ΓΔ: 2013.59 -0.50% Τζίρος: 201.95 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:04
intrakat
Τα γραφεία διοίκησης της Intrakat. Πηγή: Intrakat

Στην Intrakat το έργο της σιδηροδρομικής γραμμής Λάρισας - Βόλου

Το σημαντικό έργο ηλεκτροκίνησης Λάρισα- Βόλου , ύψους 42,4 εκατ. ευρώ και αναμένεται να ολοκληρωθεί σε 36 μήνες και πρόκειται να αναβαθμίσει το σιδηροδρομικό δίκτυο καθώς και την ασφάλεια του επιβατικού κοινού.

Υπεγράφη μεταξύ της Intrakat και της ΕΡΓΟΣΕ η σύμβαση του έργου για την κατασκευή ηλεκτροκίνησης, σηματοδότησης - τηλεδιοίκησης, τηλεπικοινωνιών και συστήματος ETCS L1 στην υφιστάμενη μονή σιδηροδρομική γραμμή Λάρισα - Βόλος με αναβάθμιση της σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Σιδηροδρομικός Σταθμός Λατομείου - ΒΙΠΕ - Βόλος.

Το έργο είναι ύψους 42,4 εκατ. ευρώ πλέον ΦΠΑ και οι εργασίες αναμένεται να ολοκληρωθούν σε 36 μήνες ενώ το έργο συγχρηματοδοτείται από κονδύλια της Ευρωπαϊκής Ένωσης, από το ΕΣΠΑ 2014-2020, στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη».

Ο Δημήτρης Κούτρας, αντιπρόεδρος της Intrakat, δήλωσε με αφορμή την υπογραφή της σύμβασης: «Η Intrakat συνεχίζοντας την δυναμική αναπτυξιακή τροχιά της, διευρύνει συνεχώς το χαρτοφυλάκιο των έργων της. Με την υπογραφή του σημαντικού έργου της ηλεκτροκίνησης Λάρισας Βόλου δεσμευόμαστε, σύμφωνα με την πάγια τακτική μας, για την άρτια και εμπρόθεσμη υλοποίηση ενός ακόμα σημαντικού έργου το οποίο θα αναβαθμίσει ποιοτικά τόσο το σιδηροδρομικό δίκτυο όσο και την ασφάλεια, την εξυπηρέτηση και τη ζωή του επιβατικού κοινού και των κατοίκων της περιοχής».

Στη σύμβαση του έργου περιλαμβάνονται: κατασκευή νέας παραλλαγής μονής σιδηροδρομικής γραμμής κανονικού εύρους στο τμήμα από τη Χ.Θ. 49+184 έως τη Χ.Θ. 59+677, πλήρης κατασκευή του Συστήματος Ηλεκτροκίνησης, κατασκευή σύγχρονου συστήματος σηματοδότησης με τηλεδιοίκηση και ETCS, κατασκευή της δομημένης καλωδίωσης, ανακαίνιση - τακτοποίηση μέρους των γραμμών και αλλαγών στους Σιδηροδρομικούς Σταθμούς Χάλκης, Μελίας, Κυψέλης, Αρμενίου και Βελεστίνου καθώς και ανακαίνιση κτιρίων στους Σ.Στ. Χάλκης, Μελίας, Κυψέλης, Αρμενίου, Βελεστίνου, Λατομείου και Βόλου για την κατασκευή τεχνικών δωματίων.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΕΡΓΟΣΕ: Συμφωνία με την ΙΝΤΡΑΚΑΤ για τη γραμμή Λάρισα - Βόλος

Το κόστος του έργου ανέρχεται στα 82,89 εκατ. ενώ οι εργασίες αναμένεται να διαρκέσουν 36 μήνες, με στόχο την έναρξη λειτουργίας της σιδηροδρομικής γραμμής αναβαθμισμένης με ηλεκτροκίνησης το 2025.
Χεκίμογλου Βιβλίου
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ

Αιχμάλωτοι στις ράγες: Γιατί δεν έχουμε τον σιδηρόδρομο που θέλουμε

Το νέο βιβλίο του Αχιλλέα Χεκίμογλου «Αιχμάλωτοι στις ράγες: Γιατί δεν έχουμε τον σιδηρόδρομο που θέλουμε» θα παρουσιασστεί σε εκδήλωση τη Δευτέρα 3 Νοεμβρίου στο καφέ του Public Συντάγματος.
Λογότυπο ΣΥΡΙΖΑ τραπέζι
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ: Δυόμισι χρόνια μετά τα Τέμπη, καμία πρόοδος στα νέα τρένα

Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ κατηγορεί την κυβέρνηση για ανικανότητα και καθυστερήσεις στην αντικατάσταση των παλαιών τρένων της Hellenic Train, σημειώνοντας ότι δεν υπάρχει σαφές χρονοδιάγραμμα παράδοσης.
σιδηροδρομικοί σταθμοί
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΓΑΙΑΟΣΕ: Νέο σχέδιο για αναμόρφωση των Κεντρικών Σιδηροδρομικών Σταθμών

Η ΓΑΙΑΟΣΕ παρουσίασε το στρατηγικό της σχέδιο για την αναβάθμιση των σιδηροδρομικών σταθμών Πειραιά και Θεσσαλονίκης, ενισχύοντας τις επενδυτικές προοπτικές και τη βιώσιμη αστική ανάπτυξη.
Κίμπερλι Γκιλφόιλ στο βήμα
ΕΠΙΜΟΝΟΣ ΚΗΠΟΥΡΟΣ

Σε μπουζούκια η "πρώτη" της Γκίλφοϊλ, όχι στον φόρο στις τράπεζες και η παρέλαση

Στο κέντρο του Κ. Αργυρού η πρώτη... εμφάνιση της νέας πρέσβειρας των ΗΠΑ, ο υπουργός που απέφυγε την παρέλαση, απορρίπτει η κυβέρνηση έκτακτο φόρο στις τράπεζες και το όχι Κυρανάκη στην μετατροπή του τρένου Πελοποννήσου σε ποδηλατόδρομο.