Με τις απαιτήσεις των καταναλωτών να μεγαλώνουν συνεχώς και να απαιτούν πιο γρήγορους ρυθμούς παράδοσης των παραγγελιών από τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες, η Wolt που βρίσκεται σε διαδικασία εξαγοράς από τον αμερικανικό κολοσσό Doordash διευρύνει περαιτέρω την παρουσία της με την δημιουργία τριών νέων dark stores, ενώ παράλληλα συνεχίζεται η επέκταση της και σε άλλες ελληνικές πόλεις.
Τα τρία νέα dark stores που προστέθηκαν στο δίκτυο του Wolt Market είναι στο πλαίσιο της γεωγραφικής επέκτασης της υπηρεσίας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Το νέο dark store στη Γλυφάδα εξυπηρετεί ήδη τα νότια προάστια της Αθήνας, ενώ το dark store της Κατεχάκη εξυπηρετεί τις διαρκώς αυξανόμενες ανάγκες στις περιοχές του κέντρου της πρωτεύουσας. Ταυτόχρονα, ένα νέο dark store στο κέντρο της Θεσσαλονίκης προστέθηκε στο δίκτυο του Wolt Market στη συμπρωτεύουσα.
Οι περιοχές που εξυπηρετούνται από το νέο dark store στη Γλυφάδα είναι Άλιμος, Αργυρούπολη, Βάρη, Βάρκιζα, Βούλα, Βουλιαγμένη, Γλυφάδα και Ελληνικό, από το dark store στην Κατεχάκη οι περιοχές Αμπελόκηποι, Γαλάτσι, Ζωγράφου, Κυψέλη, Παπάγου, Χολαργός και Ψυχικό και από το dark store στο κέντρο της Θεσσαλονίκης οι περιοχές Αμπελόκηποι, Άνω Πόλη, Βαρδάρης, Εύοσμος, Κέντρο, Kορδελιό, Πολίχνη, Σταυρούπολη και Συκιές.
Σύμφωνα με πηγές από την Wolt, η στρατηγική της εταιρείας είναι τόσο η γεωγραφική επέκταση, όσο και η διεύρυνση του portfolio της, τι είδους επιχειρήσεις μπορούν να μπουν στο app. Εκτός από τις επιχειρήσεις εστίασης, υπάρχουν πολλές επιχειρήσεις λιανικής όπως φαρμακεία, βιβλιοπωλεία μινι μάρκετ, με τον καταναλωτή να μπορεί πλέον να προμηθευτεί τα πάντα μέσω της εφαρμογής. Από μάσκες μέχρι τροφή για κατοικίδιό του.
Σημειώνουν επίσης πως πολλές επιχειρήσεις μπήκαν στην εφαρμογή το 2021. Πιο πριν δεν υπήρχαν πολλές επιχειρήσεις εκτός εστίασης. Τώρα η Wolt γίνεται ένα τύπου super app που ξεφεύγει από τις επιχειρήσεις εστίασης και μπορεί ο καταναλωτής να βρει κι άλλα πράγματα, προσθέτοντας πως επικρατεί ένας δημιουργικός αναβρασμός, καθώς κάθε εβδομάδα προστίθενται νέες επιχειρήσεις στην εφαρμογή σε όλες τις πόλεις που δραστηριοποιείται η Wolt. Κάθε φορά που λανσάρεται μια νέα πόλη, αυξάνεται και ο αριθμός επιχειρήσεων ενώ και στις άλλες πόλεις προστίθενται επιχειρήσεις πέραν της εστίασης.
Επενδύει δυναμικά στο Wolt Market
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Ελλάδα είναι μία από τις πρώτες χώρες στις οποίες η Wolt επένδυσε στην ανάπτυξη ενός δικτύου darkstores, το οποίο διευρύνεται ταχύτατα και λειτουργεί συμπληρωματικά στο online delivery προϊόντων λιανικής, εμπλουτίζοντας τις διαθέσιμες επιλογές μέσω του Wolt Market.
Η Wolt, τον περασμένο χρόνο προχώρησε στην ίδρυση της Wolt Market Greece, σχεδιάζοντας να ακολουθήσει τα βήματα της Delivery Hero (ο γερμανικός κολοσσός που έχει την e-food), έχει ήδη αναπτύξει ένα δίκτυο ευέλικτων κέντρων logistics εντός του ιστού της πόλης όπου θα εξυπηρετεί τις ηλεκτρονικές παραγγελίες που θα δέχεται η εφαρμογή.
Τα dark stores αποτελούν βασικό παράγοντα για την επιτυχία μιας πλατφόρμας στο «τελευταίο μίλι» του ηλεκτρονικού εμπορίου. Αυτά είναι μικρά καταστήματα που έχουν δημιουργηθεί για να βελτιστοποιούν την αποθήκευση προϊόντων και τη διαδικασία συλλογής των παραγγελιών που μπορούν να παραδοθούν σε ελάχιστο χρόνο, καθώς βρίσκονται διάσπαρτα σε στρατηγικές τοποθεσίες μέσα σε πυκνοκατοικημένες περιοχές. Κάθε κατάστημα, το οποίο ωστόσο δεν είναι ανοικτό για το κοινό, διαθέτει χιλιάδες προϊόντα με τους καταλόγους να αλλάζουν συνεχώς ανάλογα με τα δεδομένα των επιχειρήσεων και την ανταπόκριση των πελατών, ενώ είναι απαραίτητη και η συνεργασία με περισσότερους από 20.000 τοπικούς επιχειρηματίες με την αύξηση να είναι περίπου 50% τους τελευταίους δυο μήνες.
Η εταιρεία τεχνολογίας σκοπεύει να επενδύσει σε ένα διευρυμένο κωδικολόγιο προϊόντων που θα ανταποκρίνονται στις προτιμήσεις των καταναλωτών. Το μεγάλο στοίχημα που θέτει η Wolt είναι ο μέσος χρόνος παράδοσης να μην ξεπερνά τα 40 λεπτά, ενώ οι παραδόσεις θα πραγματοποιούνται καθ’ όλη την διάρκεια της ημέρας.