μεταξύ των κορυφαίων αγορών της δανέζικης εταιρείας. Οι πωλήσεις στα φυσικά καταστήματα καταγράφουν αύξηση άνω του 10% το πρώτο πεντάμηνο του έτους, ενώ άνω του 7% είναι ο ρυθμός αύξησης των εσόδων μέσω του e-shop, συγκριτικά με πέρσι.
Όπως σημειώνει στο BD, ο διευθυντής Μάρκετινγκ της εταιρείας, κ. Κώστας Δημόπουλος, το πλάνο ανάπτυξης για το τρέχον, τελευταίο τρίμηνο της δωδεκάμηνης οικονομικής χρήσης της αλυσίδας, προβλέπει το άνοιγμα ακόμη πέντε καταστημάτων, προσεχώς στην Πτολεμαϊδα, και εν συνεχεία σε Ζάκυνθο, Χαλκιδική, Βέροια και Σαλαμίνα, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό καταστημάτων Jysk σε 54 μέσα στο καλοκαίρι. Ο κ. Δημόπουλος υπογραμμίζει ειδικότερα τη συμβολή του νέου κέντρου logistics που η εταιρεία έθεσε σε λειτουργία στη Βουλγαρία για την καλύτερη εξυπηρέτηση μεταξύ άλλων και της ελληνικής αγοράς, με αποτέλεσμα την ταχύτερη διεκπεραίωση των αποστολών αλλά και την βελτιωμένη διαχείριση τυχόν ελλείψεων σε συγκεκριμένα προΪόντα.
Ο ίδιος σημειώνει ότι ο πόλεμος στην Ουκρανία δεν έχει επηρεάσει την Jysk από πλευράς παραγωγής, παρά μόνο από εμπορική σκοπιά, καθώς δεν υφίσταντο παραγωγικές εγκαταστάσεις στην χώρα, όμως τα καταστήματα της εκεί υπολειτουργούν, κι επιπλέον, η δανέζικη εταιρεία τερμάτισε την παρουσία της στην ρωσική αγορά. Εκτιμά ωστόσο ότι ο τερματισμός του πολέμου θα βοηθήσει στην αντιμετώπιση ελλείψεων σε κάποιους κωδικούς προϊόντων και φυσικά θα επαναφέρει σε κανονικότητα τις μεταφορές. Σε ό,τι αφορά το πληθωριστικό κύμα που παρατηρείται διεθνώς, ο κ. Δημόπουλος σημειώνει ότι αναπόφευκτα έχουν γίνει αναπροσαρμογές στις τιμές ορισμένων ειδών, οι οποίες εντούτοις εξισορροπούνται από την διάθεση ειδών με έκπτωση όλο τον χρόνο.
Σε ό,τι αφορά το δίκτυο καταστημάτων, το πλάνο ανάπτυξης για την επόμενη οικονομική χρήση (Σεπτέμβριος 2022-Αύγουστος 2023) προβλέπει την προσθήκη ακόμη 7 καταστημάτων, με το ενδιαφέρον να στρέφεται και σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, με απώτερο στόχο την λειτουργία συνολικά 75 σημείων Jysk στην χώρα μας την επόμενη τριετία.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η αλυσίδα έκλεισε την περσινή δωδεκάμηνη χρήση (Σεπτέμβριος 2020-Αύγουστος 2021) πραγματοποιώντας πωλήσεις ύψους 49,4 εκατ ευρώ, αυξημένες κατά 26,4% σε ετήσια βάση, και καταγράφοντας κέρδη προ φόρων 4,5 εκατ ευρώ, στη βάση της αυξημένης ζήτησης ειδικά για κατηγορίες ειδών όπως τα έπιπλα σπιτιού και κήπου, αλλά και τα στρώματα. Επιπλέον, η έως σήμερα εξέλιξη των πωλήσεων φέρνει την ελληνική θυγατρική εντός στόχων για την χρήση 2021/22.