Στα hypermarket συνεχίζουν να δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης οι Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτη. Οι μεγάλες αίθουσες των σούπερ μάρκετ έχουν, άλλωστε, καταφέρει να κερδίσουν την προτίμηση των καταναλωτών από τότε που ξέσπασε η πανδημία του κορονοϊού με αποτέλεσμα να καταλάβουν ένα μεγάλο μερίδιο από την πίτα των πωλήσεων του οργανωμένου λιανεμπορίου.
Σε αυτή τη δυναμική φαίνεται να «ποντάρει» και ο μεγαλύτερος λιανέμπορος της χώρας, ο οποίος σχεδιάζει να προσθέσει ένα ακόμη hypermarket στο δίκτυο των φυσικών του καταστημάτων στην Αττική. Συγκεκριμένα, με γοργούς ρυθμούς προχωρά η διαδικασία της μετατροπής του κτιρίου, όπου στο παρελθόν στέγαζε τον εκθεσιακό χώρο αυτοκινήτων της Renault στη Νέα Φιλαδέλφεια, σε σούπερ μάρκετ της αλυσίδας Σκλαβενίτη. Πριν μερικές μέρες, μάλιστα, πήρε το πράσινο φως η αρχιτεκτονική μελέτη για την αλλαγή χρήσης του συγκεκριμένου ακινήτου και αναμένεται να ξεκινήσουν μέσα στο επόμενο διάστημα οι εργασίες κατασκευής.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Business Daily, το κατάστημα θα έχει ολοκληρωθεί και θα είναι έτοιμο για να ανοίξει τις πόρτες και να υποδεχθεί τους πρώτες πελάτες στο τελευταίο τρίμηνο του τρέχοντος έτους. Να σημειωθεί ότι πρόκειται για ένα αρκετά μεγάλο κτίριο, το οποίο βρίσκεται επί των οδών των οδών Σκρα, Θεσσαλονίκης, Λαχανά και το οποίο εκτείνεται σε οικόπεδο συνολικής επιφάνειας 7.358,74 τ.μ. Το σχέδιο προβλέπει ότι στο ισόγειο και τον πρώτο όροφο θα στεγαστούν οι χώροι λιανικής, στον ημιώροφο θα γίνουν γραφεία ενώ στο υπόγειο θα υπάρχει χώρος στάθμευσης, αποθήκες και μηχανολογικός εξοπλισμός.
Επιπλέον, ακολουθώντας τις σύγχρονες επιταγές για βιωσιμότητα, στην οροφή του ακινήτου αναμένεται να εγκατασταθούν φωτοβολταϊκά πάνελ. Παράλληλα, ο σχεδιασμός περιλαμβάνει και τη δημιουργία παιδότοπου καθώς και εστιατορίου. Θυμίζουμε ότι το συγκεκριμένο ακίνητο είχε περιέλθει στα χέρια του Σκλαβενίτη μετά από πλειστηριασμό που είχε διενεργηθεί τον περασμένο Σεπτέμβριο. Για να το αποκτήσει, ο όμιλος κατέβαλε τελικά το τίμημα των 11 εκατ. ευρώ, ενώ η τιμή πρώτης προσφοράς ήταν 4,05 εκατ. ευρώ.
Τα τελευταία δύο περίπου χρόνια, οι καταναλωτές έχουν δείξει μια σαφή προτίμηση στις μεγάλες αίθουσες των σούπερ μάρκετ καθώς υπάρχει η δυνατότητα τήρησης μεγαλύτερων αποστάσεων και έτσι αισθάνονται περισσότερη ασφάλεια, ενώ επιπλέον μπορούν να βρουν ένα διευρυμένο κωδικολόγιο προϊόντων. Είναι ενδεικτικό ότι με βάση τα στοιχεία της εταιρείας μετρήσεων IRI, η συμβολή των αιθουσών από 2.500 τ.μ. και άνω στην αξία των πωλήσεων του οργανωμένου λιανεμπορίου αυξήθηκε κατά 9,8% στο δεκάμηνο του 2021.
Σε ό,τι αφορά τώρα τα υπόλοιπα σχέδια του Σκλαβενίτη για την φετινή χρονιά, η αλυσίδα σχεδιάζει να εγκαταστήσει συνολικά 300 σταθμούς φόρτισης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε υφιστάμενα και νέα καταστήματα μέχρι το τέλος του 2022. Τα αποκαλούμενα και e-βενζινάδικα αναμένεται να τοποθετηθούν σε σούπερ μάρκετ της αλυσίδας τα οποία έχουν την δυνατότητα να υποστηρίξουν μια τέτοια εγκατάσταση.
Θυμίζουμε ότι όλοι οι μεγάλοι παίκτες του εγχώριου λιανεμπορίου έχουν προχωρήσει σε ανάλογες επενδύσεις. Για παράδειγμα στο πανελλαδικό δίκτυο της ΑΒ Βασιλόπουλος ήδη λειτουργούν περίπου 400 σταθμοί ηλεκτρικής φόρτισης με στόχο να φτάσουν τους 800 μέσα στο επόμενο διάστημα ενώ και ο όμιλος Metro έχει ανακοινώσει ότι μέχρι τα μέσα του τρέχοντος έτους θα έχουν εγκατασταθεί 320 φορτιστές σε 160 καταστήματα της αλυσίδας σε όλη την χώρα.