ΓΔ: 0 0.00% Τζίρος: 319.97 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 09:20:35
Φώτο: ΔΕΗ

dei.gr: Η ιστοσελίδα της ΔΕΗ ανανεώθηκε, τι έχει αλλάξει

Στο νέο σάιτ της εταιρείας ο επισκέπτης μπορεί να βρει εύκολα και γρήγορα την πληροφορία που χρειάζεται, να συγκρίνει και να επιλέξει προϊόντα με βάση τις δικές του ανάγκες.

Στο πλαίσιο αναβάθμισης της εξυπηρέτησης που παρέχει σε κάθε φυσικό και ψηφιακό κανάλι, η ΔΕΗ προχώρησε στον επανασχεδιασμό της ιστοσελίδας της dei.gr. Με σύγχρονη αισθητική, ανανεωμένη παρουσίαση υπηρεσιών και προϊόντων, με έμφαση στην εμπειρία χρήσης όλων των κοινών (πελατών και κοινωνικών εταίρων), με αναβαθμισμένη  ψηφιακή εξυπηρέτηση,  η πλοήγηση στο site της ΔΕΗ είναι πιο φιλική και γρήγορη από ποτέ. 

Νέα εμπειρία χρήστη και επανασχεδιασμός

  • πελατοκεντρική φιλοσοφία: το νέο site είναι ειδικά σχεδιασμένο για να απαντάει άμεσα και απλά στις ανάγκες των πελατών με εύκολη και φιλική πλοήγηση, 
  • μοντέρνος σχεδιασμός: με ανανεωμένη παρουσίαση υπηρεσιών και προϊόντων που αντικατοπτρίζει τη νέα εποχή ΔΕΗ με έμφαση στην εμπειρία όλων των χρηστών, με ειδική μέριμνα για μέγιστη προσβασιμότητα από ΑμεΑ, 
  • ηλεκτρονική εξυπηρέτηση: νέα ψηφιακά εργαλεία όπως φόρμες εξυπηρέτησης, call me back υπηρεσία για καλύτερη εμπειρία των επισκεπτών και ξεκάθαρο call-to-action (CTA) για αγορά προϊόντων online. 

Στη νέα dei.gr, όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, ο επισκέπτης μπορεί να βρει εύκολα και γρήγορα την πληροφορία που χρειάζεται, να συγκρίνει και να επιλέξει προϊόντα με βάση τις δικές του ανάγκες, να ενεργοποιήσει υπηρεσίες, ενώ στη νέα ενότητα myΕnergy θα βρει έναν νέο κόσμο με συμβουλές, προϊόντα και λύσεις που δημιούργησε η ΔΕΗ για την εξοικονόμηση ενέργειας, τη μείωση της ενεργειακής δαπάνης και του περιβαλλοντικού αποτυπώματος.  

Η Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων και Επικοινωνίας της ΔΕΗ Σοφία Δήμτσα ανέφερε σχετικά: «Το ανανεωμένο dei.gr αντικατοπτρίζει το όραμα και την αποστολή της ΔΕΗ σε όλους τους τομείς δραστηριότητας του Ομίλου. Ο επανασχεδιασμός της ιστοσελίδας μας αποτέλεσε ένα δύσκολο εγχείρημα αλλά και ένα μεγάλο στοίχημα. Ως ο μεγαλύτερος πάροχος ενέργειας και από τις σημαντικότερες επιχειρήσεις στην Ελλάδα, η νέα σελίδα της ΔΕΗ έπρεπε να επιτελεί δυο λειτουργίες ταυτόχρονα. Να περιλαμβάνει ένα περιβάλλον λειτουργικό και φιλικό στον χρήστη για τη γρήγορη εξυπηρέτηση και έγκυρη ενημέρωση του, προσφέροντας νέα εμπειρία πλοήγησης και σύγχρονη εικαστική δομή.  Ταυτόχρονα, να ανταποκρίνεται στο μέγεθος και την ιστορία της ΔΕΗ, τη συμβολή στο ενεργειακό γίγνεσθαι της χώρας, τις δραστηριότητες του Ομίλου, την αναπτυξιακή προοπτική και συμβολή της προς μια δίκαιη ενεργειακή μετάβαση. Να είναι – με μια φράση – μια γέφυρα από το παρελθόν στο μέλλον της ΔΕΗ».
 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Χρηματιστήριο και μετοχές
MARKET MAKER

Νέες πιέσεις στην αγορά, η «βύθιση» ΟΠΑΠ και το ομόλογο της ΔΕΗ

Γιατί χάλασε το κλίμα στο Χ.Α., τι προβληματίζει τους επενδυτές με τον ΟΠΑΠ, οι νέες πιέσεις στη Μetlen, το ομόλογο της ΔΕΗ, το ζητούμενο της διασποράς για την CrediaBank και η αποτίμηση της Παπουτσάνης.
Ομόλογα και χρήματα
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΔΕΗ: Έκδοση πράσινων ομολογιών 775 εκατ. ευρώ με λήξη το 2030

Η ΔΕΗ προχωρά σε έκδοση πράσινων μη εξασφαλισμένων ομολογιών 775 εκατ. ευρώ για αποπληρωμή παλαιών τίτλων και χρηματοδότηση πράσινων έργων. Οι νέες ομολογίες θα διαπραγματεύονται στο Euronext Δουβλίνου.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΔΕΗ: Προχωράει σε έκδοση πράσινου ομολόγου 775 εκατ. με λήξη το 2030

Η ΔΕΗ ανακοίνωσε την πρόθεση έκδοσης πράσινων ομολογιών 775 εκατ. ευρώ, με στόχο την αναχρηματοδότηση υφιστάμενων τίτλων και τη στήριξη πράσινων επενδύσεων στην Ελλάδα και τη Ρουμανία.