Με αιχμή του δόρατος την καινοτομία και την βιωσιμότητα, η εταιρεία Παπουτσάνης στοχεύει σε ανάπτυξη με διψήφιο ποσοστό για φέτος, διαβλέποντας ευκαιρίες αύξησης του μεριδίου αγοράς της τόσο στα επώνυμα προϊόντα περιποίησης όσο και στην ξενοδοχειακή αγορά, ως βασικός προμηθευτής ποιοτικών προϊόντων σε ξενοδοχεία και καταλύματα.
Έτσι, έπειτα από πολυετή έρευνα που εκπόνησε το τμήμα R & D, η εταιρεία λάνσαρε πρόσφατα ένα πρωτοποριακό προϊόν καθημερινής καθαριότητας και υγιεινής των χεριών, το Natura Advanced Protect, το οποίο εξουδετερώνει το 99,9% των βακτηρίων σε μόλις 60 δευτερόλεπτα. Διαθέτει πλούσια φόρμουλα και είναι δερματολογικά ελεγμένο και εμπλουτισμένο με φυσικά προβιοτικά, που ενισχύουν την χλωρίδα της επιδερμίδας, ενώ διατίθεται σε δύο αρώματα: Extra Fresh και Active Clean.
Σύμφωνα με τη διευθύντρια Μάρκετινγκ της Παπουτσάνης, κ. Ειρήνη Χατζηιωακειμίδου, το νέο προϊόν έρχεται να απαντήσει στην ανάγκη των καταναλωτών για σωστή υγιεινή των χεριών, μετά από δύο έτη πανδημίας, η οποία άλλαξε βαθιά και μακροπρόθεσμα την σχέση των καταναλωτών με την καθαριότητα, αυξάνοντας παράλληλα την ζήτηση για αντιβακτηριακά προϊόντα.
Με την πράσινη καινοτομία να τίθεται στο επίκεντρο της στρατηγικής της Παπουτσάνης, η εταιρεία προχωρά σε μια ολική επαναφορά του εμβληματικού της brand KARAVAKI με πρωτοποριακά προϊόντα με θετικό περιβαλλοντικό πρόσημο και την είσοδό του σε νέες κατηγορίες. Ήδη, η αγορά αγκάλιασε τη νέα σειρά vegan προϊόντων Aromatics, το οποίο έλαβε τιμητική διάκριση στο 22ο Συνέδριο Μάρκετινγκ & Πωλήσεων.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η κατηγορία των ξενοδοχειακών προϊόντων κατέγραψε αύξηση πωλήσεων κατά 570% το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους συγκριτικά με πέρυσι, ενισχυόμενη από την εγχώρια αγορά όσο και από το εξωτερικό και προμηνύονται βελτιωμένες επιδόσεις στην διάρκεια της φετινής τουριστικής σεζόν. Αύξηση κατά 14% καταγράφηκε και στα προϊόντα τρίτων (βιομηχανικές πωλήσεις και ιδιωτική ετικέτα), η οποία προήλθε από την περαιτέρω ενίσχυση των συνεργασιών της Παπουτσάνης με πολυεθνικές εταιρείες, την διεύρυνση του πελατολογίου αλλά και της γκάμας των προσφερόμενων προϊόντων.
Στοχεύοντας στην δημιουργία προϊόντων βελτιωμένου οικολογικού αποτυπώματος, η εταιρεία έθεσε σε λειτουργία τη νέα μονάδα παραγωγής σαπωνόμαζας στο δεύτερο μισό του 2021, διπλασιάζοντας το παραγωγικό δυναμικό της σε αυτά τα προϊόντα, ξεκινώντας παράλληλα και την διάθεση συνθετικών σαπωνομαζών που χρησιμοποιούνται σε φυσικά προϊόντα με χαρακτηριστικά βιωσιμότητας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι εξαγωγές της Παπουτσάνης αυξήθηκαν κατά 74% το φετινό τρίμηνο συγκριτικά με πέρυσι, διαμορφούμενες σε 11,1 εκατ ευρώ, ενώ συνολικά ο κύκλος εργασιών της αυξήθηκε κατά 45%, αγγίζοντας τα 14,9 εκατ ευρώ, από 10,3 εκατ ευρώ το αντίστοιχο περσινό διάστημα, χάριν στην μερική επανεκκίνηση της ξενοδοχειακής αγοράς στην Ελλάδα και το εξωτερικό, τον διπλασιασμό των πωλήσεων ειδικών σαπωνομαζών στη διεθνή αγορά και στην ενίσχυση της παραγωγής προϊόντων για τρίτους.