Εντυπωσιακές επιδόσεις κατέγραψε η Αττικά Πολυκαταστήματα ΑΕ κατά την περίοδο των προσφορών αλλά και στο σύνολο του Νοεμβρίου.
Ειδικότερα, το τετραήμερο των προσφορών, εν όψει της Black Friday, καταγράφηκε αύξηση των πωλήσεων 34% στο σύνολο των πολυκαταστημάτων Attica, ενώ μόνο την Παρασκευή 29 Νοεμβρίου, οι πωλήσεις αυξήθηκαν 20%, σε όλα τα είδη, με πρώτη την κατηγορία των καλλυντικών, η οποία συνεισέφερε το 33% του συνολικού τζίρου, καθώς οι προσφορές άγγιξαν έως και το 60%, δελεάζοντας και τους πιο διστακτικούς καταναλωτές.
Η θετική πορεία των τελευταίων ημερών του Νοεμβρίου συμπαρέσυρε σε θετικό έδαφος το σύνολο του μήνα, καθώς υπήρξε αύξηση του τζίρου κατά 5,5%. Τις καλύτερες επιδόσεις κατέγραψε το πολυκατάστημα Attica στο Mediterranean Cosmos, με τόνωση πωλήσεων κατά 8% τον φετινό Νοέμβριο συγκριτικά με πέρσι, ενώ ακολουθεί το σημείο της Τσιμισκή, με αύξηση 6,5%, το Αttica στο CityLink με 5,5% και το πολυκατάστημα στο Golden Hall με 3%.
Τα μεγέθη αυτά επηρέασαν θετικά και το ενδεκάμηνο του τρέχοντος έτους, οπότε υπήρξε αύξηση πωλήσεων κατά 2% συγκριτικά με πέρσι. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της εταιρείας, αυτή είναι η τάση και για το σύνολο της χρονιάς.
Σημειώνεται ότι μέσα στο 2020 πρόκειται να ολοκληρωθεί η επέκταση του πολυκαταστήματος στο CityLink, κατά 4.000 τμ, αλλά και να πάρουν πιο σαφή μορφή τα σχέδια για την περαιτέρω διεύρυνση του δικτύου τόσο των πολυκαταστημάτων όσο και των καταστημάτων monobrand, καθώς και το λανσάρισμα του online καταστήματος Attica, δραστηριότητα που δύναται να αυξήσει τις πωλήσεις κατά 25 εκατ. ευρώ σε ετήσια βάση, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της διοίκησης. Η εταιρεία έκλεισε το 2018 με πωλήσεις ύψους 181,3 εκατ. ευρώ και λειτουργικά κέρδη 16,2 εκατ. ευρώ.