ΓΔ: 2061.69 0.26% Τζίρος: 203.80 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02

Το βραβείο «Beyond Innovation Awards 22» του Economist απονεμήθηκε στη ΔΕΗ

Η ΔΕΗ προχώρησε τα τελευταία δύο χρόνια σε μία μεγάλης κλίμακας ψηφιοποίηση, με επίκεντρο τις on line διασυνδέσεις και με πρωταρχικό στόχο τη διευκόλυνση αλλά και την ικανοποίηση των πελατών της.

Το βραβείο καινοτομίας «Beyond Innovation Awards 22» του Economist έλαβε η ΔΕΗ κατά τη διάρκεια εκδήλωσης του Economist με θέμα «Technology and Innovation in 2022 and beyond».

Οι ψηφιακές ανατροπές, οι προκλήσεις και οι ευκαιρίες για την προσεχή δεκαετία βρέθηκαν στο επίκεντρο της εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στο Κέντρο Πολιτισμού- Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, παρουσία του υπουργού Ψηφιακής Πολιτικής Κυριάκου Πιερρακάκη και διακεκριμένων ερευνητών.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης επισημάνθηκε ότι η ΔΕΗ προχώρησε τα τελευταία δύο χρόνια σε μία μεγάλης κλίμακας ψηφιοποίηση, με επίκεντρο τις on line διασυνδέσεις και με πρωταρχικό στόχο τη διευκόλυνση και ικανοποίηση των πελατών της. Επίσης, ενίσχυσε θεαματικά και εκσυγχρόνισε τις υποδομές Ι.Τ., την ενδοεταιρική επικοινωνία και τη στρατηγική πολλαπλών φορτίων δεδομένων.

Συγκεκριμένα:

  •  δημιούργησε το πρώτο ψηφιακό προϊόν «ΔΕΗ - My Home Online»,
  •  προσέφερε τη δυνατότητα προγραμματισμού ηλεκτρονικών ραντεβού σε προκαθορισμένη ώρα για οποιαδήποτε συναλλαγή σε 75 καταστήματα,
  • δημιούργησε την εφαρμογή e-contract στην ιστοσελίδα της, για να μπορεί ο πελάτης να καταθέσει οποιοδήποτε αίτημα χωρίς να μεταβεί στο κατάστημα,
  • δημιούργησε την «Αυτόματη Ψηφιακή Βοηθό» η οποία επιτρέπει συνεχή αμφίδρομη διάδραση κάθε μέρα και για όλο το 24ωρο, προσφέροντας ενημέρωση για προϊόντα και υπηρεσίες μέσω της ιστοσελίδας της ΔΕΗ, μέσω της σελίδας της ΔΕΗ στο facebook, αλλά και μέσω της εφαρμογής messenger,
  • λειτούργησε τα 2 πρώτα Pop-up stores σε μεγάλα εμπορικά κέντρα της Αθήνας (Golden Hall) και της Θεσσαλονίκης (Mediterranean Cosmos), σχεδιασμένα με έμφαση στη διαδραστικότητα και το νέο ψηφιακό περιβάλλον,
  •  προχώρησε στον επανασχεδιασμό των καταστημάτων με έμφαση στη γρήγορη και εύκολη εξυπηρέτηση των πελατών.
  • ολοκλήρωσε τον επανασχεδιασμό της ιστοσελίδας dei.gr ώστε το νέο website να απαντά άμεσα και απλά στα αιτήματα του κοινού και φυσικά στις ανάγκες των πελατών.

Αντίστοιχα, σε μικρό χρονικό διάστημα κατάφερε να δημιουργήσει ένα ψηφιακό περιβάλλον εργασίας για τους χιλιάδες εργαζόμενους σε όλη την Ελλάδα.

