Νέα τάξη στην εγχώρια αγορά των προϊόντων wellness, η οποία επί του παρόντος χαρακτηρίζεται από έντονο κατακερματισμό, στοχεύει να φέρει το νέο επιχειρηματικό project του ομίλου Fourlis, ο οποίος υπέγραψε στρατηγική συνεργασία με τη βρετανική αλυσίδα υγείας και ευεξίας Holland & Barrett, με στόχο να αναπτύξει το brand σε Ελλάδα, Βουλγαρία και Ρουμανία.
Ελλείψει ξεκάθαρου βασικού ανταγωνιστή, ο όμιλος θα επιδιώξει μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα να αποκτήσει διψήφιο ποσοστό σε μερίδιο αγοράς, «συγκεντρώνοντας» ουσιαστικά μερίδια από μια πλειάδα μικρών παικτών που δραστηριοποιούνται σήμερα στη συγκεκριμένη κατηγορία, όπως είναι τα φαρμακεία και τα εξειδικευμένα καταστήματα υγιεινής διατροφής.
Για να επιτευχθεί αυτό, ο όμιλος σκοπεύει να ακολουθήσει μια επιθετική πολιτική επέκτασης από την πρώτη κιόλας στιγμή, η οποία θα στηρίζεται τόσο στο δίκτυο των φυσικών καταστημάτων όσο και στο ηλεκτρονικό κανάλι.
Μέσα στον ερχόμενο Σεπτέμβριο προγραμματίζεται να έχουν ανοίξει τουλάχιστον τέσσερα φυσικά καταστήματα Holland & Barrett, κυρίως στην Αττική σε πρώτο χρόνο και, στη συνέχεια, στη Θεσσαλονίκη, ενώ παράλληλα θα υπάρξει και ταυτόχρονη λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος, ένα κανάλι στο οποίο ο όμιλος ποντάρει αρκετά. Σε βάθος χρόνου, το σχέδιο προβλέπει το άνοιγμα 120 φυσικών καταστημάτων, πλάνο ομολογουμένως ιδιαίτερα φιλόδοξο, το οποίο υποδηλώνει τη βεβαιότητα του ομίλου ότι το brand θα τύχει αντίστοιχης αποδοχής από τους Έλληνες καταναλωτές όπως στις υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης που ήδη δραστηριοποιείται μεταξύ των οποίων και η Κύπρος.
Η αξία της εγχώριας αγοράς υγείας και ευεξίας υπολογίζεται περίπου στα 600 εκατ. ευρώ ετησίως, ενώ πρόκειται για έναν κλάδο που εμφανίζει σημάδια δυναμικής ανάπτυξης. Σε πρώτη φάση ο Fourlis θα δώσει μεγαλύτερη βαρύτητα στο κομμάτι των συμπληρωμάτων διατροφής και των βιταμινών και λιγότερο στην κατηγορία των τροφίμων, τα οποία αντιπροσωπεύουν ένα σχετικά μικρό ποσοστό των προϊόντων που διαθέτει.
Στο εξωτερικό, αρκετά καταστήματα Holland & Barrett διαθέτουν και γωνιά με τρόφιμα κατάψυξης και ψυγείου όπως για παράδειγμα σαλάτες, ωστόσο μια τέτοια προσθήκη θα εξεταστεί σε δεύτερο χρόνο, όπως σημειώνουν στο Business Daily πηγές της εταιρείας.
Να σημειωθεί ότι η βρετανική αλυσίδα, η ιστορία της οποίας μετρά περισσότερα από 150 χρόνια παρουσίας, δραστηριοποιείται στη λιανική πώληση βιταμινών, συμπληρωμάτων διατροφής, πρωτεϊνικών σκευασμάτων καθώς και χορτοφαγικών και βιολογικών προϊόντων διατροφής, τα οποία περιλαμβάνουν από φυτικά ροφήματα και βούτυρα ξηρών καρπών μέχρι σνακ από κινόα και μπάρες δημητριακών, διαθέτει περισσότερα από 1.600 καταστήματα σε 18 χώρες ενώ τζιράρει περισσότερα από 700 εκατ. στερλίνες. Η ανάπτυξη του brand από τον όμιλο Fourlis θα αποτελέσει τον τέταρτο βραχίονα δραστηριοτήτων στον κλάδο της λιανικής μετά τα IKEA, την Intersport και την The Athlete's Foot.