ΓΔ: 1406.2 0.33% Τζίρος: 208.82 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00 DATA
eshop-ilektroniko-emporio
Φώτο: Shutterstock

Στρατηγική συνεργασία Upstream και Socital για το ηλεκτρονικό εμπόριο

Η στρατηγική συνεργασία των δύο εταιρειών, αφορά την ανταλλαγή τεχνολογίας και τεχνογνωσίας και την από κοινού στόχευση σε ένα διευρυμένο πελατολόγιο ηλεκτρονικών καταστημάτων διεθνώς.

Την έναρξη της στρατηγικής τους συνεργασίας ανακοίνωσαν η Upstream και η Socital, δύο κορυφαίες ελληνικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον χώρο του marketing technology (martech).

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η Upstream δραστηριοποιείται στον τομέα του mobile marketing automation σε μερικές από τις πλέον ραγδαία αναπτυσσόμενες αγορές του κόσμου, όπως είναι η Βραζιλία, η Νότια Αφρική, η Νιγηρία κι η Ταϊλάνδη. Η Socital ειδικεύεται στο e-commerce, υποστηρίζοντας σημαντικά brands στην Ελλάδα και το εξωτερικό στις ηλεκτρονικές τους πωλήσεις.

Η στρατηγική συνεργασία των δύο εταιρειών, αφορά την ανταλλαγή τεχνολογίας και τεχνογνωσίας και την από κοινού στόχευση σε ένα διευρυμένο πελατολόγιο ηλεκτρονικών καταστημάτων διεθνώς. Προς αυτήν την κατεύθυνση οι δύο εταιρείες θα εξελίξουν μία από κοινού τεχνολογική λύση, που να συνδυάζει την εξειδίκευση της Upstream στην εμπορική επικοινωνία στο κινητό τηλέφωνο μέσω δημοφιλών και άμεσων καναλιών όπως το SMS, το RCS, το Viber, το WhatsApp κ.α., με τα εργαλεία της Socital, μέσω των οποίων οι επισκέπτες ηλεκτρονικών καταστημάτων μετατρέπονται σε πελάτες.

Πρώτο πεδίο δράσης για τη συνεργασία των δύο εταιρειών θα αποτελέσει η ελληνική αγορά, με πιλοτικές καμπάνιες για e-shops σημαντικών εγχώριων και διεθνών brands, μεταξύ των οποίων είναι και οι Sephora, Pandora και attrattivo. Στη συνέχεια θα επικεντρωθούν στην εξαγωγή της τεχνολογίας τους στο εξωτερικό, με κύριο στόχο, το άνοιγμα στα μέσα της χρονιάς, στην αγορά του e-commerce της Βραζιλίας. Πρόκειται για μία από τις σημαντικότερες αγορές για την Upstream, η οποία συνεργάζεται με όλους τους μεγάλους παρόχους κινητής τηλεφωνίας της χώρας και εταιρείες από τους χώρους της εκπαίδευσης, των τραπεζών, του λιανεμπορίου κ.ά..

Η αγορά του e-commerce στη Βραζιλία εμφανίζει τεράστια δυναμική, καθώς εμφανίζει το δεύτερο υψηλότερο ρυθμό ανάπτυξης στον πλανήτη ετησίως (στο 26,8%), ενώ αποτελεί συνολικά τη δέκατη μεγαλύτερη σε αξία αγορά. Τη δυναμική αυτή στοχεύουν να αξιοποιήσουν οι δύο ελληνικές εταιρείες με μία καινοτόμα πλατφόρμα mobile commerce.

«H είσοδος της Upstream στον χώρο του e-commerce αποτελεί το επόμενο μεγάλο βήμα για τη μελλοντική ανάπτυξη της εταιρείας. Η συνεργασία μας με τη Socital και η αξιοποίηση της τεχνογνωσίας και του λογισμικού της, μας ανοίγει την πόρτα και μας βάζει κατευθείαν στην αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου, που τη δεδομένη χρονική συγκυρία αποτελεί μια μοναδική ευκαιρία», σημείωσε ο Δημήτρης Μανιάτης, διευθύνων σύμβουλος της Upstream. «Η τεχνολογία που θα αναπτύξουμε και θα δοκιμάσουμε στην Ελλάδα, έτοιμη προς εξαγωγή, θα μας επιτρέψει να διεκδικήσουμε δυναμικά μερίδιο στην αγορά της Βραζιλίας, όπου τα μεγέθη και το ισχυρό πάτημα που ήδη διαθέτουμε στη χώρα μας, επιτρέπουν να βλέπουμε με πολύ μεγάλη αισιοδοξία το μέλλον. Και θα συνεχίσουμε», ανέφερε ο Δ. Μανιάτης.

Από την πλευρά του, ο διευθύνων σύμβουλος της Socital, Θεόφιλος Βασιλειάδης, δήλωσε: «Η εμπειρία που διαθέτει η Socital στο e-commerce και η Upstream στο mobile marketing, σημαίνουν πως αυτή η συνεργασία θα βοηθήσει αμφότερες τις εταιρείες να κάνουν ταχύτατα το καθοριστικό βήμα προς την αγορά του mobile commerce. Σχεδόν το 73% των πωλήσεων του e-commerce παγκοσμίως, προέρχεται από το mobile commerce, η αξία του οποίου ξεπερνά τα 3,5 τρισ. δολάρια. Ετοιμαζόμαστε να εισέλθουμε δυναμικά και να αξιοποιήσουμε τις δυνατότητές μας σε αγορές όπως η Βραζιλία, όπου οι επιχειρήσεις, έχουν ανάγκη εργαλεία που θα τις βοηθήσουν να εκμεταλλευτούν καλύτερα τη δυναμική του e-commerce». 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

skroutz
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ξεπέρασε τα 50 ευρώ η μέση αξία καλαθιού του Skroutz στο πεντάμηνο

Στο πρώτο πεντάμηνο του 2023 έχουν πραγματοποιηθεί 3 εκατ. παραγγελίες που έχουν πληρωθεί μέσω χρεωστικής. Κερδίζουν συνεχώς έδαφος οι αγορές με δόσεις με την μέση αξία καλαθιού να διαμορφώνεται στα 450 ευρώ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Νέες συνεργασίες με πολλές ελληνικές εταιρείες ανακοίνωσε η Generation Y

Η πολυεθνική που ειδικεύεται στον ψηφιακό μετασχηματισμό επιχειρήσεων μεταξύ άλλων θα αναλάβει τη δημιουργία των νέων ηλεκτρονικών καταστημάτων των Jumbo σε Αλβανία, του Κοσσυφοπέδιο, Μαυροβούνιο και Σερβία.
skroutz
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Τι ψώνισαν οι Έλληνες την περίοδο του Πάσχα μέσω της Skroutz

Αύξηση παρουσίασε η μέση τιμή του καλαθιού του καταναλωτή αγγίζοντας τα 60 ευρώ σχεδόν, αύξηση της τάξεως του 16,65% εν συγκρίσει με πέρυσι. Την ίδια στιγμή σημαντικά αυξήθηκε και ο αριθμός των παραγγελιών.