Κατά την παραλαβή του βραβείου από τον επικεφαλής του Economist Intelligence Unit, Alasdair Ross, ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ Αλέξανδρος Πατεράκης δήλωσε: «Με μεγάλη υπερηφάνεια λαμβάνω αυτό το βραβείο εκ μέρους των ανθρώπων της ΔΕΗ. Δυο χρόνια μετά το ξέσπασμα της πανδημίας κληθήκαμε όλοι να διαδραματίσουμε έναν σημαντικό ρόλο, να σταθούμε στο ύψος των περιστάσεων, να αντεπεξέλθουμε στις προσδοκίες των πολιτών και των πελατών μας και να εξασφαλίσουμε ότι αυτός ο οργανισμός, σε όλο του το μήκος και πλάτος και σε όλη την επικράτεια της χώρας, θα μπορέσει να ανταποκριθεί παρά τις αντιξοότητες. Καταφέραμε σε πολύ μεγάλο βαθμό να έχουμε μηδενικά επιχειρησιακά προβλήματα, καταφέραμε να κάνουμε σημαντικές αλλαγές στον τρόπο που δουλεύουμε. Η ΔΕΗ έχει πλέον ψηφιακό πρόσωπο».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Εφαρμογή myΔΕΗ οθόνη κινητού
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΔΕΗ: Από ζημιές 1,7 δισ. το 2019 σε κέρδη 400 εκατ. το 2024

Η ΔΕΗ, με στροφή στις ΑΠΕ και επέκταση σε νέες αγορές, μείωσε ζημιές, αύξησε επενδύσεις και έσοδα, ενώ μηδενίζει ως το 2026 τη λιγνιτική παραγωγή. Οι εκπομπές CO2 πέφτουν σημαντικά, ενόσω η εταιρεία αναπτύσσεται σε Ελλάδα και εξωτερικό.
Optiki Ina, Fiber, Internet, Diadiktyo, Tilepikoinonies
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Απειλή για τους παρόχους η υπερεπένδυση σε οπτικές ίνες και ο πόλεμος τιμών

Η τηλεπικοινωνιακή αγορά εισέρχεται σε περίοδο έντονου ανταγωνισμού με επενδύσεις 7 δισ. έως το 2030. Ωστόσο η υπερεπένδυση σε οπτικές ίνες, φέρνει πόλεμο τιμών με τους παρόχους να βρίσκονται μπροστά σε ένα δύσκολο στοίχημα.
Γεώργιος Στάσσης-ΔΕΗ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Η ΔΕΗ αποχαιρετά τον λιγνίτη το 2026 και επενδύει 10,1 δισ. έως το 2028

Το 2026 κλείνουν οι τελευταίες λιγνιτικές μονάδας και η Πτολεμαϊδα 5 μετατρέπεται σε μονάδα αερίου. Επενδύσεις 10,1 δισ. σε ΑΠΕ, αποθήκευση, τηλεπικοινωνίες και τεχνητή νοημοσύνη, ενίσχυση παρουσίας στα Βαλκάνια μέχρι το 2028.
Χρηματιστηριακό γράφημα
MARKET MAKER

Τα ρεκόρ της Motor Oil, το όραμα Στάσση για τη ΔΕΗ και η βουτιά του ΟΛΠ

Ανάσα πήραμε χθες, γιατί εκτός του ότι πλησιάζαμε κρίσιμα σημεία, είχε πέσει αρκετά χαμηλά και η επενδυτική ψυχολογία. Έχουμε ισχυρά αποτελέσματα και καλές προοπτικές από τις ελληνικές εισηγμένες και εκεί θα πρέπει να εστιάσουν οι επενδυτές.
Κτίριο ΔΕΗ Ιωαννίνων
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Η ΔΕΗ ετοιμάζει νέα προϊόντα και επενδύσεις σε ενέργεια και τηλεπικοινωνίες

Η ΔΕΗ από το 2026 θα προσφέρει νέες υπηρεσίες, όπως φωτοβολταϊκά, αντλίες θερμότητας και τηλεπικοινωνίες μέσω οπτικών ινών, ενώ προχωρά σε μεγάλες επενδύσεις σε ΑΠΕ και μονάδες φυσικού αερίου στην Ελλάδα και το εξωτερικό.