ΓΔ: 1393.95 -0.26% Τζίρος: 35.05 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 13:08:00 DATA

«Τρέχει» από σήμερα η συμφωνία ενοποίησης Public - MediaMarkt

Τη μεγαλύτερη εταιρεία λιανικού εμπορίου στον τομέα των ηλεκτρικών συσκευών δημιουργεί η συμφωνία ενοποίησης της Public με τη MediaMarkt.

Ξεκινά σήμερα η υλοποίηση της συμφωνίας Public και MediaMarkt για τη δημιουργία μιας νέας, κοινής εταιρείας λιανικής πώλησης. Η συνεργασία των δυο εταίρων διασφαλίζει και ενδυναμώνει περαιτέρω την παρουσία της MediaMarkt στη χώρα, έχοντας ως αποτέλεσμα τη διατήρηση πολλών θέσεων εργασίας στον κλάδο της λιανικής.

Παράλληλα, η νέα εταιρεία που θα προκύψει από τη σύμπραξη της Public με τη MediaMarkt ωφελεί σημαντικά τους συνεργάτες και τους προμηθευτές παρέχοντάς τους διευρυμένες ευκαιρίες ανάπτυξης. Προς την κατεύθυνση αυτή, στοχεύουμε στην περαιτέρω ενίσχυση της παρουσίας επώνυμων brands που αναζητά ο καταναλωτής στα καταστήματα της MediaMarkt, με έμφαση κυρίως σε εταιρείες- κατασκευαστές που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά, με δικά τους γραφεία ή μέσω διανομέων. Η επέκταση της προϊοντικής γκάμας είναι στρατηγική προτεραιότητα που θα εφαρμοστεί και στα δύο brands.

Παράλληλα, η νέα εταιρεία θα ενδυναμώσει ακόμη περισσότερο την κοινή, πελατοκεντρική φιλοσοφία των δύο μαρκών, σύμφωνα με την οποία ο καταναλωτής αντιμετωπίζεται πάντα με σεβασμό και όρους απόλυτης διαφάνειας, με ειλικρινή ενημέρωση ως προς τις τιμές και τις πραγματικές εκπτώσεις στις περιόδους εκπτώσεων/προσφορών.

Όραμα των δύο εταίρων είναι η ανάπτυξη ενός πρωτοποριακού μοντέλου πωλήσεων λιανικής, που θα διαμορφώσουν τον retailer του αύριο. Σε αυτή τη νέα εποχή, στόχος θα είναι η συνεχής βελτίωση της ζωής του καταναλωτή μέσα και έξω από το σπίτι, μέσω της προσφοράς της μεγαλύτερης γκάμας κορυφαίων προϊόντων και αξεπέραστων υπηρεσιών, αλλά και μιας μοναδικής πολυκαναλικής εμπειρίας.

Ο κ. Χρήστος Καλογεράκης, ο οποίος από σήμερα αναλαμβάνει τη θέση του CEO στη νέα εταιρεία που θα περιλαμβάνει και τις δύο μάρκες, δήλωσε: «Με τη συνεργασία των δύο πολύ ισχυρών brands -Public και MediaMarkt- εισάγουμε στην πραγματικότητα ένα νέο μοντέλο retail, το οποίο βασίζεται στην προσφορά της πλέον ολοκληρωμένης πρότασης για τους καταναλωτές και παράλληλα στη

δημιουργία αξίας για τους συνεργάτες και τους εργαζομένους μας, που θα ωφεληθούν πολλαπλά από τις συνέργειες που προκύπτουν».

H συνεργασία Public και MediaMarkt οδηγεί στη δημιουργία του μεγαλύτερου omnichannel retailer οικιακών/καταναλωτικών ηλεκτρικών, ηλεκτρονικών ειδών και ειδών ψυχαγωγίας σε Ελλάδα και Κύπρο. Η νέα εταιρεία, με συνολικό κύκλο εργασιών που αναμένεται να ξεπεράσει τα 460 εκατ. Ευρώ το 2019, διαθέτει 67 φυσικά και 4 online καταστήματα (www.public.gr, www.public-cyprus.com.cy, www.publicbusiness.gr, www.mediamarkt.gr) σε Ελλάδα και Κύπρο, ενώ η ενοποιημένη βάση της αριθμεί 100 εκατ. επισκέπτες.

Δίνοντας έμφαση στο πολυκαναλικό εμπόριο, που υποστηρίζεται από το πυκνό δίκτυο των καταστημάτων της, τη διευρυμένη γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών στην καλύτερη σχέση ποιότητας – τιμής αλλά και τη μοναδική για τα ελληνικά δεδομένα πλατφόρμα Public Marketplace, στόχος της εταιρείας είναι να προσφέρει στο καταναλωτικό κοινό την καλύτερη αγοραστική εμπειρία στην καλύτερη τιμή.

Οι εργαζόμενοι της νέας εταιρείας, που θα φιλοξενήσει τα δύο ισχυρά brands, γίνονται πλέον μέρος μιας μεγάλης, πολύ ανταγωνιστικής εταιρείας, με σταθερή οικονομική βάση και με τη δύναμη να διαμορφώνει το retail του αύριο. Το νέο σχήμα επιφυλάσσει για τους εργαζόμενους μακροπρόθεσμα μεγάλες ευκαιρίες εξέλιξης σε προσωπικό και σε επαγγελματικό επίπεδο.

Ως αποκλειστικός χρηματοοικονομικός σύμβουλος της Media Saturn Holding GmbH για τη συναλλαγή ενήργησε η PricewaterhouseCoopers Business Solutions S.A. (PwC). Ως αποκλειστικός χρηματοοικονομικός σύμβουλος της Olympia Group/Public για τη συναλλαγή ενήργησε η Deloitte Greece.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

public-mediamarkt
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επενδύσεις από Public MediaMarkt για ανάπτυξη σε Ελλάδα και Κύπρο

Η Public-Media Markt θα επενδύσει σε νέα τεχνολογικά εργαλεία και υπηρεσίες ενοποιώντας τα physical και digital σημεία επαφής με τον πελάτη. Επεκτείνεται το νέο format των καταστημάτων που κρίνεται επιτυχημένο.